Jump to content


  • Topics

  • Posts

    • Iako verovatno možeš da instaliraš desetku vrlo je moguće da ćeš imati drkanja sa drajverima i slično, plus uzimaš komp za neko solidno buduće vreme - instaliraj 11 jbg, realno će ti biti lakše da se odmah prebaciš. Naravno, sjebu oni ponekad nešto sa nekim apdejtom i slično, ali su radili to i sa ranijim operativnim sistemima, ovako imaš makar OS koji neće imati ozbiljne sigurnosne propuste ili će makar biti popravljani u što bržem roku.  I sad nisam siguran šta misliš pod "imam win 10" u smislu ako imaš licencu računaj da se ona vezuje za matičnu ploču, kad nju promeniš moraš i novi win da kupiš. Mislim to je sad baš jeftino po ovim sajtovima da uzmeš neki ključ da se praktično i ne isplati piratizovati, ali opet treba uračunati. 
    • Hvala drugari, znaci na dobrom sam putu - sad jos samo da nadjem gde ovo sve da uzmem jeftino 😛  A ovo za Win 11, nisam ni cuo dok mi nisi rekao, evo sada guglam - ali ja imam win 10 tako da sam siguran, ali vidim da ipak mozda umesto ovog WD bolje uzeti Samsung 990 pro jako slicna cena.
    • Čini se da su poslednjih godina soulslike igre konačno pronašle neku zlatnu sredinu između kažnjavanja i olakšavanja. Igre poput Lies of P i The First Berserker: Khazan mogu biti izuzetno izazovne, ali kroz fleksibilne mehanike ili opcije pristupačnosti nude nagrađujuće iskustvo širokom krugu igrača. Ove igre su uvele i neke pomoćne funkcije, poput XP-a koji ne nestaje nakon što više puta umrete od bossa. Wuchang: Fallen Feathers ide u drugom pravcu – može se dobronamerno nazvati beskompromisnom ili možda neuravnoteženom, čak povremeno i nepravednom, ali nova soulslike igra developera Leenzee je svakako prelepa ruža. Sa mnogo bolnih trnova. U ovom trenutku čak i najzagriženiji ljubitelji soulslike žanra poput mene osećaju izvesni umor. Toliko je dobrih igara da novajlija mora biti zaista poseban da bi zamenio naše favorite. To je izuzetno težak zadatak, a čak ni FromSoftware nije uspeo da napravi neprikosnoveni hit sa Nightreign-om. Wuchang: Fallen Feathers se nada da će se izdvojiti na nekoliko načina. Prvo, na vizuelnom nivou često izgleda neverovatno. Drugo, pokušava da prodrma tradicionalni sistem progresije likova varijacijama standardnih mehanika. I konačno, pristupa borbi na vrlo specifičan način, koji je i drugačiji i možda uži od onoga na šta su igrači navikli. Teško je poreći da Wuchang: Fallen Feathers često izgleda zapanjujuće u svom Unreal Engine 5 sjaju. Ovo naročito važi za spoljašnje lokacije poput gustih bambusovih šuma i snežnih planinskih hramova i ruševina. Zemaljske lokacije deluju istorijski utemeljene, prepune autentične budističke i taoističke ikonografije. Developeri su se očigledno dobro pripremili. Maštovitije sredine, one koje nisu zasnovane na realnosti, ponekad su manje uspešne. Na primer, podzemna oblast prepuna status efekata, kao da je po zakonu obavezno, deluje pomalo repetitivno i u početku beskonačno. Međutim, kada su pejzaž i dizajn nivoa u skladu, brojni razgranati putevi i skrivene niše pružaju zaista zanimljive sate istraživanja. Dizajn sveta često deluje organski – nije sasvim otvoren, ali pažljivo kreirane oblasti nude koncentrisanije iskustvo. Postoji i određeni nivo vertikalnosti i merdevina za penjanje, ali zbog toga što lik ne može da skače ili da preživi ni male padove, ovaj aspekt je prilično ograničen. Igrate kao Bai Wuchang, gusarka iz kasnog perioda dinastije Ming. Wuchang pati od amnezije, ali i od natprirodne bolesti zvane “Feathering Disease” koja pustoši provinciju Šu i pretvara ljude u čudovišta. Bai Wuchang takođe podleže bolesti, što je čini demonom koga se svi plaše, a njena potraga za lekom i izvorom zaraze pokreće radnju. Kao i lokacije, mnogi NPC-evi i čudovišta potiču iz kineske mitologije i narodnih priča. Priča ima zanimljive obrte, ali je oslabljena zbog prilično bledih i nezanimljivih NPC-eva. Feathering Disease uvodi značajan element u borbi. Svaki put kada Wuchang ubije određenu vrstu neprijatelja ili umre, bolest se manifestuje u obliku Ludila. U nekom trenutku Ludilo potpuno obuzme Bai Wuchang, čineći je moćnijom ali i ranjivijom. Da bi se oslobodila Ludila, mora da pobedi demonsku verziju sebe. Ako ne uspe, ostaje u stanju ludila i gubi sav XP. Postoji redak item koji može ukloniti stanje na oltaru u hramu, ali i potrošni item koji omogućava ulazak u Ludilo dobrovoljno. Ideja pojačane moći po cenu zdravlja nije nova, ali njeno stalno prisustvo u borbi može biti frustrirajuće, posebno tokom okršaja sa bossovima gde već ima problema sa balansom, što igrače stavlja u začarani krug. Demon se prečesto pojavljuje iza leđa i napada pre nego što ga primetite, što okončava pokušaj vraćanja XP-a. Da je opciona, mehanika bi bila odlična. Wuchang: Fallen Feathers ne koristi standardni sistem unapređenja lika, već gradi buildove kroz oružja i oklop. Svaki od pet tipova oružja ima svoje drvo nadogradnji sa specijalnim potezima i povećanjima osnovnih statova. Kao u Khazanu, igrači mogu slobodno da se re-spec-uju na oltaru. Ali umesto jednostavnog resetovanja statova, ovde morate detaljno prolaziti kroz razgranate staze nadogradnji. Dobra ideja, ali ume da deluje nepotrebno komplikovano. Najvažnija mehanika u borbi je Skyborn Might, energija za magije i specijalne napade, a glavni generator iste je uspešno izbegavanje ili niz uzastopnih pogodaka. Moguće je biti čist mag, ali to traži puno strpljenja i vremena pošto magije umeju biti spore i često neefikasne. Neka oružja imaju mogućnost bloka ili pariranja, ali to nažalost ne radi protiv magija ili uobičajenih neprijateljskih trikova poput udaraca nogom. Drugim rečima, najbolje je da u potpunosti savladate dodge. Kada se svi sistemi spoje, borba može biti vrlo zabavna, ali je teško ignorisati činjenicu da igra i dalje koristi mehanike koje sada deluju zastarelo. Neki bossovi su zabavni, dok drugi deluju kao kolekcija nefer trikova i ogromnih health barova. Progresija lika je sporija nego u većini soulslike igara. Na PS5 verziji imao sam par zamrzavanja tokom borbi, jedno od kojih mi je upropastilo skoro dobijenu borbu sa bossom. Vizuelno, igra je fantastična, ali zvuk retko prati taj nivo. Ambijentalni zvuci i muzika su solidni, ali boss okršaji nisu ni blizu simfonijskog sjaja na koji smo navikli.  Wuchang: Fallen Feathers je jedna od najlepših igara žanra, a kada je borba balansirana, jako je zabavna. Sputavaju je previše mehanika, troma animacija, spora progresija i boss borbe koje traže doradu. Njeni temelji su nam već dobro poznati, i njen najveći adut je to što nudi starinski izazov u novom ruhu. WUCHANG: Fallen Feathers je dostupan za PC, PS5 i Xbox Series X/S Autor: Nikola Aksentijević Igru ustupio: CD Media Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Vizuelni spektakl sa trnovitim izazovom: WUCHANG: Fallen Feathers recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
    • Jesi li vodio računa o tom NVME SSD, da li je taj jedan od onih koje kači apdejt za win11 pa nestaju? ne znam da li su popravili još uvek 🙂 ako jesu, onda nema veze. Ja imam Samsung i Kingston NVME SSD, sve OK, ali sam za svaki slučaj sklonio taj apdejt 🙂
    • Ovo sve gore deluje relativno smisleno. Što se ploče tiče mislim da ti je B650 najbolji izbor, sad to što sve imaju neki problem mislim da je više ono kukanje po redditu nego što će u praksi da te baš nešto katastrofalno da te strefi. Ja konkretno imam sasvim ok iskustvo sa Asus TUF GAMING B650M-PLUS WIFI jer imamo jednu u kancelariji i sve radi ok. Sad ona je verovatno skuplja nego što ti treba, gajbi imam MSI B450 Tomahawk i isto sam zadovoljan, tako da i ovo što je Manson predložio ima smisla.  Za zatvoreno kućište ja isto htedoh da predložim Antec, ja imam gajbi P5 i super mi se pokazalo samo je ono malo, ovo njegovo je standardne veličine.  Koliko ja vidim skuplje su 30-40 evra a ne dobija se ništa posebno, u suštini jedino ima PCIe 5.0 za glavni SSD, a onda mora da kupuje i skuplji SSD pri čemu će mu ovaj 4.0 raditi sasvim super posao osim ako se ne bavi baš nekim specifičnim stvarima gde treba mnogo prenosa podataka. 
×
×
  • Create New...