Jump to content

Fallout 3


MiGsa

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ljudi, u pravu ste totalno, ali oni komentari sa onog foruma su me toliko odbili od bilo kakve rasprave, cak i zajebancije jer su previse 'lajtningbolt! lajtningbolt!' i cripple fight:) jedino gore od bethesdinog jebanja FO u glavu su verni navijaci [:D]

izvinjavam se, ali sam morao ovo da napisem:)

naravno, cela poenta speecha je u odgovorima koje dajesh a ne od toga da li si nekom simpatichan ili ne... dzabe ti sto si harizmatichan ako si tupav ko noc, kako to obichno biva :))))

pa ono, donekle. 90% komunikacije je neverbalno, plus sto ce harizmaticnog lika koji prica gluposti da slusa gomila ljudi i da konta da to tako treba, a neharizmaticnog ce da odjebu odma.

tipa dodje nepismeni karadjordje i kaze nesto tipa 'SACEMO DA IM JEBEMOMATERUPICKU!11 AJMO AJDE OGOGOG THIS IS SRBIJAAAA!!11' i svi budu u fazonu jeeeee TAI RAAAD!1 :)

a zamisli tipa nekog naucnika sav onako izdebilisan 'omg moj vrk je moj lajf' i krene da ti prica vic, pa nabosces ga posle pet sekundi:)))

ili dodje ti ruzna riba da te speechcraftuje:)

tako da ono, meni je harizma okej za dijaloge, naravno, za preko neta je intelligence:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

pa ono, donekle. 90% komunikacije je neverbalno, plus sto ce harizmaticnog lika koji prica gluposti da slusa gomila ljudi i da konta da to tako treba, a neharizmaticnog ce da odjebu odma.

pa mislio sam naravno samo na najinteresajnijem vidu komunikacije za rpg igru, dakle "verbalna" :) mada mi nije jasno kako je samo 10% komunikacije u verbalnom obliku? mislish u rl?

tipa dodje nepismeni karadjordje i kaze nesto tipa 'SACEMO DA IM JEBEMOMATERUPICKU!11 AJMO AJDE OGOGOG THIS IS SRBIJAAAA!!11' i svi budu u fazonu jeeeee TAI RAAAD!1 :)

[roflmao]

tako da ono, meni je harizma okej za dijaloge, naravno, za preko neta je intelligence:)

okej je da utiche na start dijaloga, na odnos prema tebi, na cene prilikom kupovine, na mogucnost da odvojish ribu i slichne sitnice :P al da utiche na izbor tvojih odgovora (tj tvog PCa) i pitanja mi je malo tupavo, tj malo vise

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

naravno kljuchna stvar je sto mogu da izmene dosta toga, ali NECE, jer prave igru za sebe lol

Prave je za klince sa konzola, a njima u poredjenju sa pucaljkama klasicnog tipa i vanila Oblivion je dubokoumni RPG. Vazno da ima nabudzenu grafiku i neku igrivost i to je to. Jbga, i ne cudi me sto ce FO3 da bude takav.

A verovatno racunaju da ce i teski fanovi serijala kupiti makar cisto da probaju i da imaju sta da pljuju.

Edited by brue
Link to comment
Share on other sites

a pa da, naravno, ako si harizmatican a glup, neces moci da smisljas verbalne bravure, niti da donosis zajebane zakljucke, to stoji. ali opet, mozda ces da nadjebes lika u nekom nadznjevanju ako si harizmatican, a priglup, zato sto si, pa, harizmatican:)

da, mislio sam na rl za neverbalnu komunikaciju, ali opet, rpg kao treba to da emulira, stajaznam.

ja sam i mislio na odvajanje riba i te stvari:) ali mi je opet okej da je harizma za drustvenu interakciju, tipa 'ej daj mi kljuc za trezor, popusicu ti vidi kaka sam ribetina' je delotvornije od 'ja mislim da je kul da mi das taj kljuc jer, najzad, sta tebe bole kurac za trezor' sa sve nesigurnim glasicem:) a inteligenciju bih ostavio kad je komp recimo u pitanju, da ne bude 'narg?' kad sednes za komp nego da lepo dedukujes i bajis se.

zamislimo da covek moze dostici harizmu od 50 necega, nebitno. e sad, pojavi se lik koji je mutiran ili sta god:) i ima harizmu 96 npr. i nije prepametan. ali opet, kad ti taj lik dodje i kaze 'idi skoci sa zgrade' skocices, zato sto je to zvucalo kao rajt ting tu du i jednostavno ne vidis razloga da to ne uradis.

sve vodje su imale neverovatnu harizmu, bili su i inteligentni, tacno, ali je harizma vaznija. sumnjam da bi frojd mogo da nalozi pet priglupih likova na bilo sta, ali zato neki harizma lik naprzi celu vojsku svojim battle speechom koji ne mora da bude nimalo inteligentan.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Na harizmaticne likove/likuse padaju samo likovi koji od IQ imaju dvocifren broj i dronovi. Iole inteligentan lik ce traziti razlog da nesto uradi ili makar da opravda ono sto tarazis od njega. Zato to vase ne drzi vodu. Treba da vazi balansna interakcija izmedju int/cha kao sto vazi izmedju wis/int. Inteligentan lik ce znati sta treba da uradi u datoj situaciji a mudar lik ce to sam da provali. Znaci harizmatican ce na osnovu svoje pojave da pristupi razgovoru i imace uspeha u pocetku ali ako sagovornik tvrdi pazar jedino inteligentan lik ima mogucnost da dalje nastavi pricu i dobije zeljeni rezultat.

Izleti ispred vas voskovodja, puca od harizme, vi vojska mu se divite.

- Danas je dan kada idemo u pobedu!!! AAAAAaaaa!!!! Naprz AAAAA!!!!

I na tome moze da ostane samo ako niko od vojnika ne kaze nista vise. Ali ako samo jedan krene...

- Bravo, bravo !!! Nego jel imate vi neki plan ?

ili nesto banalnije tipa....

- A kuda veliki vojskovodjo ?

Jedino sto dalje moze da prodje je inteligencija kod tog istog vojskovodje jer:

Harizmatican idiot - Uuu ... NEMA POTREBE ZA TIM !!!! AAAAAA !!!! SAMO NAPRED AAAAAA !!!! = vojskovodja o banderi

Harizmatican i inteligentan lik - Ajde u krug da vam objasnim kako da pobedimo neprijatelja. AAAAAAA !!!! = pobeda sa dosta silovanja i blaga

Tako bar ja vidim i zvuci mi logicno. Osim ako neko od vas tvrdi da ce da uradi sve pod uslovom da mu neki naprz lik to kaze, nevazno sta i kakve su posledice.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

hmm, vi izgleda zaboravljate da su to ipak samo igre i da mora da postoji neki sistem pravila. U stvarnom zivotu nishta ne zavisi samo od jedne ili dve stvari (karakteristike).

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

Link to comment
Share on other sites

Blasphemy !!!! There is no other life !!!! Burn him !!!!

Naravno da se moj monolog odnosi na igre jos nisam cuo da u stvarnosti postoji SPECIAL, jer bi to onda znacilo da sa Lv25 imam tonu skill poena i nekoliko atribut poena da raspodelim. To bi objasnilo neke stvari.

Mental note: More points in "How to pick up girls" skill and get "Size doesn't matter" perk. End note.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

note: if size doesn't matter then charisma matter :)))) /me looks at doolio :P

e moram da se ispravim :)

i u fo1&2 harizma utiche na speech :) znao sam da mi je tu nesto nelogichno pa sam morao da proverim ("Initial Level: Starting Speech skill is equal to 25% + (2% x Charisma). Average characters will have a 35% skill."), i ako ovo menjaju onda to podrzavam :) izvinjavam se na stvorenoj zabuni, ali dilema i dalje ostaje

ne ono inteligencija kao spoobnost zakljuchivanja resavanja problema planiranja apstraktnog mishljenja uchenja i upotrebe jezika mislim da je najvaznija za utcaj na speech skill , a harizma moze da bude samo bonus :) to mi je i bilo malo nelogichno u fo1i2

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pa ono, casa inteligencije i casa harizme smijesane najbolje se piju:)

u principu se slazemo svi izgleda, ali, ako odem u hiperhiperbolu:

-lvl29384729387543492857 cha lik ce da kaze likovima AAA NAPRZ NAPRZ IDEMO TAMO I TAMO I JEBACE NAS U DUPETA i likovi koji su mozda vrlo razboriti i inteligentni ce da kazu 'taj rad, ajmo tamo, zvuci kul, ne znam zasto, ali deluje okej'.

-lvl 23978428937462389756 int lik ce to isto da kaze likovima i likovi ce da ga obese za banderu jer njegova inteligencija nema veze sa njegovom naprz vestinom.

-lvl 934857349857394857 int + cha lik ce da pwnuje sve redom.

-lvl 8575039485347559034 int lik ce zato da ispwnuje dedukciju, kompove, manuale, sprave i ostala sranja.

G, brate, ja kombinujem cha i size, tako je najjace:)

seth - ahaaa, ja sve vreme kontam cha i int kao 'RL statsove':) ako odemo u taj 'dndasticni' trip onda mu int dodje malo drugacije, tj kod mene je int bio u fazonu merdzovani dnd int i wis, ali ako mu otmemo wis, onda moram da izbacim onaj deo sa dedukcijom i aparatima, posto je to trip za wis, a int mu dodje kao neko skladiste informacija, vise nego kao ostroumnost.

ako odemo u RL tripove, onda realno, kontam da je malo moguce naci cha lika koji je idiot, jednostavno moras necim da 'nosis' tu cha.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

pa da al char u igri je sto mozesh da budesh sa cha 10 i int 2 :) i govoricesh narg a svi ce da ti se smejulje i vole a u najgorem sluchaj u da se sazale na tebe... vidish to je interesantan kombo :)

naravno cha ne zavisi samo od tvoje neverbalne komunukacije vec i od verbalne, tako da realno gledano ne harizmatichan lik ne moze da bude retardiran :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

harisma je skup vise osobina tj. pored izgleda/lepote, tu je i wisdom, speechcraft, aura of importance bla bla the fucking bla. mislim ako govorimo o RL. bar tako ja rezonujem. e sad u igrici je to tesko bas tako implementirati.

btw, juce sam sasvim slucajno nabasao na plocu od luisa sa nama omiljenom pesmom, odma sam je kupio iako nije u bas najboljem stanju. mozete zamisliti kako sam se osecao dok sam pustao :D

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

Hm. Posle tri nedelje puta (provedenog u jebanim zemljama sa lokalizovanim igrama, nataknem ih sve na kurac), pročitao sam novosti. Pa nemam reči. Flejming sord? Isparavajuća radijacija? Nepotrebnost verbalnih opisa? Posle onog intervjua, ozbiljno mi se čini da ja tu igru neću igrati. Možda kada se slegne prašina.

Ne znam šta još gore može da bude od nedostatka "looks like someone died in very painful way", možda nedostatak "verbose" combat poruka? Ne mogu da zamislim Fallout bez stvari tipa "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild" ili "crap, my eye is dangling on the optic nerve here", ali bogami ni bez "this looks like a good place to own a gun" ili posle inspecta prostitutke ili džankija "you see nothing special". Vizuelno će da opišu "old friend is calling you"?

Ma odjebite, bre. Nemam želje da svoje vreme i energiju dajem pacernim debilima bez trunke poštovanja.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...