google earth ftw.

Beograd kasni 3 Godine :) .. (recimo Jedna zgrada kod mene se ne vidi na slici a pre skoro 3 godine su poceli da je prave)..

Ali imate da skinete dodatne fajlove za pristup nekim drugim satelitima,da pratite ISS i Discovery,Prognozu vremena (real time oblacnost),i hiljade real-time dodataka za US Drzave..

Za nas jos nema nista..

evo okacio sam na sajt neke dodatke http://qrati-pekmez.com/Downloads/c=3.html

------------------------------------------------------------------

SteX.jpg

....Watch the master. Follow the master. Be the master....

------------------------------------------------------------------

da

s tim što ti treba dobra veza, jer je to što skidaš samo program, a slike vuče sa neta u toku rada..

bilo je već topika o google earth-u i nasa world wind-u, pogledaj tu detalje oko samih programa.

imala je nvidia slican program ako se ne varam pre godinu dve secam se da sam gledao... a stanisic je odma do sombora 15tak km

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Covece, kako je moguce da nisam znao za ovo ranije... fenomenalno je...

Dajte neke lokacije, cake, dodatke, sta god moze da ima za ovo, ja sam odusevljen...

p.s. Na jebenim stadionima moze da se procita "partizan" i "delije"

p.p.s ma ne verujem ima jebeni 3D!! Gledam Menhetnu u 3D...

Edited by modjo

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."

pogledajte grand canyon u 3d... bwooka.... btw, sa leve strane ima znimljivih linkova sa dodatnim funkcijama...

Ne mogu da ga nadjem gad demit!! Daj koordinate...

Zato sam malo obilazio planine i grchka ostrva... Kao i ceo beograd... Beograd se odlicno vidi. Jedino ga kvari ona mrlja preko zemun polja. Apsolutno se nista ne vidi tu:)

Ma extra je stvar...

"You may go if you wish. But remember this: walk away now and you walk away from your crafts, your skills, your vocations; leaving the next generation with nothing but recycled, digitally-sampled techno-grooves, quasi-synth rhythms, pseudo-songs of violence-laden gangsta-rap, acid pop, and simpering, saccharine, soulless slush."