Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/27/2025 in all areas
-
1 point
-
ja nemam pojma sad dal je ovo dobra cena ili nije :)) pošto su ove lude cene, 50k deluje i malo i mnogo :))1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Trebalo je vi da prekinete taj niz, da bacite prsten u Planinu Usuda...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ček, ček, a šta znači to nisu vlasništvo NN? U smislu u ovom sudaru gore je motokultivator definitivno vlasništvo ekipe iz Mileve Marić ali kao koga odande? Njih panduri ne mogu da identifikuju sa ličnim kartama kad se pobiju unutar zgrade, a ne da prizna neko da je njegovo neregistrovano vozilo na ulici... Šta se dešava u situaciji gde ne može da se utvrdi ko je vlasnik, tj gde se vodi kao NN lice? Jer kao ovde je moguće da je vozio Fatim, ali će Fatim da kaže panduru da to nije njegovo nego je uzeo od Elmira, a Elmir zapravo i ne postoji ili ne mogu da ga nađu...-1 points
-
Haha, konkretno za tu ulicu mislim da nikada nije bila dvosmerna, ali to ne menja činjenicu da su ljudi prosto mentoli. Ima na primer tamo na kraju 61. bloka gde je nekada bila okretnica 95ice i tu nekoliko pekara i drugih stvari gde se ljudi okupljaju i uvek je haos za parking, čak dosta često u poslednje vreme se tako parkiraju da gradski prevoz (95, 89) ne može da prođe, a pričamo o ulici koja je inicijalno imala po tri trake u svakom smeru. Pritom je od svog nastanka bila jednosmerna. I onda pre koji mesec vidim neku ribu u nekoj tipa kabrio mečki koja je krenula u kontra smeru jer joj je tako verovatno bilo logično (treba da obiđe bukvalno 200m dalje, što je čak i smisleno kad se vraćaš nazad ka gradu). I sad tu stalno ima saobraćaja i brzo se nakrcaju kola iz drugog smera, ali je toliko usko da i nemaš gde da se pomeriš. I ona kao stoji to i čeka da se svi vrate u rikverc, a ispred nje kao 20ak automobila, 3 autobusa, ne znam šta već, i sad ona očekuje da se svi pomere unazad do šireg dela, a iza nje prazno. I kao uopšte ne kapira problem 😄-1 points
-
Ok, ali treba imati u vidu da ovde pričamo o preplaćenom top modelu u tom momentu. Tipa uzeo si 2020. godine GeForce RTX 3090 za 3.000 evra kod preprodavaca jer ih nije bilo i sad kukaš što za nju možeš da dobiješ 600 evra 😄 Tesla Plaid i Porsche Taycan i slično su realno izdrkavanja od sportskih EV koja su se em pokazala kao besmislena, em si ih kupovao kad su se tek pojavila i bila "vrhunac tehnologije", naravno da ćeš na njima da izgubiš 70% vrednosti. AI kaže da ako si uzeo pre tri godine običan Tesla Model 3 za $50k, sada verovatno možeš da dobiješ $30-32k što je naravno pad vrednosti, ali ne tako katastrofalan. Drugi je problem što su cene svih vozila u međuvremenu otišle nagore, pa realno auto star 3 godine danas prodaješ maltene po istoj ceni po kojoj si ga i kupio, ili se eventualno izgubio 10-20%, ali to je bila trenutna anomalija SUS vozila. Konačno sa EV i dalje plaćaš taj "premium" na novu tehnologiju.-1 points
-
Stoji, ali ne znamo i dalje uzrok požara. A u inicijalnom tvitu piše 3.000 električnih vozila što nije tačno. Pri čemu ne znamo ni šta se konkretno zapalilo niti zašto nisu mogli da ugase, navode se tamo i loši vremenski uslovi i nemirno more kao otežavajući faktori, jbg dešava se...-1 points
-
Ja imam jedan takav u Vojvođanskoj ulici koji moram da prođem nekoliko puta dnevno. I izgleda da su u toku neki saobraćajni eksperimenti na njemu jer ga na nedelju-dve dana menjaju, te prvo ide skretanje pa onda ovi iz suprotnog smera, te ide na kraju, te ide zajedno zeleno sa ovima što idu pravo u istom smeru, te ide na kraju tog talasa, bukvalno me jebu u zdrav mozak svaki put kad stanem na raskrsnicu razmišljam da li će se zeleno upaliti uskoro ili ću čekati ceo ciklus, koji je fazon 2-3 minuta jer moje to skretanje nije prioritet što je i logično, ali nek se smisle više!-1 points
-
Apsolutno nikada nisam krenuo ranije (doduše ima batica koji to rade), nego samo komentarišem koliko oni to random menjaju da ne postoji šansa da bih se igde igrao sa time da znam kako radi semafor i opušteno krenem 2-3 sekunde ranije kao Golf sa snimka. Ali to je zapravo jako dobra stvar, i to što je kinesko ne mora da znači da je lošije. Problem u Beogradu je što se semafori podešavaju preko "elektro ormana" koji stoje u ćošku svake raskrsnice i kad jedan crkne to se rešava tako što dođe kombi Beograd puta i lik sa šrafcigerom izađe i namesti ponovo manuelne tajmere. Što nije strašno kad crkne jedan semafor, ali kad bude neka jača oluja dešava se da po nekoliko dana ne mogu da nameste semafore u velikim ulicama, tipa Jurija Gagarina. A zeleni talas im se malo malo pa sjebe jer se desio neki bag tipa jedan semafor ispao sa struje pa onda se čeka da oni opet dođu da nameste. Da ne pričam što bi ovo bilo izuzetno korisno na velikim raskrsnicama tipa Autokomanda, Slavija ili sada i novi kružni tok kod Brankovog gde redovno stavljaju policajca da reguliše saobraćaj da bi se uopšte moglo prolaziti a to bi moglo da se radi iz jednog jedinog centra za ceo grad. Mislim da sam nekoliko puta ovde napominjao primer Supermena 3 kada crnja hakuje semafore na raskrsnici da bi napravio haos. Taj film je sada star 42 godine a mi to i dalje nemamo ni da može da se hakuje 😞-1 points
-
Vožnja po trotoaru, pogotovu većom brzinom, je potpuno ludilo, ali jbg, verovatno tako navikli kod njih. S druge strane vožnja bicikla jednosmernom u kontra smeru nije toliko besmislena, u nekim evropskim državama je mislim po automatizmu dozvoljena dok recimo u Nemačkoj imaš one dodatne table ispod znaka za jednosmernu ulicu gde je uglavnom dozvoljavaju. Logika je da bicikl ne zauzima celu kolovoznu traku a obezbeđuje se veća protočnost saobraćaja i promoviše korišćenje bicikala kao prevoznog sredstva jer brže stižeš. Naravno jeste problem kad se nađeš slučajno u gradu gde to važi kao "nepisano pravilo" pa se iznenadiš 😄-1 points
-
Mislim da nisi u pravu, ako je jeftino uzimaće ljudi ovde, sve više imaš EV na ulicama i ovde, a sigurno ne zato što imaš dobre uslove 🙂 Mala digresija - prošlog meseca na Halkidikiju, baja sa BG tablicama neka plug-in mečka džip, naravno da je baja izvukao produžni iz apartmana preko trotoara do auta da puni 😄 Pošto meni tast isto ima plac tamo u Jasenku pa sam bio u subotu apsolutno isti utisak. A onda sam juče išao u Resavsku pećunu, dakle recimo potez Ćuprija, Despotovac, Jagodina, bukvalno svuda ista priča... Do toga da ima neki most preko Velike Morave na ulasku u Jagodinu, dosta dugačak ali je uzak, ali mislim da dva auta mogu opušteno da se mimoiđu, i sa moje strane je bela strelica, sa suprotne crvena, dakle mi imamo prednost. I ispred mene ide autobus 😄 lik sa druge strane je došao bukvalno do pola mosta sa idejom da prođe pored autobusa, onda je shvatio da ne može i onda se pet minuta vraćao u rikverc, naravno napravio haos na drugoj strani i tako dalje i tako dalje 😄 Plus ljudi i po samom auto putu voze potpuno nenormalno, nedelja popodne pa je bila malo veća gužva, ali ništa strašno, ono migavac za prestrojavanje je misaona imenica, obilaze ljudi najopuštenije kroz zaustavnu traku, uz Bubanj potok voze slalom, ludilo potpuno. Da ne pričam o tome što na naplatnoj rampi Vrčin sve četiri trake za ENP stoje jer su ušle batice koji ili nemaju ENP ili nisu dopunili ili šta već, ovi mučenici više oko toga rade nego na standardnoj rampi 😄-1 points
-
Meni se čini da su ovu "zapadniju", tj ka aerodromu, sad skroz blokirali, nisam baš detaljno utvrđivao, ali mislim da tuda više ne može. A ova istočno, tj u pravcu grada je svakako jednosmerna, mislim može da se izađe, zato čovek i kuka 😄-1 points
-
Taj deo puta je uvek bio pakao, baš zbog toga što je put širok, a kao samo su dve trake pa onda gledaju ko će pre u sredinu... Plus se opušteno vozi 100+ tako da su sudari s ozbiljnim posledicama. Od kad su ka Obrenovcu otvorili Miloš Veliki autoput ja sam progledao i nikad više se nisam vratio na Umku... Postoje takvi putevi širom Grčke ali tu postoji da kažemo nepisano pravilo da sva sporija vozila voze na pola zaustavne i onda sredinom može lagano da se obilazi. E sad na ovom našem delu puta naši i Makedonci to ne znaju pa voze sredinom trake, a plus voze divljački i onda dolazi do problema. E75 koridor je nama bitan, drugima baš i ne 😄 da bi se nekome isplatila izgradnja auto-puta gledaju koliko tereta, tj kamiona tu prolazi i koliko njihovog stanovništva tu živi, tj imalo bi korist od tog auto-puta. U oba slučaja na potezu Solun-Evzoni je to za Grke baš mizerno, kamiona i nema, niti ima nekog većeg naseljenog mesta. Zato su radili na primer onaj ozbiljan auto-put (A2) do Igumenice jer tu dolazi dosta tereta u luke pa ima transverzalu ka Turskoj (a dolazi i gomila turskih gastosa u letnjim mesecima), ili na primer A5 od Patre ka Igumenici koji treba uskoro da se završava da bi opet povezao prevoz tereta. Realno par stotina hiljada srpskih i makedonskih turista koji prođu tuda svake godine će se snaći i sa tom deonicom tokom leta, ostatak godine bukvalno zvrji prazna. Deluje mi da su od tog hejta prema Makedoncima manje-više i odustali, mislim da je najviše bilo kada su ovi sve preimenovali u Aleksandar Makedonski, kako se to smirilo i ovi su iskulirali.-1 points
-
Može da bude nebitan ako je ta mreža autoputeva preprečena sa dve granice, a na druge strane nemaš granice. To je onaj problem sa Via Carpatia koji pominju. Patras je treća po veličini luka u Grčkoj, ali nisu ona ili Igumenica ona konkurent Solunu, one se dopunjuju - u smislu za neke stvari je lakše da stignu brodom u Igumenicu pa se prebace do Soluna pa nastave dalje negde brodom, zavisi kuda ide i šta. Ili recimo u Igumenicu se u letnjim mesecima iskrca gomila Turaka iz Zapadne Evrope koji su pošli kući preko Grčke i onda spiče direktno auto-putem do svoje domovine, to je mnogo veći tranzitni saobraćaj nego srpski turisti. A što se tiče Juga Srbije i Makedonije i gravitiranja ka Solunu, to možda i jeste tačno da bi trebalo da gravitiraju, ali je pitanje šta izvoze? Vrlo lako se utvrdi empirijski ko god malo više vozi auto-putevima u okolini - koliko kamiona obiđeš na auto-putu kroz Makedoniju i do Soluna? Bukvalno možeš da ih nabrojiš na prste... A onda recimo kreneš iz Budimpešte ka Subotici i jedna traka je puna kamiona sve do odvajanja za Arad. Onda nema više nikoga 😞-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00