-
Topics
-
-
Posts
-
Zavisi od tebe, koliko staviš gore i nazad, ne treba preterivati. Postoji čak i prozirna nano ceramic folija, što je kul ako nećeš da gubiš uopšte svetlo, samo da ti smanji toplotu od sunca. Mamu im lopovsku, 100 evra za atest. Ovde ne postoji atest, ne plaćaš ništa, ali ako te uhvate sa većim procentom zatamnjenja od dozvoljenog, 3 poena sa dozvole i 135 evra kazna. Vetrobran, vozačevo i suvozačevo smeju do 30% tinte (70% transmisija vidljivog svetla), ostala stakla možeš koliko hoćeš. Moraš da paziš inače na fabričku zatamnjenost stakla, recimo moja Tesla konkretno već ima 24% tinte na prednjim staklima (76% transmisija), tako da mogu da dodam 8%, ne 6%, jer se ne sabira već deli (ili množi ako dodaješ tint na transmisiju) - po transmisiji 0,7(dozvoljeno)/0,76(fabrički)=0.92 (smem 8% tinte) iliti 0.24(fabrički)/0.8(tinta)=0.3 (30% tinte max ukupno), ili ako oćeš da računaš 0.76 (fabrički) x 0.92 (8% tinta)= 0.699 (0.7) 70% propustljivost dozvoljena, malo je i mene bunilo dok nisam skapirao kako se računa . Zadnja stakla su 27%, ali kao što rekoh, mogu koliko oću, mislim da je isto i u Srbiji. U recimo USA su mnogo blaži zakoni za dozvoljen procenat tintovanja, ovde je malo glupo jer će da izgleda neujednačeno ako preteraš na zadnjim staklima i krovu recimo. Da mogu, uradio bih ovako nešto: