Pricajte sta ste gledali u poslednje vreme.

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

slazem se sa lazom, film je kurchina

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Tesko mi je da ne hejtujem jer ce mi post ionako biti obrisan tako da cu samo reci VAN HELSING

BIG SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

Ko je vama bushio balone, a? Van Helsing je fina zabava za jedno veche - naravno da nije remek delo, ali sasvim fino moze da se opusti chovek uz taj film.

Odgledah josh jednom posle 20 godina Nausicaa Of The Walley Of The Wind - neprevazidjen crtani, chak i po danashnjim merilima. Svi ovi falloutovci koji su se uzjogunili na forumu bolje njega da gledaju nego da se zale kako im "zle izdavachke kuce" mrse konce ;)

А в чем сила, брат?

number 23

http://www.imdb.com/title/tt0481369/

dzim keri u sasvim drugom svetlu

svidja mi se, malo providna pricha ali sasvim solidna zabava za jedno veche

pffff videli bi tvoj gnev kada bi tvoje transformerse pretvorili u simulaciju branja cveca ;)

btw gde da se nadje Nausicaä of the Valley of the Wind na netu :) bas bih pogledao

fallout_table.gif

Pa Van Helsing jeste dobra zabava za nekog KO MNOGO, MNOGO ALI BASH MNOGO voli Kejt ili ko je UNDER 13.

There's a little boy and on his 14th birthday he gets a horse...and everybody in the village says,"how wonderful" and the Zen master says,"we'll see".Two years later The boy falls off the horse,breaks his leg and everyone in the village says,"how terrible" And the Zen master says,"We'll see".Then,a war breaks out and all the young men have to go off and fight...except the boy can't cause his legs all messed up and everybody in the village says,"How wonderful" and the Zen master says,"We'll see".

Slazem se sa Srbom, film mi se i jeste na tom osnovu svideo + <3 Kate =P

Enivej pogledah deo 23, malo su ga previshe iskarikirali, bukvalno SVE u filmu se vrti oko tog broja, slova u imenu koga vec, zaboravih, datum rodjenja Hitlera, te ovo te ono....

realno, izabrao je i dobru seriju da se lozhi i najboljeg lika u serija. Meni je Rome, pored Dekstera nesto najbolje od tv produkcije u poslednjih par godina. Cak bolje i od BSG-a jer nema oscilacija u kvalitetu pojedinachnih epizoda

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Odgledo sam crtac Cars. Nikad jaci crtac nisam gledao. Svaka cast.

Btw pogledajte obavezno Pan's Labyrinth i The devils backbone. Oba filma su spanska, ovaj drugi je malo stariji 2001 izasao, Paunov Lavirint noviji film, vrh.

P

V

Odgledah Rome sve do 9. epizode drugog serijala.....sad cekam i 10. pa da kompletiram [;)]

O D L I Č N A S E R I J A !

Deseta je najbolja, bar što setiče Kleopatre i Marka Antonija, koji preterano rula, skoro k'o Tajtus Pulo. [:D]

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

odgledah sinoc na tv-u mada ga imam na cd-u ko zna koliko

A Love Song for Bobby Long - http://www.imdb.com/title/tt0369672/

pa ono , nije lose moze da prodje , mada u par trenutaka samo sto misam zaspao , da li zato sto sam bio umoran ili jer je film smor ne znam :)

ocena 7/10

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."