Jump to content

nove tendencije


Guest

Recommended Posts

ajde malo raznovrsnosti, ljudi.. jeste golf 2 nepoderivo auto i nacionalni ponos, ali postoje i drugi proizvođači.. :)

jeste snimili jeep hurricane? posle mnogo mnogo vremena, neko je rešio da napravi pravi terenac, pa makar i kao prototip.. po meni pravo osveženje u moru suv-ova koji van asfalta nemaju šta da traže..

kad smo već kod krajslera, šta mislite o povampirenom hemiju*? čist marketing ili naizgled zaostala konstrukcija ima šta da ponudi?

inače, ove sezone ponovo ide kultna emisija top gear, biće ukupno pet epizoda sa potpuno novim sadržajem (nisam baš aktivno pratio, ali čini mi se da su prethodnih godina dominirale reprize).. vredi overiti..

toliko od mene za početak, nadam se da ima više od jednog čoveka koji ima šta da doda.. :)

* - hemi, motor koji je dobio ime po poluloptastom obliku svoje komore za sagorevanje, što ga takođe ograničava na dva ventila po cilindru. za sada mnogo troši i daje malo snage po jedinici zapremine, iako ima opciju gašenja 2 ili 4 cilindra kada nisu potrebni

Link to comment
Share on other sites

Upravo skidam najnoviju epizodu Top Geara.

Sigurno je extremno dojajna kao i sve epizode do sad.

BTW americhki automobili su sranje, SUV-ovi su za likove sa potisnutim homoseksualnim nagonima i Aston Martin pwnz all.

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

Link to comment
Share on other sites

Ivane_, mislis Top Gear sto trenutno ide na BBC Prime-u?

Iskreno se nadam da ce krenuti sa novim epizodama, za sada idu utorkom od 20h epizode iz 2004. i nedeljom od 12h epizode iz 2003.

Sto se HEMI motora tice, od njega su samo napravili brend. Nije to motor koji bi mogao da parira bilo kom u klasi. Doduse, ima jednu karakteristiku koju drugi nemaju - zvuk!

Ako pricamo o novim tendencijama, moram spomenuti promene koje se desavaju u klasi malih automobila. Vise nemamo Clia, Jarisa (jos ga ocekujemo) i Punta ispod 12 i kusur hiljada evra, postali su mnogo veci, doduse i mnogo lepsi. Sledece godine cemo istu situaciju imati sa Peugeot-om 207, koji ce biti za broj veci od trenutnog 206. Time su popularizovali onu jednu klasu ispod - ultra-mini urbani automobilchici:

Toyota Aygo, Peugeot 107, VW Fox, novi Twingo (sledece god) i slicni. Svi su oko 10k.

Dobar potez?

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

^

meni su bljak,ali kapiram da ce uspeti

kolko sam ja pohvatao,top gear "premijera" je utorkom,reprize nedeljom 12 i 22.pretprosla je bila zadnja u toj sezoni,u prosloj su predstavljali 300c,tako da kapiram da je to pocetak prosle sezone.osim ako Ivan ne misli na neki drugi kanal

u poslednjih par epizoda su tolko isponizavali dzeremija da je to bilo odlichno:)prvo za ford gt40(navodno sa punim rezervoarom predje oko 100 km?!?!)i onda za astru,kad je jeo sopstvenu kosu:)

salt wat fish fresh wat fish?

Link to comment
Share on other sites

Novi serijal je pocheo da se prikazuje na BBC2, a da li ce i kada stici na BBC programe koje mi imamo preko "kabela" pitanje je.

FZ: I have a message to deliver to the cute people of the world...if you're cute, or maybe you're beautiful...

there's MORE OF US UGLY MOTHERFUCKERS OUT THERE THAN YOU ARE!! So watch out.

Link to comment
Share on other sites

Novi serijal je pocheo da se prikazuje na BBC2, a da li ce i kada stici na BBC programe koje mi imamo preko "kabela" pitanje je.

Smor...

A to za Ford GT je bilo odlicno! Kad su parkirali neki drugi auto pored tog Forda, pa kad Klarkson nije mogao da izadje, jer su vrata usechena do pola krova! :))

Ili mozda ono sa unishtavanjem stare Tojote Hilux...?

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

molio bih korisnike da ne ostavljaju besmislene/zamalo_smešne postove tipa "jugo rula!!!~1", ovo nije zoološki vrt.

Ivane_, mislis Top Gear sto trenutno ide na BBC Prime-u?

Iskreno se nadam da ce krenuti sa novim epizodama, za sada idu utorkom od 20h epizode iz 2004. i nedeljom od 12h epizode iz 2003.

nenene, sezona 2005, skinuo sam pre neki dan prvu epizodu, rekoše da imaju pet potpuno novih epizoda..

osim toga, testirali su aston vantage, koji je tek izašao, tako da sigurno nije stari materijal..

Ako pricamo o novim tendencijama, moram spomenuti promene koje se desavaju u klasi malih automobila. Vise nemamo Clia, Jarisa (jos ga ocekujemo) i Punta ispod 12 i kusur hiljada evra, postali su mnogo veci, doduse i mnogo lepsi. Sledece godine cemo istu situaciju imati sa Peugeot-om 207, koji ce biti za broj veci od trenutnog 206. Time su popularizovali onu jednu klasu ispod - ultra-mini urbani automobilchici:

Toyota Aygo, Peugeot 107, VW Fox, novi Twingo (sledece god) i slicni. Svi su oko 10k.

Dobar potez?

ovo je proces.. ako uporediš unutrašnji prostor na početku devedesetih i sada, skontaš da su današnji 206/c3, polo, yaris, fiestu na nivou tadašnjih golfova, eskorta, astri.. često se vozim u eskortu iz '98 i sitroenu c3 iz 2004. i c3 je definitivno prostraniji, a nominalno je iz niže klase.. jeste da se u eskortu sedi normalno, a u sitroenu kao u trpezariji, ali ovaj drugi je definitivno prostraniji..

Link to comment
Share on other sites

Nove tehnoloske tendencije: Volkswagen TSI engine

tsi2.jpg

tsi.jpg

Volkswagen Golf V GT 1,4 TSI:

1390ccm zapremina (!)

4 cilindra x 4 ventila po cilindru

125kW (170KS)/6000 obrtaja

225Nm/od 1750 do 5000 obrtaja

2 turbo kompresora

kompresija 9,7 (!)

7,2 litra prosecna potrosnja bezolovnog benzina

220 km/h

7,9 sek/100km/h

tsi3.jpg

Snazni dizeli vise nece biti u modi...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Pa i nije losh ovaj Volkswagen,daj sajt sa koga si skinuo info o ovom autu, oK!!!

Pa... www.volkswagen.de :)

A kad sam vec pricao o ovom modelu...

opc1.JPG

opc3.JPG

Opel Meriva OPC 1,6 Turbo

1598 ccm zapremine

4 cilindra x 4 ventila po cilindru

132kW(180KS)

230Nm/od 2200 do 5500 obrtaja

222 km/h

8,5 sek/100 km/h

7,8 litara bezolovnog na 100 km

...jedino sto je to, ipak, Meriva.. :)

Edited by dovlagsi

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce u buducnosti biti sve vishe hibridnih motora. Cena nafte i ekonomichnost ce biti glavni pokretachi industrije automobila. Ovime ce najvishe postradati americhka auto industrija poshto ona nije navikla da pravi male i ekonomichne automobile. Ne zaboravite josh i to da na trzishte automobila ulazi Kina: bash sam ovih dana gledao po Moskvi reklame novih kineskih dzipova - koshtaju maximum 20 k dolara, pri tom su kopije korejskih i japanskih modela, mozda ne tako kvalitetne kao originali, ali za te pare su zaista do jaja.

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ce u buducnosti biti sve vishe hibridnih motora. Cena nafte i ekonomichnost ce biti glavni pokretachi industrije automobila. Ovime ce najvishe postradati americhka auto industrija poshto ona nije navikla da pravi male i ekonomichne automobile. Ne zaboravite josh i to da na trzishte automobila ulazi Kina: bash sam ovih dana gledao po Moskvi reklame novih kineskih dzipova - koshtaju maximum 20 k dolara, pri tom su kopije korejskih i japanskih modela, mozda ne tako kvalitetne kao originali, ali za te pare su zaista do jaja.

Bas sam o ovome pricao sa Vladimirom pre nekoliko dana. Ja sam ubedjen da bi neke stvari mogli da urade vec sada, ali da postoje grupacije kojima tako nesto ne ide na ruku, pa ce pronalazenje tih alternativnih motora i hibridnih varijanti ostaviti za vreme kada zaista bude problema sa gorivom.

Link to comment
Share on other sites

pa nije baš da će sigurno stradati američka industrija zbog hibrida.. njih uveliko razvija ford, mercedes (=krajsler) i dženeral motors. ovaj poslednji je u ogromnim problemima zbog drugih stvari i preti mu bankrot, ali verovatno će se izvući..

ukoliko nekog nisam zaboravio, to je celokupna američka auto industrija :)

Link to comment
Share on other sites

Otto-motor se koristi vec citav vek. Drugih resenja sigurno ima, a za sada je na vidiku samo ono kompromisno - hibridni pogon, naravno. Do sada su se proizvodjaci takvih modela ogranichavali na koncept vozila, ali nakon Tojote Prius i to ce se promeniti. Mislim, siguran znak za uspeh ovakvih automobila jeste to sto je, uprkos svojoj izuzetnoj ruznoci i ceni od oko 30k evra, Prius uspeo da bude na trzistu evo vec deset godina, da osvoji nagradu za najbolji evropski automobil 2005 godine i da ga poseduje Cameron Diaz.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

i ne samo ona - prius je novi holivudski trend.. naravno, ne voze se u njemu, nego je eto fora da kažu da su kupili ekološki auto..

drugi po popularnosti hibrid (ako uopšte u prodaji ima još neki) je iz iste kuće - lexus suv..

Link to comment
Share on other sites

bbc prime je besplatni kablovski kanal, pa ne ocekujte da ce ikada na njemu ici najnoviji top gear extra... na bbc world-u ide up-to-date Top Gear ali on traje samo pola sata i prikazuje max 3 razlicita automobila.

Sto se tiche krajslera hemija 300c, auto ima odlichan gangsterski drive-by shooting dizajn ali svi su veoma razocarani njegovim mehanickim resenjima kada se izuzme sami hemi motor. Kocnice su ocaj, tako da se ne mozete opustiti u voznji i do granica iskoristiti snaga motora.U sustini njegov postroj je stara e klasa mercedesa. Neki imaju zamerke i na enterijer ali tu je vec lichni ukus presudan.

Ako mene neko pita, mene zanima kako ce izgledati buduci 207, jer je 206 auto koji je preporodio pezo i bash me zanima kako ce napraviti nesto bolje od toga. Kapiram da ce izgledati, barem od napred kao neki koncepti koji su bili prikazani na frankfurtskom salonu.

Kada sam vec kod PSA grupacije, moram da kazem da me raduje da je c4 dosta dobro primljen kod nas sto znachi da ljudi cene kola koja imaju u sebi nesto posebno i novo, a ne idu samo na proverene vrednosti golfa 5 koji je 80% isti kao i golf 3... Jedva cekam da vidim u real life i c6.

BMW - moja omiljena marka. M5 - moj omiljeni gt automobil. bash me zanima kako ce nastaviti po pitanju dizajna eksterijera koji je po meni hrabar ( mada ne i najlepshi - npr ne svidja mi se kako deluju zadnji delovi kod serija 5, 6 i 7) ali je Kris Bangl za mnoge napravio preterano agresivne automobile...

btw Aston je ok, ali Ferari je ferari, makar ga imao i svaki fudbaler

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

nešto mi se čini da imaju i V6 hemi, ali me mrzi da proveravam.. u svakom slučaju, meni potpuno nezanimljiva konstrukcija.. mada bih od svih mercedesa najpre kupio 300C. :)

igi, da ti nije M6 omiljeni GT automobil, s obzirom da je M5 ipak porodični sedan?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aj malo da pokrenemo i ovaj zanimljivi topic.

Zasto su SUV ("fensi dzipovi") toliko popularni?

Znaci, svi ih danas proizvode i za proizvodjaca su zaista idealna zarada. Zasto?

Uzmimo, say, BMW X3. Auto je van asfalta totalno neupotrebljiv, a kad bi neko rekao da lepo izgleda - odma' shakom u glavu. (slika)

Razni testovi su pokazali da je BMW serije 3 u Touring (karavan) verziji udobniji i prostraniji automobil od X3, koji cak ima i sportski tvrdo ogibljenje (dzip?!). Da ne spominjemo detalje da je X3 tezi => sporiji je, vise trosi itd.

Touring je takodje nekih 1500-3500 evra jeftiniji od ekvivalentnog modela X3.

Ultimativno pitanje: Koje su prednosti BMW X3, odnosno svih ostalih SUV-a nad normalnim automobilima?

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...