Addon

Cvvve

Zna li neko da mi kaze kako se zove addon koji ispisuje svaki spell koji se bachen na ekranu bilo da sam ga ja bacio ili da ga je neko bacio na mene????

1673028GwVZY.png

Mortal Crusader Strike

700 mana

1 yard

An ability dealing 2% of weapon damage. Reduces healing done to the target by 5%. Lets not get Crazy! Also starts a 10 second cooldown on all paladin abilities when used.

ja koristim set nurfed tu sve ima i bas je ok,ti jos dodas jos neki tvoj gotivan addon i to je to

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

adon za koji su pitao je "CombatScrolingText", ispisuje na ekranu iznad lika sve pomenuto...ono sto meni mnogo bolji posao radi je out of date mod "brDamageText" koji preko portreta protivnika ispisuje dmg koji mu SAMO TI radish = idealno za aggro controll klasama koje ne debafuju/hiluju vec aggro prave samo dmgom na mobu

ja koristim set nurfed tu sve ima i bas je ok,ti jos dodas jos neki tvoj gotivan addon i to je to

a gde ja da nadjem taj set?

1673028GwVZY.png

Mortal Crusader Strike

700 mana

1 yard

An ability dealing 2% of weapon damage. Reduces healing done to the target by 5%. Lets not get Crazy! Also starts a 10 second cooldown on all paladin abilities when used.

a jel zna neko addon koji pokazuje koliko target ima helta ,njegov demage,valute i tako to ?

cvvve-http://www.nurfedui.net/

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

mob info 2 ti je super .. pride dobijesh u tool tipu krsh vishe nego korisnih informacija ... ako ti smetaju informacije ( tipa koliko creep daje xpa koliko si ga pita ubio , koje dropove ima mozesh to da iskljucish )

kao stu su rekli addon radi na osnovi proracuna ... dakle posle 3-4 fajta sa istim tipom moba trebao bi da dobijesh 98 % tachan hp moba

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

ma znam nekad pise ima 10000hp posle udarca 500 pa 2500hp glupost

ma znam nekad pise ima 10000hp posle udarca 500 pa 2500hp glupost

treba vremena da srachuna helt...

addon rachuna helt na osnovu dmg-a koji je napravljen i procenta skinutog sa moba...

vremenom se stabilizuje i mozesh da vidish priblizno realan hp...

i jedan od tih addona je MobInfo2

Edited by pimpin`

uvek moze bolje...

treba vremena da srachuna helt...

addon rachuna helt na osnovu dmg-a koji je napravljen i procenta skinutog sa moba...

vremenom se stabilizuje i mozesh da vidish priblizno realan hp...

i jedan od tih addona je MobInfo2

e kad smo vec kod addonova imam ja jedno pitanje... mogu li kako da sacuvam lootlink database? Imao sam linkove svih mogucih itema iz AQ-a ,znaci svi itemi koji postoje na serveru i zaboravim se i izbrisem WDB i WTF foldere i odu linkovi... [xx(] ??

video sam na slici neki adon koji kruzi oko tvog karaktera i valjda pokazuje adnos sa kripovima crveno,zuto kruzi oko tebe jel slucajno zna neko koji je to addon?