jesu, u patchu su valjda pozatvarali neke portove, tako sam nesto cuo :P, a inace onaj koji je napravio dischack je isti onaj koji je napravio neizvaljivi maphack za 1.17 koji je ishao preko direkt x 9.0 ili ti zion. valjda decko hoce da ga prime u blizard, kako kozu , if u cant join them , beat them :)

zoid a ne zion ;p, ako se nevaram to je lik koji je abusovao ladder sa disc hakom na alljustforyou ili tako nesto i mislim da je klinac iz nemacke i da ima 16 god :), pricekace taj za bliizard ><

• Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ej aj se vi organizujte i dajte neki link koji radi. I meni non stop skida neko govno od 6kb na te linkove koje ste vi ponudili. A na onaj 1.18 - 1.19 od 5,9mb javlja gresku:

Blizzard PrePatch v2.70 compiled on Jul  7 2003

This program patches Warcraft 3

Log created at  8:31 pm on 09/20/2005

Registry error loading key 'Warcraft III\InstallPath'

The system cannot find the file specified.

RESULT: Prepatch failed

e moj ti to govno nikad ne radi pa ti skini ovaj org od 48mb

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

ili 3 najlakse nadji program na netu zove se "regfix" program je bash pravljen za tvoj problem ( mislim da ga mozes naci na www.replays.net) hf...

da i ako mozes da pojasnis cemu to sluzi ?plz

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

da i ako mozes da pojasnis cemu to sluzi ?plz

Pa pri samoj instalaciji program pocinje sa zabavom, kada sam pokrenuo program na mome ekranu video sam:"Stojim i odjednom krdo ljudi trci prema meni, tj prema onom dvorishtu onom prema palmi i ja pitam nekog coveka kao Shta se deshava?, kao nishta, nishta kao nemam pojma i onako vade se nemam pojma rostilji i neam pojma, i lik kaze jedan kao ajde idemo sada u rat, Idemouuu i tu se probudim brate, strasne stvari se dogadjaju :)"

Original: http://rev.users.sbb.co.yu/stepa.mp3

Edited by Goga[TT]
bnlsignature.jpg

Pa pri samoj instalaciji program pocinje sa zabavom, kada sam pokrenuo program na mome ekranu video sam:"Stojim i odjednom krdo ljudi trci prema meni, tj prema onom dvorishtu onom prema palmi i ja pitam nekog coveka kao Shta se deshava?, kao nishta, nishta kao nemam pojma i onako vade se nemam pojma rostilji i neam pojma, i lik kaze jedan kao ajde idemo sada u rat, Idemouuu i tu se probudim brate, strasne stvari se dogadjaju :)"

ti si debil...

plz nastavak bas sam se uziveo i kad si se probudio...dalje,dalje

ti si debil...

ma jok kako dolazis do te uvrnute ideje

Govori u svoke ime

"svoke" [?]