Direktno ne, posredno pratim ovog tipa https://www.youtube.com/user/bjornnyland , gde imas dosta te daily tematike, ne samo ludacris ubrzanje. Ovo bi tebe najpre zanimalo https://www.youtube.com/watch?v=3pQe5DLuaq0 - Tesla Model S P85 review after 2 years 210k km/130k mi - user experience Sa druge strani ih vidjam po gradu i dezeli , tako da se voze bogami. Za grcku tesko, posto nema bas nijedan supercharger na tu stranu, trenuttno je za takva putovanja obavezan u planiranju. Za 30min napuni za 250-300km, tj skoro 80% baterije. posle toga puni dosta sporije, sto treba imati u vidu za dalja putovanja. (75min za 100% kapaciteta) https://www.teslamotors.com/en_EU/supercharger - mreza superchargera njihovih Moze da servisira samo Tesla, za cene ne znam tacno, kapiram da je vecina ako ne sve pod garancijom. Ja bi sutra dao 30k za model S :) .. za trojku ne znam bez uzivo da vidim koliko je prostorna.. za moje/nase(4 komada so far) potrebe je 300km sasvim kul -po gradu mogu cele nedelje da vozim, pa kad odem vikendom u shopping da prikacim da se nafiluje -vikendom obicno odemo negde na izlet.. ili je 100-150km (poz mala drzava), pa bi mogao i tamo i nazad u chargu.. ili odemo ujutru negde 200-300km, pa uvece-sutra nazad u kom slucaju bi moga da ga nafilujem. -za more je slicna spika, pauza pola sata na 300km je ionako sa 2 klinca default, tako da mi nije to neki ugh trenutak. godisnje bi imao oko 3k vise u dzepu na konto goriva, plus drzava daje 5-7.5k subvenciju na elektricna kola, plus ne bi placao 200e registracije, itd itd.. jako brzo bi se trojka isplatila