Jump to content

Hearthstone


536 topics in this forum

    • 0 replies
    • 318 views
    • 0 replies
    • 245 views
    • 0 replies
    • 346 views
    • 1 reply
    • 377 views
    • 0 replies
    • 4.1k views
    • 5 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 802 views
  1. Uldaman je live!

    • 0 replies
    • 497 views
    • 1 reply
    • 1.8k views
    • 3 replies
    • 891 views
    • 0 replies
    • 385 views
  2. .

    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 4 replies
    • 3k views
    • 0 replies
    • 332 views
  3. Elky novi član Liquida

    • 0 replies
    • 1.9k views
    • 1 reply
    • 691 views
    • 0 replies
    • 428 views
  4. Prodaja HS accounta

    • 0 replies
    • 979 views
    • 16 replies
    • 3.5k views
  5. Razdor u HearthAreni

    • 4 replies
    • 396 views
    • 6 replies
    • 795 views
    • 0 replies
    • 3.2k views
    • 0 replies
    • 470 views
    • 0 replies
    • 300 views
    • 12 replies
    • 1.3k views


  • Topics

  • Posts

    • Kad uvoznik uzima auto on dobije dilersku cenu, pa eventualno plati carinu (ako je auto van EU područja proizvodnje) i lokalno ovde porez, tj PDV koji klijent plaća u zavisnosti od toga da li je fizičko ili pravno lice (tj ako je pravno može da ima kao odbitnu stavku). Kad uvoziš kao fizičko lice prvo ćeš tamo dobiti regularnu maloprodajnu cenu, drugo nisam siguran da li lokalna maloprodaja automobila želi i može da ti izda EUR1 obrazac da je poreklo iz EU (ako jeste), i te neke još dokumente koji ti trebaju ovde za ispitivanje tehničkih karakteristika. Pitanje i da li oni tamo mogu da ti prodaju auto neregistrovan pa da ga samo nakačiš na šlep ili moraju da ga registruju, ako moraju onda ti je i to trošak. Konačno ovde moraš da platiš carinjenje (makar ležarinu na carini iako ima EUR1), atest vozila i slično, kapiram da izađe bar nekoliko stotina evra. U teoriji je moguće da uvezeš auto za nešto višu cifru, ali je pitanje da li ima smisla toliko cimanje zato što nisi imao dobar izbor felni 😄  Sa druge strane Hrvatska ima sve moguće opcije dostupne kao i u Nemačkoj jer ti isti taj auto možeš da poručiš i u Nemačkoj i da ga dovezeš u Hrvatsku bez ikakvih dodatnih troškova, zato im je isti i konfigurator (osim možda nekih detalja gde je neko procenio da ti u Hrvatskoj ne treba grejanje sedišta a u Nemačkoj treba). Ista priča kao i za hardver gde ćeš u zemljama EU mnogo lakše naći neke egzotične komponente jer i lokalni distributer može da ih povuče sa skladišta u Litvaniji ili Nemačkoj ili Portugalu gde je dodatni trošak ukupno poštarina dok kod nas to na taj način nije moguće. 
    • Fox da doda ovo na spisak zasto zivimo u septickoj jami!
    • hahaha, razumem to, ali ne kapiram da bi ovakav prelaz mogao njima nešto da donese, gađaju ciljnu grupu koju ovo neće pogoditi, taj momenat ne kapiram - hoće ultra lux da prodaju ali ultra lux JAGUAR neće da kupi woke trans bogata ekipa (ako uopšte postoji tako nešto). sve ovo isto, a da su odlučili da krenu da prave male gradske automobile bih skapirao, onda bih mogao da razumem pravac i šta žele da postignu.
    • carina, porez, verovatno neke tehničke stvari takođe. sigurno nije nemoguće, pa ionako se uvoze i polovnjaci, ali je verovatno i skuplje a i mora da su smislili nešto da bi zaštitili domaće uvoznike.
    • A sta smo bese rekli zasto je problem da se auto naruci u nekoj drugoj zemlji - mora carina da se plati kod nas kao da se uvozi auto posle ili kako?
×
×
  • Create New...