Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/20/2012 in all areas
-
ipak najgori san i najgori trip je jebem mu mater, smuvali ste se, vrh je riba, i to traje i traje i taman da stavis penis u vaginu, proudis se. e to je mislim jebem ti mater snu. I posle na silu pokusavas da spavas jos 5 minuta da je kresnes, jer si negde citao da san traje po pare sekundi do par minuta.8 points
-
Ja bih dao sansu Perici Ognjenovicu. Niko nije proveo vise vremena na klupi tako uspesnog kluba! Zna sve tajne i sifre!4 points
-
Хм, па не баш, укратко, трип је у томе да је подсвест један јако, јако моћан, перцептивни, свезнајући другар који види и зна много више од свести, а и много је већи и има неограничен капацитет. Е сад, подсвест има свој језик, свест има свој. Да би подсвест имала тај неограничени капацитет и толику перцепцију, она мора да има један зипован вид изражавања, који свест не чита баш најбоље, међутим свест на неки свој начин капира упуте подсвести. Пошто је подсвест толико перцептивна и готивна, ти упути су биолошки, физички, психолошки, па рецимо и метафизички добри, тачни и неопходно их је пратити. Нпр, имамо симболе и архетипове. Јунг је категорисао симбол другачије од знака, сад ћу рећи како, јер је то битно за целу причу. Знак представља презентацију нечега што је достижно, ''учљиво''. Као што је реч ''торта'' знак за торту. Симбол представља презентацију нечега што је недостижно у смислу учења и схватања. Архетип је древна слика која се садржи у колективном несвесном, представља неки инфо или упут и иста је за све. Симбол може бити мен-мејд приказ неког архетипа. Рецимо, популаран приказ архетипа који је Јунг назвао сопство (преводим ''селф'' са енглеског) је Христ. Да не улазим даље у конкретан архетип сад, наставимо о теми. Као што је инстинкт урођен физички трип, тако је архетип урођен психички трип и једнак је на колективном нивоу. И еским и африканац неће да покушају да дишу под водом. Исто тако, то се дешава на психичком плану. И ексим и африканац ће имати исти архетип. Архетип као ентитет је у подсвесном и садржи еволутивни упут људске расе самој себи, по вертикалној основи. Као што инстинкт није нешто што разматраш и једеш говна о њему, него га просто радиш, оно, излети ти нешто испред тебе, ти скочиш метар уназад, тако ни архетип као упут не можеш да разматраш на практичном нивоу. Не у смислу да не можеш да изучаваш архетипове, него у смислу да кад ти упут дође, кад ти подсвест пошаље архетип, треба да ''послушаш'', а не да се трипујеш. Као што кад ти дође упут од стране инстинкта, ти радиш то што ти је ''речено''. Дакле, ако нешто искочи испред тебе, ти ниси у фазону ''аха, искочило је нешто испред мене, то може бити опасност, боље да скочим уназад'' него скочи организам сам. Е сад, ту постоји једна ствар где се човек ујебо. А то је могућност тренинга. Боксери тренирају да не трепћу кад примају ударац, а то је инстинкт за очувањем вида. Они то могу да превазиђу. Модеран човек то ради са архетиповима, међутим, психички ''инстинкт'' је мало комплекснија ствар од физичког и ту долази до ујеба. Ако ти искулираш архетип, искулирао си себе, кратко речено. То доводи до неурозе. У том смислу квадрат каже да је човек напуштајући свој мод прихватања архетипова остао на милост и немилост подсвести. Јер подсвест боли курац да ли ти архетипове кулираш или не, она ти их шаље јер је то природно стање човека. Модеран човек, који хоће да их анализира, објашњава итд. креће да их се плаши, да размишља о њима, да их одбацује, а ништа од тога није могуће урадити. И онда долази до колективне неурозе јер човек ради практично оно што не може и за шта није дизајниран. Као што тај боксер, ако увек инсистира на томе да не трепће док му нешто иде ка очима, једном ћеш му убацити киселину на фацу, он неће да трепне и одоше очи у курац. Ти не знаш зашто си направио храм Мајци Земљи нпр. Али си га направио. И кул ти је цела та спика. И архетипови тако раде. Због нечег што твоја свест не уме да свари и из тог разлога објашњење те појаве остаје у подсвести (а зиповано се пројектује у свест као рецимо ''другари ајмо да правимо храм мајци земљи'') ти добијаш тако бланд упуте и пратиш их јер је то твоје природно стање. Свест не прича тим језиком, не зна због чега је то потребно и не треба да се петља са тим стварима. Ако узме да се петља, најебаћеш. Дакле, кад кренеш са ''што би ја правио храм, мрзи ме, ја сам човек академик, јебеш глупости, на крају крајева, које је рационално оправдање за ту потребу'', отишо си у курац и ту си практично постао играчка сопствене подсвести. Подсвест ће да настави да те упозорава (што и треба да ради), ти ћеш то да одбацујеш и целу ствар ћеш да анализираш са становишта свести (што нема везе са животом), кренућеш да се збуњујеш, да идеш у динајал и - битна тачка - да ТРАЖИШ. То није природно стање човека, већ неуроза. Поједностављен ниво тога је рецимо неки капиталиста који пазари стотине аутомобила (тиме ТРАЖИ то што не може да нађе), а опет је анксиозан и неуротичан и стално се пита који му је курац кад је ''све под контролом''. И онда креће ко сам ја шта сам ја јел треба живети овако или овако, јао не знам, зашто не знам, ко ће да ми каже, где је одговор, шта је бозон, колки је свемир, морам да знам, да нађем, да имам, то ће ме спасити аааааааааааааа. И наравно, ништа се не дешава, пошто су то бабе и жабе. Сви упути су већ у теби, само им не треба окренути леђа. Свака модерна јединка је у овом стању неурозе. И то је додат трип на проблем јер је то болесно стање, али га сви имају, па се често и не узима као болесно, него здраво за готово, као људска особина, а не болест. Примитивније заједнице немају овај проблем јер су и даље другари са својим архетиповима и подсвешћу. Јунг је, кад је већ зашао у тај трип, ишао код индијанаца да блеји. И интересантно је да су му једном приликом, док су седели и блејали (притом је јунг био у фазону ха види који сам цар и како умем да блејим а не ко неки јапи) рекли ''зашто је вама белцима фаца стално згрчена и стално гледате као да нешто тражите? Шта то тражите?''. БУМ хедшот:) Притом треба скапирати да тај индијанац није неки Шерлок или зајебани нолиџ лик, него просто није изгубио контакт са природним стањем хомо сапиенса и из те његове здраве перспективе, одмах се искрено зачудио и био у фазону да Јунгу нешто није добро, док је сам јунг био у трипу да је велики зен баја. Такође, та пријава није била метафорична или у неком просеравачком тону, лик је стварно био у фазону да белци нешто траже у сваком смислу те речи. Симплификовано - сви ти модерни уметнички трипови са дрогирањем, претеривањем и једењем гована заправо представљају једно батргање човека као врсте у ситуацији у којој се нашао, а не зна како да се бори са њом, а види да му евидентно није добро. И ти уметници проблем решавају на нивоу димензије која је сама проблем - свести, што јелте, не може. Ниче је прилично рано приметио то скретање људске расе у странпутицу и то искоментарисао у свом ''ја имам највећи курац на планети и зато причам овако шмекерски'' маниру - бог је мртав. Модерном човеку у модерном добу, какав је био Ниче, требала је нељудска перцепција да дође до таквог закључка, поготово што није имао Јунгове и Кембеле да му утабанају трип. Мени и даље није јасно који курац, али то су већ неке жешће метафизике у питању, анализа и каталогизација Ничеове интелигенције би била једнака томе да сад узму Др. Иги и Б3 да капирају Теслин начин размишљања. На пример, често се користи флоскула ''отуђеност од природе''. Ово је болно тачно, али се не може решити на нивоу свесног. Ми смо са природом повезани на начин који ми можемо само да, ај да кажем, осетимо, али не и схватимо свесно. А (модеран) човек баш оће и оће да СХВАТИ. И од тога нема ништа, наравно. Човек просто НИКАД неће моћи адекватно да објасни зашто и како човек када се одвоји од природе, условно речено, вене исто као биљка. Само што се то код биљке види јер је нобрејнер, а код човека није тај фазон. Јер то није КАТЕГОРИЈА која се објашњава рацијом. Рацио је елемент који је ИСПОД тога. Човек НИЈЕ ИСПОД тога, али човек није рацио, човек поседује рацио поред многих других елемената, капирам да ме пратиш кад то кажем. Као кад би неком рекао ''воли ме ал ногама''. Немогуће. Човек може да воли и човек поседује ноге, али ноге не могу да воле јер нису та категорија. Исто тако ''хајдемо да САЗНАМО зашто венемо ван природе'' има смисла колико и ''хајде да шутирамо мисао, прошли пут није успело, ал сад сам понео нове мизуно копачке''. лол сили хјуман, мисао не може да се шутира. Е, онда у коначној победи тог болесног стања, а која се десила отприлике тада, долазе уметници којима није добро и капирају да им сврха није да праве лијепе слике него да ТРАЖЕ, јер нису нормални, ко и сви остали. Е то ТРАЖЕЊЕ у уметности се манифестовало као ''ставио сам розе даску јер капирам да је под брате ово, а зид ово брате оно брате и све то''. Поента свести у релацији са подсвешћу је да ћути и ради и да се не пита, јер ако се запита, чак и да добије одговор, неће га разумети. А подсвест сигурно зна шта ради. Ви природњаци скапирајте то овако - замислимо да конфета има две димензије, ширину и дужину (има и малу трећу јелте, али симплификујемо на две). Да ли она разуме шта је висина? Не. Ако јој објасниш? Опет не. Њен свемир има ширину и дужину и она тако пузи по поду. И замислимо сад да та конфета удари у зид. Оће ли скапирати да је ударила у зид? Не. Јел може да закључи да је ударила у зид? Не. Али ако дође неки добри тродимензионални чика и каже ''ало конфето, скрени десно'', она ће да скрене десно и да иде поред зида, све у реду. Али ако креће да пита ''а чекај што десно?'', не може да добије одговор. Тродимензионални чика може да одговори и да каже ''зато што је право зид, то је висина, то је трећа димензија и удараш у зид и мораш да скренеш''. Међутим, јасно је да конфета може да гледа бело и опет ће да пита ''димензија шта? троди... шта?''. И ако не скрене десно гураће у зид и неће моћи ништа да уради и цркнуће од глади рецимо:) Јер она нема капацитет да ПОЈМИ, да ОСЕТИ трећу димензију. И зато треба да ћути и да не размишља о томе и да само послуша упут тродимензионалног чике и све ће бити кул. А у своје две димензије нек размишља колико год оће. Капирам да сте сконтали да је у овој причици конфета-свест, чикица-подсвест и ''скрени десно''- архетип. Ето, то би било жешће, жешће, рафинисано, зашто је модерни човек неуротичан и анксиозан нон стоп и зашто нон стоп тражи нешто, како би то реко чика индијанац. И зашто је у немилости подсвесног ''андерврлда''. У принципу није у немилости него овај упорно покушава да извршава своју улогу и да му даје упуте, међутим, човек их кулира и покушава да се испуни на неким другим местима, што је немогуће. Рационализација свега (другим речима ''освешћивање'') не може да се изведе јер је рацио један сииитан сииитан део човечије психе, па тако и начин рада тог ситног дела, одговара само њему. То што човек лаички изједначава ''ја'' са ''свест'' или ''свест'' са ''психа'', то је друга прича.4 points
-
Не знам зашто не параноишем никад, мада ја сам такав код свих таквих ствари, увек сам у неком ''ај да прикупљамо вриједан инфо'' фазону. Капирам да док будем умирао да ћу да пишем у свеску ''13:45, обамрле су ми ноге, чујем гласове на непознатом језику, капирам да нису стварни, али ми се чине стварним......13:49, мрзи ме да дишем, није као да ми фали ваздуха, него баш ме мрзи и оћу да спавам....'', уместо да будем у фазону омг умирем трололо4 points
-
ovakom, imam dosta toga da kazem tako da se unapred izvinjavam zbog dugackog posta. zbrku sa sesirima necu da spominjem zato sto ima brda vaznijih stvari koje treba da se pomenu. pre svega bih se zahvalio hogaru za put do finala. ovako : 1.namestio si put do finala za svoju ekipu (nadajuci se da ces nas dobiti 16 - 0 kao sto si rekao filipu) i rekao si filipu na stimu da cete blejati fazon ceo dan dok ne budete igrali finale (vec si znao da cete igrati) sto sam ja mojim rodjenim ocima video kod filipa na stimu jer smo tada bili u lanu. 2.kad smo trebali da se dogovorimo gde ko sedi rekao si da se izvlaci. zapanjen sam bio kada sam video da na papiricima pisu sledeci nazivi : "STEPENICE, PROZOR...etc" i ti si se kao razmislio, a daaaaa, prozor znaci vi igrate tu i tu, a sebe si staivo u donji vip komotno pod kljuc. takodje znam da si namestio to jer sam blejao sa ficom ceo dan pre, znam da si mu reko vec da cete igrati tu (unapred si znao). 3.nase 1/4 finale je trebalo da krene u 21:00. iNation je svoje 1/4 finale zavrsio u 21:30 kada su bili slobodni donji vip, i centralnih pet kompova. mi smo se smestili gde je bio iN, a KVG gde je bio SUM, i bili smo spremni da krenemo istog trenutka, ali se pojavio hogar (koji je do tada spavao u kolima iako organizuje turnir) i rekao je USTANITE, mi igramo prvo 1/4 finale. ja sam reko tebra spremni smo da krenemo i mi i oni, a KGB (njihov vs) jos nije bio tu, i onda mi je on rekao momci su dosli dole sad cemo da igramo. nazalost posto je on organizator morali smo da ustanemo i mi i KVG (iako smo se vec namestili) i jos jednom napominjem da je to bilo u 21:45 od prilike. Znate li kada je poceo mec kbp - KGB ? U POLA 12 ! i mi dolazimo gore mislimo zavrsili su kad ono oni jos nisu poceli. pita moj drugar hogara sto niste poceli, znate sta je reko ? "NAMESTAMO TIM SPIK" !!! do tada mi smo mogli vec da odigramo sa kvgom i turnir da ne kasni (kao sto je kasnio 8h). 4. iako HOGAR organizuje turnir, celo vece ga nije bilo, cak i kada je bilo najpotrebnije, da donese odluku kao organizator. protiv KVGa doslo je do pucanja svih kompjutera, i situacija je vrlo kompleksna tako da necu da objasnjavam, ali trebalo je da se donese odluka koji startmoney treba da se stavi i je l treba da nam se daju 3 partije (posto smo vodili 3-0) kad su pukli kompovi. Odlucio je uorsh, i to se nije svidelo ekipi KVG zato sto su bili osteceni (kucali su kill 2 partije a mi smo imali 10k) koji su se posle ljutili na nas iako mi nismo imali veze sa tim. kasnije, Hogar se samo pojavio i rekao je da su pare dole, i da ide gajbi. ako mozes da nastavis tako a da te ne grize savest hogare onda ti stvarno zavidim. Podcenjivao si nas, stavio si nas u low seed, rekao si da nas dobijas 16 - 0, zato ti se tako i vratilo. pozdrav za SHOMYja koji je decko ispao korektan BRDA //// i iscimao se BAS BAS BAS oko nas. gg e-frag, KVG <3, sMk, iNation (vi se salite sa igricom :D) i hvala svima sto su nas gledali i sto su navijali :D pozdrav R5 PLUS[C]3 points
-
3 points
-
3 points
-
Ево пошто сам нешто он фајр, да вам приближим тај трип како техникалије раде тај посао за који мислите да га ради таленат или космос итд:) Узмимо ову илустрацију као пример: Ово је као фазон сцена из игрице, тј. у питању је претпродукциона илустрација која се шаље даље. Имамо главног лика доле лево, десно је бос са два помоћника. Скренућу пажњу на пар ствари које су овде одрађене, а представљају примену технике и знања (чак и чисто научног) у циљу боље слике: -код сваке слике постоји флоу. Тј. човек може да фокусира изузетно мали простор, гледање нечега се заправо састоји од серије фокусирања. Уметник ово може да искористи и да практично тера гледаоца да гледа слику редом којим је уметник замислио. Рецимо, свако ко погледа ову слику, после иницијалног ''види слика'' ће да оде на главу овог боса, па ће да склизне доле код помоћника, па ће да склизне на главног лика. То није случајно и лик који је сликао је имао то на уму. Приметићете да је глава овог боса најдетаљнија. Исто тако, најмање мутна. Исто важи, само мање интензивно, за главе ова два кучета, као и за главног јунака. Дакле, ти елементи искачу тиме што су јасни и детаљни, а у томе предњачи босова глава и зато је то први фокус где око иде. Зашто главни јунак није други фокус иако је јаснији и интензивнији од помоћника? -под један, помоћници су ближи босу под два, стилски су ближи босу под три, осим стилске и физичке близине, ту је и фазон са груписањем и репетицијом елемената (који нисте свесно сконтали сто посто:) ). Обратите пажњу на положај и дизајн све три предње леве шапе. Да, то је практично једна шапа која се понавља. Човек несвесно и хипербрзо убацује те ствари у исти трип, зато капирамо боса и помоћнике као целину и пре него што то свесно урадимо и утисак нам је јачи. Наравно, то је исто урађено намерно. Зашто је онда главни јунак интензивније обојен? Зато што је мали, а треба да носи слику и да знамо да је главни јунак. Постоји ли још разлога зашто пичимо одмах на босову главу? Да. Нпр, један од стандардних фазона код композиције је правило трећине и то је отприлике неки, ај да кажем, ''упрошћени златни пресек фазон''. Поделите слику на трећине вертикално и усправно. Добићете четири крстића. Е, у те крстиће трпате битне ствари, људски мозак аутоматски пичи ка том ор симилар односу, зашто, зато што је то природно (фибоначи и те форе). Приметиће те да је босова глава у том једном крстићу. Исто тако, наш јуноша није у крстићу, али је ипак на вертикалној трећини, зато и не пичимо прво ка њему. Зашто капирамо да је главни бос спор ко курац, а да су помоћници брзи иако је ово статична слика, а немамо ни оне линије за померање као у стрипу? Зато што је покрет боса статичнији, згрчен и роботски и одаје утисак гломазности и спорости. Одмах нам је јасно да он удара једном у сто година, али одузима ко стока. Покрети помоћника су вијугави. Приметићете да десни помоћник (који је исти као и леви, тако да се ствари са њега аутоматски у нашем мозгу аплајују и на његовог колегу) има контуру у облику латиничног ''с''. Људски мозак капира латинично ''с'' у природи као нешто течно, вијугаво, спретно. Зашто, опет, зато што је то природно и може се видети код животиња. Слон сви знамо како се креће, а исто тако знамо како се креће ајкула. И то нам је ембедовано. Каква је ова магла, чему служи и зашто је има оволко много? То је тзв. ваздушна перспектива и исфурао ју је Леонардо ако се не варам. То му дође симулирање густине атмосфере која се види кад се гледају ствари које су далеко. Па нам је тако далека планина прозирна и мутна и мало се разликује од неба, док нам су нам ствари које су близу јасне и интензивне јер нема много ваздуха између нас и њих. Овде на слици се претерује са ваздушном перспективом и то исто намерно. Прво, одвајају се планови. Планови нам служе да јасније сконтамо структуру слике. Па тако видимо да нам је најближе ово растиње на овом зиду десно, а да су нам најдаље оне планине лево. Дакле, помаже нам да немамо утисак колажног триповања и да не трипујемо горе доле, него испред иза иако је слика 2д. Друго, претерује се због епикнеса. Овај бос треба да је огроман, па зато прогресивно иде у маглу, значи као толко је велики да један део видимо јасно, а други је у пички материној. Наравно, претерано је, али намерно, јер наш мозак аутоматски сабира два и два и у фазону је ''јој што је ово срање велико'', а није у фазону ''види маца од дваес сантима против лика од сантиметар''. Још једна ствар - ова магла нам даје и конкретан инфо. Количина нам указује на то да је влага у пичку материну, а боја и вајб магле да је хладњикаво време. Опет један инфо који несвесно примамо мозгом. И опет намерно изведен. Који је фазон са црвеном и жутом, а који са плавом? Црвена и жута боја су ''брзе'' боје, тј. брзо стижу до ока. Плава је ''спора''. Исто тако, интензивније су. Зато она срања на путу што упозоравају на рупе нису плава него су жута. Да ли је ово урађено намерно? Да. Дакле, интензивна црвена одмах стиже до вас и пре него што сте сконтали да гледате у слику и локује вас да идете ка њој и ви већ подсвесно знате да та црвена има неке везе са главном фором слике. Плава боја је ''спора'' и ''далека''. Све ствари ако су довољно далеко, пуне се плавом бојом, због атмосфере. Она плава планина на десет километара заправо није уопште плава, јел тако? И није толико бледа, него је сатуризованија, јел тако? Дакле, шта радити за далеке ствари? бојити у плаво, десатуризовати и бледети. Хм, дал има још нешто што бих могао да поменем... Да, композиција је таква да нас ставља у улогу посматрача у смислу да нас увлачи у слику. Овај зид је паметно стављен, такође перспектива је на нивоу висине човека и ми заправо подсвесно капирамо да блејимо иза тог камена и гледамо у јуношу како ће да енгејџује боса. Ах да, један нобрејнер, али вредан помена - примећујете да су једине црвене ствари на слици перушке боса и помоћника и коса главног лика. То их ставља све у једну интеракциону целину, поред тога што та црвена има улогу неонског знака који виче ''ово су битне ствари на слици''. Знам да сам извотово ко змај, али капирам да је корисно, чисто да видите да иза слике не стоји само ''Е ЗНАМ ЈА ОНОГ ЛИКА ОН ЗНА ДА СЛИКА ТАЛЕНАТ БРАТЕ ШТА ДА ТИ КАЖЕМ'' него и ГОМИЛА техникалија. А за које су многи склони да их припишу таленту или нечему неопипљивом, а заправо се ради о чистом раду, знању, техници и примени. РЕЗУЛТАТ те примене за обичног посматрача јесте неопипљив, али ту ништа није рађено ''оним нечим космичким'' већ је то практично сликарска наука. И она се састоји од далеко више аспекате него што је ''види што ова нацртана тета личи на ону тамо праву тету''.3 points
-
Препоручио бих ти да прочиташ Човек и његови симболи, где постоји осврт на тај црни квадрат, али са ширег аспекта. Тј. говори се о Маљевичу као инструменту, тј. хералду једне прекретнице, не само у уметности, већ и историји људске врсте. Значи, ситуација која му је ''водила руку и мозак''. Притом та прекретница је била врло некако приметна за људе тог доба, као неки резидуални трип који је неопипљив, али је ту. Нешто као кад би пустио звук фреквенције десет херца, сви би осетили органски да се ''нешто дешава'', али нико не би знао који курац. И то је Јунг доста повезивао са архетиповима и човековим неравномерним развојем који је неке архетипове сјебао, а неке заменио - а пошто то не можеш да радиш, а да се не сјебеш јер је ипак милионско-годишњи трип јачи од твог тренутног интервенционизма, онда се цело човечанство истриповало и исцимало и погубило. Нпр. у исту врсту хералдских пријава спада и Ничеово ''Бог је мртав'' које се десило нешто раније, које тинејџери и викенд филозофи обожавају да турају у неке своје бомбастичке влажне снове, међутим, смисао те реченице је алегоричан и метафизички, више него религиозан и опет представља малтене спонтани одговор организма на тих десет херца који брује, а ти не знаш који ти је курац. Е сад, пошто је Ниче један од највећих умова ове планете, он је лепо то обликовао у мисао, а није био у фазону ''боли ме глава и анксиозан сам, а не знам зашто''. Са друге стране, Јунг и Кембел су то конструктивизовали у научне теорије, што говори о томе да су и они цареви. Мада можда је Ниче већи цар јер је он толико одвратно церебралан да га је мрзело и да елаборира то више од просте реченице. Он је лик који би извалио тајну космоса, а онда би у књизи написао ''42'', па ко уме да чита, нек чита. Што је штета за човечанство, али јебига, кад си толики доктор Менхетн, онда ваљда изгубиш перцепцију какав је обичан човек, а и боли те курац. Са друге стране, Јунг и Кембел шију Ничеа по зености, јер су они отишли у неки ''научни позитивни мистицизам'', док је Ниче био прилично трагичан лик, фазон усамљеног генија. Е сад, ја мало дигресирао, јебига:) Међутим, за схватање ових праваца, у смислу зашто су се појавили (да, појавили су се као тражење себе, уметности, вајба, трипа, ''оног нечег'' итд, али мислим на то ЗАШТО се то тражење десило, зашто баш тако, у том облику и зашто баш тада) корисно је прочитати Јунга (човек и његови симболи, конкретно) и прелетети преко Кембела. Ниче је већ нешто друго, пошто Јунг и Кембел пишу неку врсту метафизичке-а-ипак-стручне литературе, док Ничеа довољно успешно може да чита само сам Ниче (а и он не знам колико би имао успеха).2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ne. edit: ali ozbiljno, zasto ohrid? siguran sam da i u srbiji ima boljih mesta gde se moze izblejati 5-6 dana edit2: bio sam pre 4 godine, i pod pretpostavkom da se nije mnogo promenilo, Ohrid je raspad over 9000. Jedino sto vredi videti su rusevine i stari manastiri, al kapiram da niste u tom fazonu vec da vam treba odmor i pravo letovanje.1 point
-
mohi jel otkljucavas mobilne? aj dacu ti 1000 dinara, imam neki htc sto treba da se sredi1 point
-
Zavisi kako gledate na igricu. Ne mozes ocekivati da posle 10 min naviknes i ocekujes da ce ti biti kao da igras 1.6. Ovo je nova igrica, kao kad si poceo 1.6 bilo ti je sve zajebano, samo sto sad znas dosta vise pa ces brze i da se naviknes i postanes bolji.1 point
-
Jedno je kad turnir kasni a orga se cima vamo-tamo (Juric), vidi se da mu je stalo, a jedno je kada ode da spava u autu, ili jos gore kada ode kuci!? Pogotovo ako je stvarno istina ovo za 1/4 finala, takvu idiotariju jos nisam video. Dokle god mi svi bili sa stavom "kako je tako je" i mislili da orga ima pravo da radi sta hoce, tako ce i biti. I da, lako je organizovati turnir, tesko je dobro organizovati. I da, na kraju dodje i kaze boli me k da odgovaram bilo kome. E pa nije bilo kome ako su ti ljudi bili na turniru i platili ufur. Valjda imas i neku obavezu prema njima.1 point
-
Zasto svi misle da je lako organizovati turnir?Najlakse je da kazes,e kasni,e ne valja itd...Ako si svestan da mozes da napravis turnir bez ikakvog propusta (bilo ko) onda uradi to.. A ne kad se zavrsi turnir da se kuka. Citao sam ovo da ste bili u low seed-u (R5) , pa iskreno,ne igram cs brda,niti sam pratio,ali da ste u proteklih nekoliko turnira bili u vrhu sigurno vas ne bi stavili u low...To sto ste bili drugi,svaka cast,treba da nastavite tako,ali nije poenta da dodjes na forum i da pljujes hogara ili bilo koga drugog.Znas koliko je jakih i dobrih igraca podcenjivalo protivnike pa su izgubili od istih,to se desavalo i uvek ce... Jos samo jedna stvar,iskreno i da ja organizujem turnir u svojoj igraonici sigurno moju ekipu ne bih stavio da sede na komodoru... Jbg-a tako je kako...Ali opet vidis da i posle svega vi ste stigli u finale,znaci bez nervoze,samo nastavite da vezbate i to je to... hf1 point
-
CS:GO je jedno veliko sranje, sto bi bilo samo moje skromno misljenje. Ja bih iskreno voleo da se igra cs promod umesto cs 1.6 (tj ne bih voleo da se 1.6 ikada menja:) ) sto ne znaci da je go losa igrica u globalu, jednostavno je losa za igrace cs 1.6 verzije. CS:GO ce biti sigurno main title na svim turnirima jer ogromne pare ulazu tu a cs promod ne vidim ko bi mogao da pogura. Da se ja pitam ubacio bih cs promod kao main title na turnirima a cs:go bi jednostavno mogao da zameni cs:s i cod, ali posto se ja ne pitam ni u svojoj kuci a kamoli u necemo drugom onda ce biti onako kako ja ne prizeljukjem ::)1 point
-
1 point
-
Вечерас видео Ђиласа са телохранитељем прелази пешачки код Трга и куца нешто на мобилном. Реакција бар половине људи је била да су наглас прокоментарисали да је то кршење закона. Ал буквално се није ни окренуо. Ипак, драго ми је да људи нису били у фазону "јао ћути, то је Ђилас", већ су реаговали на нешто што је очигледно лоше.1 point
-
1 point
-
Ово је веома компликована прича. Они који су искусили парализу у сну без додатног аудио-визуелног садржаја, могу лако да умисле како неко седи на њима и не даје им да се помере. Једноставно такав је осећај, заиста ужасан, и ово знам јер ми се лично десило неколико пута негде у периоду поласка у средњу школу. Сад, зашто је тема компликована? Зато што имамо тапију на надчулно, иако је научно доказано да је емпиријски свет који опажамо само сићушни, малецни део стварности. Пошто научне дисциплине нису баш најбоље синхронизоване, што је једна од "предности" поделе науке на што мање гране, тако када једна дође до значајних открића на овом пољу, преко других се врши институционална манипулација свешћу, тако да до спајања никада не долази. Општи је интерес да међу научним круговима провејава уверење како је све у човеку, да је он само физичко тело, да не постоје силе ван њега, и како је све пројекција несвесног. Мислим да је на основу претходног кристално јасно које су дисциплине највише злоупотребљене. По истом принципу су бројна предања старих народа, њихов фолклор вешто прогласили митовима, а онда се ухватили њиховог "објашњавања" и "тумачења", што је био последњи ексер на историјском ковчегу и пресецање врпце са историјском везом надчулног, чиме се практично све ресетовало. Нешто од тог знања се преноси кроз тајна удружења, било које врсте, за ову причу небитно како је схваћено и у које сврхе се користи. Да омах предухитрим мишљење како хоћу да кажем да митови у ствари не постоје, да, постоје, али када се ово радило није било систематизације, логично, већ је све одмах убачено у исти кош. Да ли је знање о томе неопходно? Сувим разлагањем, свођењем на чисту апсолутну основу, дошли би до једног НЕ. Али пошто ствари у реалности(тролфејс) не функционишу по тим принципима, људи нису таквог кова, проблем се јавља у ситуацијама као што су ова, где се лепо види менталитет роба и грешника као резултат свега претходног. Штета што Јунг није живео барем још деценију, ако би му уопште било дозвољено да настави рад са титулом психолога, већ тада је био на ивици да буде окарактерисан као мистик, што је један вид да се изузетне индивидуе и радови склоне у страну и буду исмевани. Опет наглашавам(хвала Мохи што си ме научио да се добро оградим), то не значи да је ту крем, благо овоземаљског знања, и да су свакако присутни и разни умишљеници и пролупали цареви.1 point
-
jer bih ti bio problem da proweris dali svetli pod fluo svetlom uzeo bi za zhurku i velicina me zanima m da li je to konfornije malo kad se nosi za swe pohvale je majca odlicna kupovina1 point
-
^a i kolima smara pošto osim ovih par glavnih puteva voziš po kamenju :c pošto me aca sumonovao, da okačim svoje slike sa Tare od pre nedelju dana i za kraj jedan autoportret!1 point
-
То је нека друга прича. И ово Пикасово је нека друга прича. Укратко, у двадесетом веку се кренуло са метафизичким триповањем, што се раније није радило. Е сад, метафизичко триповање нема везе са сликарским занатом, већ су људи били у фазону ајмо откривати космосе. Тако да кубизам или просипање канте боје не можеш да оцењујеш на исти начин као што би неки ''обичан'' правац који се зауставља на класичном поимању сликарства. У двадесетом веку крећу та лудила и ту можеш лако да повучеш линију. У принципу, то је један хипстерски фазон где се као ради на неком мењању појма ликовна уметност и уметност уопште. Прво су кренули са паметним стварима (игре са елементима, светлом, приступи разни), после су прећерали и на крају се завршило са Полоком, Ворхолом и оним ликом што је кењо у конзерве. Поента целог тог хипстеризма је била тај метафизички и филозофски трип који су људи хтели да испреврћу и да виде чега ту све има и да ли је компатибилно са класичним сликарством. После се то смирило. Тако да, што се тога тиче, без бојазни, ниси ненормалан што ти је ово Пикасово срање и што не капираш просипање канте боје:) То заправо и јесте један просер ако гледамо чисто занатски. Они су хтели да одраде и њу фронтир фазон, тако да је ту заправо главна зачкољица и ту се јавља та дискрепанција. Ја лично капирам зашто је то било потребно и зашто се то изодвијало, али ако ћемо искрено, 90% тих ствари је говно. А то што Полокова слика вреди сто милиона (беше толико?), то је чист хипстеризам и то онај Амерички, најцарскији. Код Пикаса је трип што је он истраживао, оно, у фазону ''аха, ја ово знам, да видим јел има нешто иза''. И то је друга скупина правила за оцењивање, ако их уопште и може бити. Рецимо, твоја поента би била валидна да је Пикасо ХТЕО да наслика портрет те жене да изгледа како треба и да је испало ''ово''. Онда не би било двојбе да је лик ретардиран у мозак и у руку. Међутим, зна се шта је Пикасо умео да ради, тако да то евидентно није случај. Оно што тебе вероватно занима је питање цене. Е сад, ту постоје два трипа. Да ли дело треба ценити искључиво као клот дело, по квалитету или треба ту уфурати све могуће ''ванделне'' ствари? Ако ћемо по овом првом, НИШТА што је урађено тако што је неко бацао канте с бојом на платно не сме да кошта више од укупне цене материјала и још ето, петсто кинти за тог лика што је бацао те канте, уморио се. Међутим, онда Мона Лиза не би требало да буде национално благо, већ да кошта до сто иљада МАКСИМУМ МАКСИМУМА. Па ће тако пренафурани Полок да се продаје за милионе, можда и милијарде некад. Ја лично сам ближе школи ''дај да ја видим каква је слика и не занима ме ни ко је слико ни чиме ни кад ни зашто''. Међутим, овај други, вансликарски принцип је био превалент током двадесетог века и све то што видиш, те канте боје по платну и то, то је одатле. Лупам, налижеш се сличица и узмеш да сликаш и слика ти испадне срање, али пошто је толико тру, људи се испримају и крену да је вреднују по елементима који заправо немају везе са самом сликом (то што си ти тако прималан и царовит био док си сликао). Ако причамо о згртању кеша рајт авеј, а не на основу имена, то тешко да данас можеш наћи. Први лик који је просипао канте је зарадио брдо кеша и то је то. И то се дешавало тамо крајем деветнаестог века, па је доживело кулминацију после другог светског рата кад су се људи испримали на нове почетке и нове поставке у свему живом и после се то издувало, природно. Нема тога данас. Још једна ствар - постоје разни правци и њихова примена је, условно речено, различита. Нпр. та просипања боје. Замисли хотелчину неку и сличурду где су просипане боје, а слика има десет са четири метра фазон. Врло декоративно ако мене питаш. Ако се слаже, пре бих то ставио у хол него нека цвећа трте мрте. Да ли је то жешће уметничко дело? Не. Да ли врши посо? Да. Значи корисно је за неке ствари. Није грех узети неко ''просипање боје'' ако је адекватно за неки простор или примену. Е сад, људи ће се збунити, па морам да дисклејмујем - ова сада прича која је почела са Дакијевим Пикасом НЕМА ВЕЗЕ са оним о чему се причало на почетку сплита. Сликарски занат подразумева сликање и цртање из живота и из главе и могућност представљања разних трипова (атмосфере, простора, блаблабла). И то је једно. А нешто сасвим друго је ако неко има неки зајебан космос у глави и прави готивна дела (намерно нисам написао слике) иако занатски трокира. Нпр. Шагал је одличан пример, гуглајте га. Лик нема везе са цртањем, али има супер атмосферичне слике и свакако бих држао његову слику у соби и био срећнији десет посто свако јутро кад устанем, а то је нешто. Е, то је тај моџо који избегавам да помињем, али га помињем повремено, чисто да се не занемари, али да не претерам, па да то испадне окосница. Јер је окосница ипак ред рад и дисциплина, ко и у баскету или било чему другом. Али Шагал има заслужено место у историји уметности, неврдлес.1 point
-
Стопд ридинг рајт дер:) О томе ти и причам. Пази, постоји једна психолошка игрица, која спада у разорне игре и иде овако: - пи на шта личим овако ненашминкана, ниједан фрајер неће да ме стартује - што се не нашминкаш - знаш да имам осетљиву кожу - имаш сад нове трипове од којих ти неће бити ништа - а знам, ал скупи су ми - ево ја их користим, ај узмемо за пола пара па се трипујемо са једним комплетом - ма знаш да не могу тако, волим да имам цело - ма ја мислим да се ти трипујеш, ајмо у клуб, контам да ће те стартовати гомила царева - ма де ћу у клуб ненашминкана Е, прво да мало појасним термин. Психолошке игре су нека врста представе коју људи несвесно играју и СВЕ су разорне, то им је заједничка карактеристика. Разорне за себе и за друге и треба им јебати матер. Шта је циљ свих ових игара? Као и у свакој игри, циљ је да се победи. Зашто је ово лоше? Зато што су те игре везане за ствари где не треба да се победи, већ треба да се нађе неко решење. Дакле, конструктивност. Е, ове игре служе да се запостави конструктивност, да човек зајебе и себе и другог, а да добије психолошку компензацију у виду ПОБЕДЕ. Шта се дешава у овој игри из примера? Прва риба има проблем и презентује га другој риби. Оно што друга риба не зна, то је да прва риба НЕ ЖЕЛИ да реши проблем већ жели да одигра игру у којој ће победити, а стање ће остати исто. Друга риба предлаже низ конструктивних ствари које прва риба може да примени у циљу решавања проблема. Међутим, прву рибу то заправо не занима (кад кажем заправо, мислим на то да ни она сама није свесна тога) већ хоће да не промени ништа, само да победи у игри коју је започела. Ствари се стога одвијају овако како је описано - на било који предлог друге рибе, прва риба каже ''знам али блабла''. Друга риба се на крају истроши и кад нема више где, прва риба затвори круг - врати се на прву поставку и затвори дискусију. Шта се онда дешава - друга риба се осећа лошије јер није успела да помогне а користила је ресурсе у том циљу, а прва риба се осећа боље јер је победила у игри. Другим речима, друга риба се сморила јер проблем није решен (она је ситуацију схватила као конструктивну поставку, а не као пуки полигон за игру коју је вешто поставила прва риба), док је прва риба победила у игри и осећа се боље. Ово слободно узми здраво за готово, а можеш и да наставиш игру коју си поставио (''знам ја то али код мене СТВАРНО није тај трип'', ''та игра можда важи за неке такве случајеве, али МОЈ случај није такав заиста'', ''занимљиво је то, обратићу пажњу, али'', ''личи то на мене кад се тако исприча, али'' итд итд итд) :) Мали трип: Ово је у РЛу занимљиво, ако препознајете ове игре, можете да се зајебавате са играчима скроз. Нпр. овој првој риби у примеру, друга риба је могла да каже БУКВАЛНО шта год, увек би добила ''да али'' као одговор. Једини начин за пресецање ове игре је, је ли, да прекинете игру. Чиме нисте решили проблем, али нисте сат времена играли игру у којој губите јер је дизајнирана да само постављач победи. Не сећам се који је трип за пресецање ове игре, али за сваку постоји шаблон који стопостотно ради... А да, ево стрипа1 point
-
Теже у смислу да лик који може да нацрта ово што сам ја окачио, сигурно може и оно што је Даки окачио, а обрнуто не мора да значи. Теже у смислу скил левела. Ако се ограничимо на неко реално цртање/сликање, његова поента је не да буде као фотка, него да буде боље. Хиперреалисти раде са фотки и иду на максималну аутентичност и пеглање, што је основна техника (то ћеш прво да научиш), само доведена до високог нивоа. Међутим, постоје напредне технике и интервенције (плус мало мађије јелте:) ) које се користе да би слика била боља, а не фотореалистичнија, дакле, иде се бијонд. Тако је нпр. ово: много боље, скиловитије, захтевније итд. од овог: И то не у смислу ''ох има душу блабла ја сам мали хипстер'', него просто, зајебаније је и квалитетније и као само технички продукт. Можемо ја и Риста да ти насликамо ову рибу исто овако, само је цака у томе што ће нам требати типа триста сати, а лику је требало нпр. педесет и то је трип. Наравно, пошто нисам у тим водама, било би лошије, али после неколико слика бих се уходао. Е, за овај Рембрантов аутопортрет, нешто тако ћу моћи да урадим за дваес година буџења скила МОЖДА, а можда и никад ако је Рембрант био суперталентован и искористио је потенцијал много. Али сигурно нећу моћи да одрадим сада, па макар ми дао годину дана да радим десет сати дневно, просто, није ствар у времену него у скил аутпуту који је недовољан и то је то. Код цртежа треба знати гледати да ли је добар, јебига, то сад може да звучи елитистички, међутим заправо није елитистички него је просто знање и искуство у питању. Кад си у некој материји, онда видиш више трипова и знаш више трипова, то је природно. Тако ће моја кева да оде негде и да се врати са ''дивном мртвом природом'', а ја ћу да одем да извршим сепуку јер је слика срање. То је екстремни пример јер је моја кева дудук, па ће од десет људи, седам да каже да је слика срање. Е сад, постоје слике где ће од сто људи пет да кажу да је срање и сви ће да им се чуде, а биће у праву. То је само познавање материје. инб4 - ха, али уметност је за људе, ваљда ти људи треба да буду задовољни - ово је релативно и ту има више аспеката. Постоје ствари у уметности које су, па, да се тако изразим, ''космички фундаменталне'' тј. практично не зависе од стања јавног мњења. Другим речима, ако сад умру сви ликови који умеју да гледају слике, објективна скала квалитета се неће променити иако не постоји ниједан човек на свету који уме да је примени. У питању су архетипови, наслеђе, наука, емпирија, хемија, биологија итд. тако да није у питању неки мамбо џамбо. Још једна битна ствар код овога: онај који се упусти у бустовање свог перцептивног скила, УВЕК ће се сложити са неким другим ликом који је бустовао перцепцију. Тако да није у питању неки елитизам, већ просто резултат је исти за све који се упусте у гејновање нолиџа. И то објективног нолиџа, не причам о некој професионалној деформацији и избацивању елитистичких дронова који по аутоматизму величају Рембранте јер су Рембранти итд. Примера ради, линије на овим цртежима које сам поставио су мамојебачке, иако нетренираном оку могу деловати просто. Њихов флоу је нешто што ја не бих могао да урадим па макар седео сад над триста папира и вукао рандом линије, па их кроповао после. При том, да не буде забуне, не мислим на флоу као репродукцију цртежа, већ на флоу као квалитет линије и скиловитост. Или, интелектуални приступ у смислу селекције квалитета линије приликом цртања, као и селекције шта да се нагласи, шта не, како да се реши који објекат, материја итд. То је исто ненормално на овим цртежима које сам поставио и треба ти фазон четрдесет година рада, па да то имаш у арсеналу. Наравно, може сад неко да ми да аргумент типа ''мени се свиђа и ја бих ово купио, а ово што си ти линковао не бих'' и то је океј. Међутим, ти то купиш, а онда замислимо да кренеш да се интересујеш за те ствари, па мало посетиш који атеље, гуглаш, идеш по музејима, повучеш и ти који потез итд итд итд. и онда после типа 2-3 године лепо дођеш гајби, попиздиш и бациш то што си купио у ђубре и окачиш нешто друго. У том смислу причам.1 point
-
1 point
-
koja je raspala hipstercina ovaj lesko sa sve subarom a la istok,i narandzastim nikolsonkama,podseti me da te sutnem u koleno na rur fudbalu!1 point
-
lol, sto rece neko, cim krenu minusi na nekom postu odmah svi po automatizmu nastavljaju, jebena psihologija mase:) btw, vratite florijana!0 points
-
Najbolji? Po kojim to kriterijumima? Osim što niko drugi normalan ne bi došao. Lik je takva nogetina da to svet nije vidio...0 points
-
0 points
-
-1 points
-
kad te prestane boleti kurac, znaci da je fino. ne valja kad boli. nemosh spavati, a i devojka/zena ne mozhe dobiti sta joj sleduje,-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
E sad ovako :) Decko ti fragmacha ko god da si,podcenio sam te i podcenicu te opet,jer si mali nafurani idiot :) Puuuuuuuuuuun mi vas je polni organ kontas?:) Ne mogu ja da vam odlucujem za PARE,kad igram mech,i to dal sam ja u igraonici ili spavam,tu je SHOMY koji je isto organizator i vlasnik,njemu mozes da se obratis. A to za satnicu,dal ste se vi namestili bez kontaktiranja ni mene ( nisam bio tu,bio je shomy ) ,pa vam ja rekao da ustanete lepo pise tamo u satnicama ako nisi dovoljno pismen da procitas,onda sta da ti kazem ( 1/4 Finala ( bo3 ) 19:00 myDGB-SUM ( 1 ) 19:00 sMk-LWC ( 2 ) 21:00 KGB-kbp ( 3 ) 21:00 KVG-r5 ( 4 ) Sve u svemu,turnir je kasnio jer ste se svi cekali i namestali pola sata,dogovarali taktike,ali igrao se kanter to je bitno :) Koj rezultat bio u finalu?-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
To je vec zavrsena prica i jao jao opet topic panike ovde...I da se desi bole me noga,prezivecu i taj kao sto smo svi zajedno preziveli prethodnih 342342351422 smakova sveta...Dajte ljudi,pa niko na ovom svetu ne zna sta ce sutra da se desi a ne za picke materine 5000 godina hahah.... Uzgred,oni koji su to i objavili i otkrili skoro su svoje informacij opovrgnuli u smislu da su se zajebali za datum,pa se taj navodni smak sveta pomera za neku hiljadu godina.. Krenes od onoga sto NASA objavi : http://www.nasa.gov/topics/earth/features/2012.html onda dodjes ovde http://www.universetoday.com/95097/end-of-the-world-averted-new-archeological-find-proves-mayan-calendar-doesnt-end/ Teorije zavere ,skretanje paznje ljudima sa stvarnog problema,siromastva...uopsteno globalnog socijalnog statusa.. Sledece nedelje pravimo rostilj na adi,razlog...nema smaka sveta haha JAO AJMO IDEMO BRE !!-2 points
-
-3 points
-
ko se cuva i bog ga cuva.. mislim uvek moze saksija sa petog sprata da padne i usmrti te na trotoaru, ali ako stojis u krivini gde ce NAJVEROVATNIJE da izleti auto, onda mi te nije zao, onda mi je vise zao ovog sto od saksije pogine. Drugo, zao mi je ljudi/porodica tih cudesnih ljudi sto su stajali u krivini, jer su njihove dane/zivote sjebali svojim glupavlukom i izazivanjem smrti. toliko-3 points
-
mozda i lazes, jer se ne vidi da je leto na slici.. mozda je prolece a vi na fruskoj gori na nekoj stencugi.. daj slike kako se prcate na pescanoj plazhi-4 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00