-
Topics
-
Posts
-
Znaci 9a ima manje rama nego 9, a Pro ima slabiju bateriju nego 9a, tj istu kao obicna 9ka zanimljivo 🙂
-
Sem razlike u dimenzijama, evo jos nekih koje si spominjao ako sam dobro ispratio (9, 9a i 9 pro): - baterija (4700 mAh, 5100mAh i 4700 mAh). Ovde imas i razliku koliko brzo se puni i sama snaga punjaca - ram memorija (12, 8 i 16GB) - kamera (advanced dual rear system, dual rear system i pro triple rear system)
-
Pa kako da se ne sloze, ipak su bivse stranacke koege 😉
-
Gradonačelnik je retardiran. Imajući to u vidu, ja mislim apsolutno istu stvar kao i on Ovaj RUR je postao nacionalno blago 🏆
-
Ma nije, neka je Kia fora, jer pizde i u drugim delovima sveta na to u Kia/Huyndai vozilima. S tim da je za neke stvari korisno, tipa ti možeš da odabereš 3 nivoa te speed limit asistencije - 1. nivo je ono što bi meni bilo idealno, u smislu pokazuje ti znak na tabli, ali ništa ne pišti kad prekoračiš, 2. nivo je taj njihov default gde pišti kad prekoračiš i malo nervira, 3. nivo je da ti bukvalno softverski ne daje da voziš preko ograničenja, kao speed limit na starijim kolima koji si ručno morao da podesiš a ovo radi na osnovu prepoznavanja znakova. Praktično ovo što si naveo kao opciju da će uskoro da uvedu u EU 😄 Ali je za neke situacije ok, u smislu ja sam taj nivo 3 koristio u Sloveniji kad sam vozio po nekim selima gde su ograničenja dosta restriktivna a kazne verujem dosta ozbiljne pa nisam hteo da rizikujem. E sad dodatni problem je obeležavanje puteva kod nas - na primer kad se penjem na Most na Adi ka Nbg od Sajma on pokupi znak za ograničenje "5" koji stoji za tramvaje 😄
-