ma sve je jasno, i meni se desi da me posle beograda nervira ns saobraćaj, al onda skrenem dva puta i stigao sam pa me boli patka.
da bi ns sistem funkcionisao u bgu, nije samo stvar kulture vozača nego i do projektovanja saobraćaja, koji mora da bude prilagođen ovolikom broju vozila. prosto u nsu ne postoji ni jedna krizna tačka, sem na dva mesta gde je gužva kad se ide i vraća s posla, ali to nije ni približno recimo komandi u pola 5 popodne, o gazeli da ne pričam.
ali i do kulture vozača je jebiga. postoji gomila takvih raskrsnica kao bulevar-kneza miloša, tipa semafor za levo kod delta sitija u smeru ka ničemu, gde svi iz delte rade polukružno da se vrate za grad pa je gužva i moramo svi da se nabijamo jedni drugima u rep da bi prošlo više od 3 auta i ko je prošao više od 2 puta kroz taj semafor kapira kako treba da se vozi da se prođe, i ima dosta takvih nepisanih pravila da bi saobraćaj optimalno išao. ali onda ta pravila sa takvih raskrsnica ne treba da se primenjuju na svakoj jebiga
pravilo je da ako ćeš da voziš sporije od ograničenja ideš u desnu traku, a leva je za do ograničenja. s tim što praktično ako ispred tebe nema nikoga a iza tebe je neko brži, iz pristojnosti se skloniš pa njega ako kazne kazne ga.