WasHi omiljeni scenarii :)

ali naravno to ne moze da bude dota...

ja volim da igram razne tower defence ( Orc maze )

izdvojio bih Night Of The Dead scenario, ne da je jako... kao SC fazon...

i dobra je najslabija karika u wc3 :) rox

a pocinju da mi idu na qrac footmen warovi... toliko

http://img67.imageshack.us/img67/1829/lol4thlk6.jpg kako pricati sa GM-om

Paladins are gay

Blizzard loves paladins

Therefore, Blizzard is gay

Pored dote ( 6 ) jer sam 5 izmasterovao i izigrao da me je extremno smorila , igram josh jedino Warhammer 40k TD ...

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

uh ja ne znam koji je to serijal al ima 3 dela 2. je City of Seven Mithril Golems.. uglavnom mnogo dobro

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Ja sam u svoje vreme voleo TD scenarie , ali u posledje vreme ih prave tako da ne mogu da se igraju u singlu pa me malo to smorilo, sem toga top 5 su : Dday, SoU:Showdown, Blizzardov td koji je u 1.18 zbagovan na levelu 38 (voidwalker phase shift), DoTa (fuck you Gotenks) i neki RPG cijeg naziva ne mogu da se setim valjda neshto "shadow... ??? " i to bi bilo to.

@Gotenks: ne znash sta je dday.... :O rtd lsr..........