Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/2025 in Posts

  1. Plus ce biti jedini koji je top 3 u pts, reb, ass i stl...niko nikada nije bio ni top 10 u svim ovim kategorijama u istoj sezoni...pa ako ih nije sramota nek daju camugi mvp
    2 points
  2. Bolesna nacija kako god okrenuli
    1 point
  3. Studio ima nekih 12 naslova, mislim da je od Machinariuma unajmio makar nekog da mu odgovara na mejlove 😄 Sad bacio pogled, oni su kooperativa koja pored video igara radi i na drugim vidovima umetnosti
    1 point
  4. Ko hoće da proba, da vidi šta je novo, besplatnih 5 dana omega https://www.eveonline.com/news/view/free-omega-to-stand-your-ground Ulogujete se u igru, i iz radnje u igru (NES), pokupite omegu.
    1 point
  5. 1 point
  6. Pogledaj ovde https://forum.rur.rs/topic/234938580-pri%C4%8Dajte/?do=findComment&comment=2587414 Meni se balkandownload.org pokazao super za to.
    1 point
  7. Djokovic je izgubio od Alehandra Tabila u prvomdrugom kolu (prvi mec koji je irgao) Monte Karlo ATP 1000 turnira sa ubedljivih 2:0 (6:3, 6:4). Novak nema osvojenu ATP titulu od novembra 2023.
    1 point
  8. i to sa logom je genijalno kao i sve drugo 🙂 u švajcarskoj i engleskoj je išao kao renault zbog pravnih zavrzlama, na većini drugih tržišta je bio pjur Alpina:
    1 point
  9. U kojoj sredini - grad, autoput, neka RuRalna tripizdina? Lanci, carape za tockove?
    1 point
  10. Breaking point je kad se vozi neki ozbiljan auto. Tipa na 340i sa 4x4 pogodnom sigurno neces staviti all season kao seljak
    1 point
  11. Kako to misliš, koji EV vozite? Niko ovde ne vozi EV 😁
    1 point
  12. Ispovest EV servisa iz Zagreba, trenutno najboljeg u regionu: Ako voziš hibrida, neka ti je Bog u pomoći! Najveći postotak nepopravljivih kvarova i najveći postotak skupih kvarova baterijskih sustava zabilježen je upravo na hibridima (a ne na električnim vozilima). Kako stvari trenutno stoje, najveći broj bankrotiranih vlasnika bit će upravo među vlasnicima vozila s hibridnim pogonima, jer su baterije za hibride u mnogim slučajevima skuplje od onih za električna vozila. Zbog velikih struja pražnjenja i punjenja u malim baterijskim sustavima te poddimenzioniranog dizajna koji nije adekvatan ni za neki manji quad, dolazi do čestih kvarova upravo na tim sustavima. Kompleksni i nepotrebno zakomplicirani elektro pogoni integrirani u automatske mjenjače, uz hvalospjeve o “tehnološkom napretku i optimizaciji”, postaju financijski uteg za vlasnike. Primjerice, kod Audi Q7 modela elektromotor u mjenjaču košta 18.000 €, baterija 28.000 €, a novi dizelski motor 22.000 € prema cjeniku ovlaštenog servisa. Problem nastaje kada ne postoje održiva, adekvatna i ekonomski prihvatljiva rješenja – kada ne postoji zamjenski blok motora, zamjenski stator ili zamjenske ćelije, već se mora mijenjati cijeli sklop. Europska autoindustrija izgubila je i kompas i balans. BMW hibridi trenutno su u fazi “automobilskog armagedona” sa kvarovima, te rusi rekorde po broju upita i neispravnih baterijskih sustava. Na tjednoj bazi zaprimamo upite između 5 i 10 vozila s potpuno uništenim baterijskim sustavima, već na oko 100.000 km. Ne može se zamijeniti samo jedna ćelija jer, nakon što se nova ugradi u stari sustav, unutar nekoliko dana otkazuje sljedeća najslabija ćelija. Cijeli proces se tako pretvori u egzorcizam i za vlasnika i za vozilo. U EV Clinic zato ne mijenjamo samo neispravne ćelije, već uvijek sve – novim. Novi modul u BMW servisu stoji 1.800 € za kapacitet od samo 1,3 kWh, što znači preko 10.000 € samo za dijelove. No, zahvaljujući našim kontaktima u industriji, uspjeli smo doći do novih modula izravno po tvorničkoj cijeni, ali u ograničenim količinama – kako bismo stare module mogli koristiti primarno u istraživačke svrhe, analizirati veći broj uzoraka baterijskih sustava i paralelno ponuditi vlasnicima funkcionalno rješenje. Na većini uzoraka uočili smo degradaciju gornjih modula unutar kućišta, s padom kapaciteta čak do 68%. Također, nakon zamjene ćelija ne postoji mogućnost resetiranja SOH (State of Health) kako bi se prikaz dometa vratio na originalne vrijednosti koje je vozilo imalo kada je bilo novo. Potrebno je nekoliko ciklusa punjenja i pražnjenja baterijskog sustava kako bi se sustav adaptirao. Do tada, prikazani domet na instrument ploči ostaje smanjen, iako je stvarni broj prijeđenih kilometara zapravo veći na što upozorime vlasnike prije pocetka zahvata. Sustav koristi Samsung SDI ćelije, sa šest modula u konfiguraciji 16S po modulu. S obzirom da trenutno imamo samo jos 3 kita za reparaciju Hybrida, ostalih par milijona vlasnika neka pripremi ustede u gorivu u iznosu 12000-15000€ za posjetu ovlastenom servisu. Greske: 21F1F6, 21F2B1, 21F123, 21F257, Unutarnji otpor modula 16S na 100,000km : 18-25mOhm ACIR Unutarnji otpor modula 16S nov : 8mOhm ACIR OEM Repair: 11000€ EVC Repair : 4800€ Armagedon : 100% Bankrot : 100% Ušteda goriva : 0% Hybrid nije EV!!! Hybrid koji je najmanje problematican : Toyota Franchise workshop: Zagreb (dat utrošak za kvar na BMW X5 Hybrid 2021.god koji im je bio u servisu)
    0 points
  13. dok sam bio više u industriji, čarape za točkove ničemu nisu valjale osim što se lakše montiraju. bukvalno samo da se zavaravaš da si kao stavio nešto za sneg, a ono ničemu ne služi u odnosu na gumu.
    0 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...