Jump to content

Opisi

Najnoviji opisi video igara!


1,455 topics in this forum

  1. REVIEW: Tharsis

    • 0 replies
    • 226 views
  2. REVIEW: XCOM 2

    • 0 replies
    • 225 views
    • 0 replies
    • 257 views
    • 0 replies
    • 205 views
    • 0 replies
    • 260 views
  3. REVIEW: Helldivers

    • 0 replies
    • 248 views
    • 0 replies
    • 193 views
  4. REVIEW: Clandestine

    • 0 replies
    • 255 views
    • 0 replies
    • 180 views
    • 0 replies
    • 224 views
  5. REVIEW: Fallout 4

    • 0 replies
    • 328 views
    • 0 replies
    • 192 views
    • 0 replies
    • 160 views
    • 0 replies
    • 161 views
  6. REVIEW: Hard West

    • 0 replies
    • 195 views
    • 0 replies
    • 227 views
    • 0 replies
    • 158 views
    • 0 replies
    • 220 views
  7. REVIEW: WWE 2K16

    • 0 replies
    • 177 views
    • 0 replies
    • 250 views
    • 0 replies
    • 220 views
    • 0 replies
    • 212 views
    • 0 replies
    • 208 views
    • 0 replies
    • 195 views
    • 0 replies
    • 196 views


  • Topics

  • Posts

    • ali ja nisam znao ni da uopšte ideš u prodavnicu kad radiš garanciju? odavno sam negde nešto kupio i hteo da aktiviram garanciju i kao "lol ne, idi u servis, to ti je ono što piše na garanciji" i od tad idem direkt u servis, oni nađu po broju uređaj i/ili računu i to je to. standardna situacija koju mnogo puta ponavljam, odeš bilo gde da uradiš nešto - garancija, državna ustanova, kupovina i oni ti kažu da "ne može", uvek je dobra varijanta da probaš opet u drugoj smeni 🙂 i/ili drugoj radnji, ako je to opcija 🙂
    • https://en-gb.facebook.com/help/132243923516844 - pretpostavljam da si ovo probao? Nemam iskustva sa ovim, ovo je prvo sto mi izbaci kao rezultat pretrage..  
    • Naravno da ih je mrzelo da se cimaju 🙂 problem je kad je proizvođač ujedno i davalac garancije, kao što je slučaj s Matisom jer onda kao osim reputacije imaju foru da ih "košta" da uvaže garanciju i nekad bukvalno ispadnu retardi ili se prosto nadaju da kupac neće ništa primetiti pa da to tako prođe...  A što se tehnike i sl tiče moje je nekako iskustvo da je uvek brže završiti to sa servisom nego sa prodajnim mestom jer uvek možeš da dođeš u tu situaciju da te oni prosto iskuliraju jer su retardirani ili im treba 300 godina da to uopšte pošalju i stigne do servisa. Naravno tu pričam o Beogradu gde je relativno lako doći do servisa, za ljude iz unutrašnjosti je ipak lakše da ide preko prodajnog mesta. Ali se i tu razlikuju stvari, mislim da sam negde i pisao da sam imao problem sa Samsung S20 FE telefonom, dakle on je bio ispao i bila je jedna mala pukotina pored kamere ne zadnjoj strani, ali je telefon apsolutno normalno funkcionisao 6+ meseci, međutim u jednom momentu samo zakuca i rikne. I odnese se u A1 gde je kupljen, ovi pošalju u jedan ovlašćeni servis (ima ih valjda tri ili tako nešto) i javi se lik "a znate to je telefon fizički oštećen, nema tu garancije" i onda mi neko kaže da probam da ga odnesem u drugi servis. Odnesem ga, posle par dana se javlja lik "znate šta, ovde je crkla ploča, ali Samsung neće uvažiti garanciju ukoliko postoji fizičko oštećenje, da vi platite 4000 (mislim da je to bila cifra) za promenu tog stakla i onda ide na reklamaciju za ploču" i tako i završimo. U smislu i jedni i drugi su da kažemo tehnički bili u pravu, ali su ovi drugi ispali maksimalno korektni dok su ovi prvi bili u fazonu zabole nas.... 
    • bukvalno ih je mrzelo da rade i da se cimaju 🙂 lakše tamo nekom bilo da pošalje mail da je odbijen servis nego da mora da zaprima, šalje mail coolermasteru, ovi traže neke serijske brojeve, ko će time da se bavi, pakuje to šalje CM-u, ovi njemu vraćaju on onda mora da vodi računa o tome i zove ovog lika nazad i tako 🙂 Ovo je i mala sreća što je CM u pitanju, pošto ih ima kod nas pa i možeš da nađeš koga da kontaktiraš, da je neko drugo teže bi išlo, pitanje je i da li neki HQ ima pojma uopšte ko i kako radi garancije u tamo nekoj Srbiji.
    • Pa kad već Denver ne može... Кошаркаши Далас маверикса победили су Минесоту тимбервулвс 116:107 у трећем мечу финала Западне конференције. Далас је стигао до трећег тријумфа у финалној серији. После трећег меча резултат је 3:0 у корист Маверикса, баш као и у финалу Источне конференције у којој Бостон води против Индијане истим резултатом
×
×
  • Create New...