Juče sam shvatio jedan problem sa postojećom infrastrukturom u odnosu na EV automobile, čak i kod nas. Naime već sam pominjao kako izgleda da dvoje komšija, muž i žena, radi nešto u predstavništvu WV pa stalno voze neke sempl automobile (kad mi se svideo novi A5) i sad je jedan od auta koji je parkiran na mestima pored mog bio ID.7 - moram priznati da izgleda čak i poprilično pristojno. Međutim ono što je meni tu zapalo za oko jeste da su kod nas u zgradi za parking one "klackalice", praktično hidraulični liftovi da bi stalo duplo više auta bez potrebe da se pravi dodatna rampa za donji nivo, a tu sa strane piše da je maksimalna težina automobila 2.000kg, čemu ja nisam pridavao poseban značaj jer prosto mi je svaki auto dosta lakši od toga, plus sigurno postoji neka tolerancija. Međutim guglanjem dođemo do toga da je ID.7 težak 2.172kg u nekoj običnoj konfiguraciji (ne znam da li je teži u nekom jačem paketu baterija). I sad kao te klackalice su duple, pa je tipa Seat Arona koji je pored tipa 1.300kg i stariji A4 karavan koji je parkiran ispod isto toliko, a poslednje mesto je i prazno, tako da ne verujem da bi sada moglo da napravi problem. Ali da li je neko razmišljao o tim aspektima kad recimo za 10+ godina tu budu parkirana sva četiri EV? 😄
Plus kad smo kod infrastrukture sam se smejao jer sam u proteklih par dana nekoliko puta video neki BMW i3 koji je izbrendiran "imate brzi punjač za električna vozila na adresi.... " 😄