Sreca

Kako vi definisete srecu?

sta je za vas sreca?

takoreci koje je vase vidjenje srece?

podelite vase osecaje zadovoljstva, srece i radosti?

:)

vreme je praznika da svi budemo veseli! :)

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

da, ALI! zasto onda svi kazu puno srece, ljubavi i zdravlja

to znaci da ljubav=/=zdravlje

takodje da li je sreca ako te useru odredjena pitanja na ispitu, ili ako nadjes pare na ulici?

ako to nije sreca sta je?

kontate? skroz je filozofsko pitanje :) bas o tome razmisljam poslednjih par dana

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

pa ne ali stvarno :)

lep je taj osecaj leptirici u stomaku and stuff ali nije to sreca.

super se osecamo kad nam baba ili deda daju 100 evra vise nego sto smo ocekivali ali nije ni to sreca

pa sta je onda cista osnovna sreca

i kako je izdefinisati, sad ovo ce izgledati smesno ali u velikom bratu onaj lik ivan je izdefinisao srecu kao obrnuto slovo Sh sa tri mala kruzica, sto je vise manje genijalno(iako nema nikakvog jebenog smisla)

znate kako ja sam bas srecan bio letos na svirci bosanskog benda dbauizadjale, cijoj se muzici divim do imbecilnosti dok su svirali razne hitove. takodje sam bio srecan kad sam procitao da adsl stize u sombor.

inace g dobro kaze, sreca je kad si zaljubljen

sreca je kad zelis da zagrlis sve ljude oko sebe

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

joker bune te glupe stvari jer prosto happiness nije isto shto i luck ili fortune vec su to razlichite pojave koje mi nazivamo jednom recju - sreca. poput onog gore, gore, gore - jedna rech, vishe znachenja.

Ne ne ... to je filozofasko pitanje ... lol ...

OPTIMISED FOR HUMAN OPTICAL NERVE

BEST VIEWED WITH A MONITOR

pa meshaju ljudi babe i zhabe, osecaj srece (happiness) nije isto shto i kad nadjesh dinar na ulici pa kazhesh da je to sreca (luck) mada mozhe dovesti do osecaja srece (happiness), ukoliko ti taj dinar bash tolko zrachi :) a kolko sam skontao poenta topica je da se raspravlja o osecaju srece (happiness) a ne o ovom drugom...

Edited by rev

potrebne su tri stvari da bi neko bio srecan.

1) nekog da volis..

2) nesto da radis..

3) necemu da se nadas.

------------------------------------------------------------------

SteX.jpg

....Watch the master. Follow the master. Be the master....

------------------------------------------------------------------