• Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moje ime je Srđan, i u vezi njega čuo sam nekoliko teorija:

Ako neko zna drugačijiu priču, neka kaže.

Koliko ja znam Srđan je nastalo od staroslovenskog Srdan, tako da nema mnogo veze sa sličnim imenima stranog porekla. Pretpostavlja se da ime može da znači i srčan i srdačan i srdit. Čuo si za reditelja Srdana Golubovića?

Uros - Gospodin na madjarskom.

Ur je gospodin na mađarskom, bez ljutnje, ali to je jedno od manje mogućih porekla imena Uroš. Mnogo je verovatnije da to ime vodi poreklo od grčkog υρωσ(uros), što znači vođa, čuvar, branitelj, stražar. To je daleko verovatnije zato što je to bilo titularno ime koje je nosila bezmalo celokupna dinastija Nemanjić, pa i sporadično neke druge dinastije. A potpuno je istorijski sigurno na koga su se ugledali Nemanjići, na Vizantiju a ne na Ugarsku.

Srbijom su vladali sve sami Uroši, pre Stefana Nemanje Uroš I (veliki župan oko 1130-1145) i Uroš II (veliki župan 1146-1155). Ime Uroš se u Srbiji koristilo i pre, ali se kao titularno ime pojavljuje prvo kod velikih župana Uroša I i II. Posle njih, za samo desetak godina, u borbi za presto župana učestvovalo je šest kandidata: tri brata Uroša II - Primislav, Beloš i Desa. Posle Nemanje, uz Uroš se dodaje i Stefan što zanči "vencoimeniti" ili "venconosac". Dakle, po ulozi koje je to ime igralo, očigledno je i njegovo poreklo.

This post has been edited by Klinac Balavac

Goran

From Wikipedia, the free encyclopedia.

Goran has more than one meaning;

Dazaga language (also called "Goran")

Abdulla Goran, a well known Kurdish poet in Iraqi Kurdistan who is believed to be the founder of the modern Kurdish poetry in 20th century.

Goran is also the name of a part of Kurdish people living in the border towns between western iran and northern iraq in the region known as Hawraman which is located in southern part of the Kurdistan geocultural region in Middle East. They speak in Hewrami (or Gorani) branch of Kurdish language.

This is a disambiguation page: a list of articles associated with the same title. If an internal link referred you to this page, you may wish to change the link to point directly to the intended article.

Category: Disambiguation

bolje da nisam proveravao

Edited by L1nk

Snezana - poreklom nemachko ime, nastalo zahvaljujuci braci Grim i bajci Snezana i 7 patuljaka... Na engleskom Snowwhite, na hrvatskom Snjezana ili Sneguljica, a na novo bosanskom Kijamet Hanuma...

A po epskoj fantastici, tachnije Tolkinu:

SNEZANA: sneg je losse, mogla bi biti Loss

Out of reasons to charm you.

kako mi kvaris ime. [:X]

aham... mnogo volim da kvarim...

Code Realms

Evo je, bice nevolje...

Unutar svake normalne osobe postoji ludak koji se bori da izbije na povrsinu. Niko ne poludi brze od potpuno normalne osobe.

One... Two... Freddy's coming for you...

Three... Four... Better lock the door...

Five... Six... Grab a crucifix...

Seven... Eight... Gonna stay up late...

Nine... Ten... Never sleep again!!!

@Andrej

Andrija je apostolsko ime, grčkog porekla, i znači hrabar. Mo

know what ya know and not what ya hear!

smorrioR @ Last.fmmusic.gif | smorrioR @ deviantART dev_love.gif

I see through beheaded faith the other side…

Times without hate, new children kill the fears, sorrow mother deliver no tears

Feed your soul and mind

And disya spiritual wickedness we override

... The power of mind!

From Wikipedia, the free encyclopedia.

Igor is from the Scandinavian name Ingyar, that was brought to ancient Russia by the Vikings (Ingvar or Yngvar). Igor (Rurik's son) conquered Kiev. The first element of the name is derived from Proto-Norse *Ing(w)ia (Ingi-), i.e. Yngvi, which was the original name of the god Freyr. The second element is probably either *Harjaz (warrior) or *Warjaz (defender). The name consequently either meant Freyr's warrior or Freyr's defender.

ha ja sam ratnik jednog boga :)

inace cuo sam jos jednu verziju da je po nordijskoj mitologiji igor ime nekog ratnika koji je dosao sa druge strane mora

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

From the Greek name Νικολαος (Nikolaos) which meant "victory of the people" from Greek νικη (nike) "victory" and λαος (laos) "people". Saint Nicholas was a 4th-century bishop from Anatolia who, according to legend, saved the daughters of a poor man from lives of prostitution. He is also known as Santa Claus (from Dutch Sinterklaas), the bringer of Christmas presents. He is the patron saint of children, sailors and merchants, and Greece and Russia. Nicholas was also the name of two czars of Russia and five popes.

Ovdashnji

P.S> nickwoode, zasto se ne "log_out"-ujes kad si na forumu sa mog kompa? DovlaGSI

:)