banman Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Uzmimo u obzir kako se ljudi oblače, koriste razne everyday stvarčice kao Quote Ladies and gentlemen, Frank Sinatra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Enforcer Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Naravno da je profitabilno. Danas je nezamislivo ulaziti u bilo koji vetji trgovinski projekat bez psihologa u timu. Tako neki prozivodi idu mnogo bolje kad na rafovima stoje jedan pored drugog (tipa pivo i pelene). Da ne duzhim dalje, a i nemam neshto preterano da kazhem o tome, jer je sve manje vishe jasno. Nije mi bash najjasnije kad i kod koga tachno nastane ta zhelja sa razlikovanjem? Jer npr, neki ljudi zaista mnogo zhele i polazhu na to da se razlikuju od drugih, a neki pak, upravo suprotno, da se poistovete sa nekim. To valjda ima veze sa parama, motji i drugim faktorima. U sushtini svo to materijalno sranje ne bi trebalo da bude toliko bitno, jer se u sushtini svi mi razlikujemo (a u neku ruku smo i isti). Upravo bi te razlike trebalo da budu ti bitni momenti, ali nazhalost nije tako. Tako danas svi hotje da liche na Andjelinu i Breda npr. Nije sloboda za svakoga ochigledno... Lepo bi bilo kad bi svi bili svesni tih nashih posebnosti i isticali upravo te osobine. Tada ne bi bilo vazhno kako smo obucheni, koji telefon imamo, koja kola vozimo i sl... Sve su to statusni simboli. Obichnan narod sa obichnim problemima misli da tje sve te stvari da im donesu sretju, dok ovi shto su uspeli u zhivotu se uglavnom skrivaju iza istih tih stvari (chast izuzetzima, tipa Marlon Brando) itd... Posao za psihologe, definitivno, kojih je danas sve vishe u svakoj sferi. Quote Life is gistro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaudDib Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 sve zavisi iz kog aspekta posmatrash. imash stvari koje su vechne. imash stvari koje tezhe da se spoje. imash stvari koje tezhe da se razdvoje. imash stvari koje su potroshna roba. po meni je buducnost u self designing. Quote • crno nam se piše • belo nam se šmrče • mind over matter • jebo sam vam mater Link to comment Share on other sites More sharing options...
banman Posted June 2, 2006 Author Report Share Posted June 2, 2006 To sve stoji, ali zar to nije potencijal za zemlju poput na Quote Ladies and gentlemen, Frank Sinatra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Enforcer Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Pa zar ti nismo odgovorili? Quote Life is gistro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crno-Sunce Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 pazi buducnost marketinga odnosno tog proizvoda ti se zasniva na brendingu. dakle sve ce manje biti proizvoda a sve vise brendova. diferenciranje je vec danas vise manje obavezno kod svakog proizvodjaca. bez njega je nemoguce ostvariti bilo kakav iole solidan uspeh na trzistu koje daleko od toga da je homogeno. e sad moramo da shvatimo da trziste nije homogeno vec da se svi pojedinci razlikuju. u marketingu se najcesce podela ljudi odnosno diferenciranje vrsi preko odredjenih faktora kao sto su starosna dob, porodica, dohodak stanovnika i tako dalje. Quote If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Enforcer Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 po meni je buducnost u self designing. Genijalno! Kao u Star Trek-u (ona virtualna soba) ili "Petom elementu" (aparat za shminkanje) ili Matrix (svako izgleda kako on tripuje). Quote Life is gistro... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaudDib Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 To sve stoji, ali zar to nije potencijal za zemlju poput naše, jer unifikacija svakodnevnih stvari može biti stvar razmišljanja i dizajniranja uz mala ulaganja. Upote govoreći o malim tj. mikro preduzećima (1 do 10 osoba) gde neki alat i znanje donose neka ok primanja. ← problem takvih preduzeca kod nas za posao koji ti prichash su cene: 1. marketinga 2. pochetnog kapitala 3. obima proizvodnje koji bi bio profitabilan Quote • crno nam se piše • belo nam se šmrče • mind over matter • jebo sam vam mater Link to comment Share on other sites More sharing options...
banman Posted June 2, 2006 Author Report Share Posted June 2, 2006 problem takvih preduzeca kod nas za posao koji ti prichash su cene: 1. marketinga 2. pochetnog kapitala 3. obima proizvodnje koji bi bio profitabilan ← E ovo je helpful. Ejde prvi mozhe da se odradi, drugi na zatezanje. Ali treći je realna frka. Nije mi ni palo na pamet. Pogotovo kod sitnih stvari koje primenjuju jeftinije vrste diferenciranja. Hmm, ovo zahteva istra Quote Ladies and gentlemen, Frank Sinatra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinac Balavac Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 (edited) Ne bih se baš složio potpuno... Postoji teorija (čini mi se da je Tard u pitanju) koja govori o tome kako se pojave šire talasima od centra upravo putem imitacije. Postojao je čak neki statistički podatak da u danu emitovanja epizode "Seks i grad" skočio sumanuto prodaja neke krpe koju je Keri obukla u toj epozodi, isto i kod nas. Znate ono kad voditeljke pričaju ko ih je obukao, pa pričali su sa jednim likom iz tog butika, koji kaže da sprema u kilogramskim količinama krpicu koju je Aleksandra City nosila u poslednjoj emisiji... Mislim da intenzitet potrebe za jedinstvenošću i razlikovanjem drastično varira zavisno od samog proizvoda, pa od socijalne grupe, pa od godišta socijalne grupe, itd... Npr. određeni tinejdžeri samo misle o tome kako da budu drugačiji dok drugi upravo kupuju City garderobu, tako isto i neka sredovečna dama bi verovatno volela unikatan šešir, ali ne i parfem... Zaključak, mislim da je nemoguće na opštem nivou dati ispravan sud. Edited June 2, 2006 by Klinac Balavac Quote This post has been edited by Klinac Balavac Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 (edited) Realno gledano na zapadu je sada glavno biti unikalnim. U tom pogledu postoji milion malih i velikih kompanija koje daju svoja manje ili vishe reshenja za sve moguce vidove proizvoda i usluga. Medjutim jako veliki broj tih kompanija "zivotari" poshto imaju problema sa te tri stvari koje je Maud pomenuo: 1. dobar marketing koshta i ne bez razloga - dobra marketing kampanja moze prodati mnogo proizvoda koji su obichnog (ili chak niskog) kvaliteta, dok najkvalitetniji proizvodi leze na policama dok nemaju marketinshku podrshku. 2. pochetni kapital nije problem samo kod nas - mnogi imaju odlichne ideje, ali naci pare za njihovu realizaciju je veoma teshko - u ovom sam se uverio mnogo puta. 3. profitabilni obim proizvodnje se moze izrachunati u teoriji, ali to ne mora da znachi da ce se sve odvijati po planu - chak i da krene prodaja, postoji mnogo drugih firmi konkurenata koji ce jednostavno ukrasti ideju ili prosto kupiti vashu novu firmu... Edited June 2, 2006 by ZerBah Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZOLA Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 vrh proizvod ne treba reklamu :) Quote There are 2 rules in a successful life: 1. Don't tell people everything you know Link to comment Share on other sites More sharing options...
leisure Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Vishe volim da kupujem stvari koje nema 'niko'(mislim na garderobu). Sranje je to shto kod nas jako teshko mozesh da kupish neshto shto nema njih 5000. (kupovao sam skoro neke majice u bgu pa sam se smorio) E a ako bash hocesh da imash neshto drugachije, onda je najbolje da kupujesh u drugoj drzavi. :) npr Ja sam naruchio od burazera neke jeftine majice iz Nemacke, tipa reklama za lokalno pivo, majica sa logom kosarkashkog kluba u kome igra i slichno... Takve stvari su jeftine, a mozesh svuda da ih nosih. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malatrolapunakontrolora Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Jednostavno , unikatnost je ponekada Must-Have ili zbog nekog svog Ego-a ili ne znam zbog cega. Sve u svemu , posto nam je najnizi standard od komsija i evrope mogli bi kao Kina da radimo za minimalac ali da se bavimo Customise-ingom robe, pocevsi od modnih detalja preko dodatnih delova za kompjuter, mobilni , i stuff. Ali naravno , Marketing vise prodaje robu od samog proizvodjacha ... Dobra i ne preterano agresivna marketing kampanja moze da udvostruchi ili utrostruchi prodaju bash kao sto su gore naveli ljudi. I ja naravno volim da nosim nesto originalo, posto mi nije feel da kupim iste lone/dux ili slicno koji imaju vec hiljade ljudi. U gradjenju svog imidza odvojiti se od ostalih ponekad moze biti ql :) Quote Have you ever noticed that it's only 'perfect' people who are murdered or killed in horrific accidents? "He was the perfect son" or "She was the perfect daughter." "Such a tragic accident they were the perfect family." "They died together, the perfect couple till the end." Makes me glad I abuse my kids and beat up my wife. Kind of makes me immortal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
System Of A Down Girl Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Kada imam vremena pravim nakit ili chak i odetju. Nameravam i da za maturu nacrtam haljinu pa da crtezh odnesem nekom ko tje to motji da sashije bolje od mene...Oduvek se tezhilo razlichitosti. To je jednostavno potreba ljudi da budu u centru pazhnje. Kakav je feeling kad imash neshto shto nema niko na planeti....Josh ako to sam napravish...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalja Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 (edited) Jak je filing, ali imash i brendomanijak-tipove ljudi, kojima je bitan logo na stvarima koje nose [ Ivan npr. :) ] Custom-made stvari su skup sport, al opet to necesh zameniti sa nekom firmiranom odecom, spojlerom za auto ili tehnikom. Bice tvoje ali trzishtu je nezanimljivo. Da tezimo razlichitosti, ne bi postojao proizvodni standard zbog koga se svi vodeci proizvodjachi moraju pridzavati [primer - euro3 motori i elektronsko ogranichavanje brzine u auto-industriji]. Edited June 2, 2006 by stalja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snou^ Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 ^ iskreno ne mislim da je 'jednostavno potreba ljudi da budu u centru pazhnje' istinita. pre je to neki klishe rechenica koja se previse cesto koristi kako bi objasnila razne situacije, ljude itd. iako to nije bash tako prosto. Mislim da je Klinac Balavac dobro rekao, da je tesko napraviti dobar sud na tako opstem nivou. Ali opet mislim da se kod pojedinosti mozemo sloziti: Da ljudi tezhe da se osecaju dobro u svojoj odeci, da sam pojedinac bude zadovoljan u odeci koju nosi. Kako ce to uticati na ljude okolo, da li ce izazivati paznju ili ne, mislim da to ima malo veze sa odecom vec vise sa energijom sa kojom pojedinac odise noseci to. Takodje sto se tiche originalnosti, mislim da je potrebno veoma malo da bi bio originalan, chini mi se da kako pojedinac postaje zreliji, shvata da je pocetna iluzija o unikatnosti, pricanje i stav: ja nisam ovo ili ono, ja necu uraditi ovo ili ono, kako bi se definisao i izdvojio, i iluziji da je nekome stalo, samo iluzija. Da kada shvati da je sve to totalno nebitno za ostale vec je bitno samo za njemu i nikome drugom, tada mislim da to trazenje unikatnosti u ponasanju, oblachenju itd. se zavrsava. Iako je ovo vise o samoj mozda psihologiji lika, mislim da bitno utiche na odevanje itd, naravno svi vole da budu donekle unikatni, ali potrebno je tako malo, a na kraju, nije ni potrebno, svako je unikatan, ali tek kada to shvati onda ce prestati to da namece okolini. Neki zakljuchak, kao sto rekoh na pocetku nema pravilnog suda na tako opstem nivou, ali takodje mislim da se sve to vrti u krug, iz krajnosti u krajnost. Ponovo ce se izvrteti isto, totalna razlicitost, a onda opet teznja da budemo isti. :~ jos ako dozivim da vidim to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Dvije stvari su beskonachne univerzum i ljudska glupost - Anshtajn . Trendovi i ta sranja ce potrajati mozda josh par stotina ili chak hiljadu godina ako toliko prezivimo kao rasa na ovom mestu.Vremenom ce se tehnologija razviti dovoljno da ce svako od nashih unuchadi radjati blizu fizichkog savrshenstva pa ce se to valjda sa neke strane odraziti na mentalni deo pa nece biti potrebe za popunjavanja neperfekcionih rupa drugachijim/novijim telefonom, raznoraznim sharenim ili kako vec krpicama nego ce se malo chovek posvetiti sebi u psihichkom pogledu. Lepo je nama krenulo u praistoriska vremena ali onda se pojavio tochak i zajebao stvar :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger21 Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 A ti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlajonja Posted June 2, 2006 Report Share Posted June 2, 2006 Krule se ne tripuje... on ZNA! SOAD... Bash si ruzhno ispala na tom avataru... chak lichish na mushkarca... @topic: Ko shto reche Militj, pa se Srba slozhio sa njim i josh po neko posle (ili sam taj deo umislio), marketing je 90% posla... ostalo su finansije... a ideja provejava kroz sve te procente... A finansije je uvek teshko natji - no uzeti kredit i jbg... nek ide zhivot ;) Svashta sam hteo da napishem, no shvatam da nisam dovoljno obrazovan da dam neki kulturoloshko-kvalitetan komentar na zadatu temu tako da me ne shvatite bitno uopshte :) Quote Ujaaa greemmmliiineeee... Oh no! We're all gonna die!! WE'RE SAVED!!!I'm screw'd! "Mi smo uvek tu - RUR Gerila" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Jak je filing, ali imash i brendomanijak-tipove ljudi, kojima je bitan logo na stvarima koje nose [ Ivan npr. :) ] ← ko je tebi drmao kavez? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalja Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Pa sam si izjavio u jednom topiku da si brendomanijak :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Kako da vam kazem, ne mora chovek da bude brendomanijak da bi kupovao jednu te istu marku - ako se meni svidja kechap Heinz kupovacu njega zato shto znam da je dobar. Ili odeca - kupovati npr. Killer Loop je dobra investicija zato shto je odeca te marke izdrzljiva. Svaka izivljavanja se pojavljuju onda kada ljudi ne gledaju da li je proizvod kvalitetan nego da li ga ima komshija i slichno... Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Pa sam si izjavio u jednom topiku da si brendomanijak :) ← a, jes vala, sori :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaudDib Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 ma istripovao si se. buducnost tek treba da stigne. u trenutku kada bude stigla 80% ljudi ce zanemeti. zauvek. jel nisu bili spremni za ono shto sledi. tehnologija vishe nece biti vazna. jedinstvo i kolektivizam ce prevladati. Quote • crno nam se piše • belo nam se šmrče • mind over matter • jebo sam vam mater Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.