Krema za lice

elem neke bubuljice mi se pojavile ne licu od nedavno pa da pitam jel zna neko dobru kremu da mu je pomogla s tim sranjima..?

molim retardsku populaciju da se uzdrzi od glupih komentara

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

najbolje je da odes kod dermatologa ili kozmeticara po preporuci. problemi sa kozom su relativno individualni, krema koja nekome pomaze ne mora da pomaze drugom.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Mom drugaru su pomogli laser i ultrazvuk, naravno uz standardnu higijenu lica, isusivanje umivanjem i sapunom itd..a bash je imao masne chibulje, masnemasnemasne!

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

@kruko, christie

Nema potrebe da se krijete pod frazom "moj drugar", normalno je imati takve probleme... [:D] [:D]

(shala)

Nikad nisam imao chibulje jer imam suvu kozu, naravno, sve to dodje na svoje, suva koza brze stari..

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

e da jel ima neko te slike :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

pa idi kod dermatologa..to ti je barem najsigurnije .. mojoj ortakinji je propalo lice od sminkanja i morala je da ide na one tretmane azotom...tako da ..sto pre to bolje ;P

meni u poslednje vreme sve manje .. mada znaju da se pojave tu i tamo .. koristim neki losion (plantoderm) iz apoteke.. to koristi i moja sestra ..

step in my transporter , so I can teleport ya,all around my heavenly body..

koristi sapun...

Nije dobro koristiti sapun jer nije predvidjen za umivanje lica, isushuje ga, i tome slicne stvari. Za umivanje lica ujutru i uvece mnogo je bolje koristiti one gelove za umivanje, tipa recimo Nivea za muskarce, ili za zene jelda :) A nisu cak losi ni oni losioni koji se nakapaju na vatu pa time polagacko cistis.

A baba moja preporucuje kremu ili ulje od nevena, pa ti sad vidi sta ces :)

Nije dobro koristiti sapun jer nije predvidjen za umivanje lica, isushuje ga, i tome slicne stvari.

Pa zar i nije poenta isushivanje previse masnog lica koje fabrikuje bubuljice?

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

elem neke bubuljice mi se pojavile ne licu od nedavno pa da pitam jel zna neko dobru kremu da mu je pomogla s tim sranjima..?

molim retardsku populaciju da se uzdrzi od glupih komentara

Zaebi kreme i gluposti najbolje umivaj lice SAFE GUARD sapunom.

On je antibakteriolo