FIFA World Cup - Germany 2006

Lex

ne.

jebeni italijani, kako mi idu na nerve, a i ja sam debil kad igram 3+ na njih.. a ona gana je gora od nas, kod nas bar ponekad shutnu u okvir protivnichkog gola

ali esijen trci kao navijen.

italijanska trademark pobeda na delu.

Does sponsors helping to you and your team or?

-Yes he support us at all but it was really tough to for him and because there is no sponsors.

kole ce prevesti.u redu je...

• Replies 643
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gana bi nas samlela i ispljunula samo tako.

Ps.Italijanska mafija prevazilazi okvire serije A ;))

Pss.A najbolja situacija je bila (ako ste primetili) kad Lipi tamo negde oko 88 minuta nije hteo da baci loptu nekom igracu Gane da izvede aut,i pokazuje mu onako loptu na 10 metara od njega...koja mafija jebote,prodali bi kevu za 5-6 sekundi odugovlacenja :)))

Edited by HellFire)

Let me tell you the tales of your life of

your love and the cut of the knife

the tireless oppression

the wisdom instilled

the desire to kill or be killed.

Kraj Mundijala za Vidića!

Fudbalski reprezentativac SCG Nemanja Vidić zbog povrede neće nastupati na Svetskom prvenstvu u Nemačkoj.

Vidić je na treningu u ponedeljak do

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

omg WHY ?! WHYYYYYYY?!

Jebiga, ako se vodimo onog da mi Srbi nishta ne mozemo na lakshi nacin da uradimo, nego sve radimo na tezi onda bi trebalo da osvojimo ovo svetsko prvenstvo!

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Razocharao Brazil igrom...videlo se da ih je boleo tux...bash onako nonshalantno odigrali...

Napaljeni Hrvati mnogo bolji nego shto sam ochekivao...u pochetku malo skenjani al posle kad su izashli iz grcha imali su par do jaja prilika...malo su me podsetili na Afrikance u zavrshnici...znachi da su imali nekog da shutne kako treba morali bi Brazilci malo ozbiljnije.

Gledam onog debelog Ronalda...bruka...chovek se ukopa na jednom mestu i ne mrda...najbrzhe je potrchao kad je bila izmena. :)

Anywayz...kapiram da se Brazilci shtede za kasnije kada cemo videti njihovu magiju...

Zanimljivo je da se ova grupa ukrshta sa onom gde su Chesi i Italijani pa ce sigurno biti zanimljiva 1/8 finala.

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

Kad nas oce, onda nas oce :(

Nema veze, glavu gore i sabijamo Argentinu !  [:D]

hm ne znam ko ce nam igrati odbanu kad saviola gavrancicu polomi kicmu :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Argentinci i Brazilci me razocarali totalno. Argentinci igraju strashno ali se stalno valjaju po terenu. Cim ih neko pipne od ide shpanske seriaj zvana "OMG IJAAOOOOO OTKINUO MI JE NOGU I LEZIM 10 MINUTA NA TERENU!". A brazilci, pa kontam da ih je bolela palamura, ali ako ovako budu igrali popushice od Shvajcarske :P.

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Argentinci i Brazilci me razocarali totalno. Argentinci igraju strashno ali se stalno valjaju po terenu. Cim ih neko pipne od ide shpanske seriaj zvana "OMG IJAAOOOOO OTKINUO MI JE NOGU I LEZIM 10 MINUTA NA TERENU!". A brazilci, pa kontam da ih je bolela palamura, ali ako ovako budu igrali popushice od Shvajcarske :P.

kakve veze imaju shvajcarci sa brazilom ?:) [:D]

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi