Gde ima?! help

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

seksi shopovi kod nas su ocajni, ja sam trazio popers nedeljama da bi ga na kraju nasao negde po apsurdnoj ceni... moj savet, overi neke strane shopove preko neta, ne znam koliko su te kuglice, ali ako su skuplje, naruci preko neta, sa sve isporukom izace te jeftinije nego ovde da kupis

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Brate, ne znaš ti njega, on ti je ko onaj iz vica:

-Oče, grešan sam! Prevario sam ženu sa rođenom sestrom.

-Pa kako to čoveče?

-Pa eto, sedeli, zapričasmo se i...

-U sine, teški su gresi tvoji, ali idi ti kući i ispričaj jednom ''Oče naš'' i gresi će ti biti oprošteni.

-Ali oče, grešan sam! Prevario sam je i sa njenom majkom!

-Au grešni sine pa kako to?

-Pa eto, sedeli, zapričali se i tako, šta da vam kažem....

-Ispričaj ti samo tri puta oče naš i gresi će ti biti otpušteni.

-Ali sačekaj oče, grešan sam! prevario sam je i sa koleginicom sa posla, sedeli mi tako i z....

-E znaš sta sinko, idi ti lepo kući, da se ne zapričamo.

PMD, oces prestati da palis topice sa svrhom kazivanja kako si mega jebac i kazanova?

ti si decko retardiran i glup, i ako vidis negde u ovom topiku stav "jebach sam" onda si gluplji nego sto i izgledas u svojim postovima....

mozda mi ben wa kuglice trebaju jer volim da ih guram u dupe? ajde odjebi sad ako nemas sta pametno da kazes.

Get smart or die dumb!

@dinajti

Mozda nema u Somboru.Cak u Pancevu ima,po regular price.

nema u beogradu. pancevo je ipak druga prica :) koliko je kod vas?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

omg you got me!

generalno je afrodizijak

znas kako, nije ga legalno prodavati, zato ga u bgu verovatno i nema, a i kad ima, ko da nema