Jump to content

U pripremi srpski FRP


brue

Recommended Posts

Jeb, sobzirom da koja god igra izadje, sve fakticki je isto, iste fore, samo razlicita prica, nas par smo se udruzili da napravimo nesto sto bi nama bilo gusht igrati.

Ekipu za sada cini 6 ljudi, uglavnom likova kojima su prve igre bile Eye of B. itd jos krajem 80tih prosog..hm, milenijuma? :) lol, dobro zvuci

Elem, par stvari, malo vise cu napisati kad budem imao vremena..

Fallaichan look sto se grafike tice, stim sto je 3d al fix kamera u polupticijoj (valjda ce tako biti)

AI uradjen tako da svaki NPC ili kreep ima svoju "svest" tako da ne radi uvek iste stvari ili stoji na istom mestu, vec se prilagodjava okolini

Nema levela klasicnih, vec rastu / opadaju skillovi, koji u kombinaciji budze primarne osobine, featovi, perkovi itd

Full user modifikovani tip i nacin borbe, u prevodu sami pravite "poteze" ili fatalitije npr

Isto vazi i za magije, znaci totalno custum, osim par osnovnih

itd,itd

Kazem, kad budem imao vremena, opisacu svaki deo igre posebno, pa ako ima ko kakvih ideja ili primedbi, da napise, jel' te.

I ne radimo je ni za kakve Amere, dakle nema ni Iracana ni terorista ;) vec je radimo prvenstveno za sebe i za sve sulude zaludjenike ovakvih igara.

ps. namerno sam stavio FRP u cast vremenima kada su se samo tako i nazivale kod pirata, tja pre jedno 10-15 god :)

Poz

Link to comment
Share on other sites

heh lepo je to

imate li sponzora? jeste li ozbiljni ili je i ovo manje vishe kao i prethodni pokushaji da se neshto napravi....

jel radite u svom engineu ili neki open source koristite (koji)

imate li web stranu?

"Fallaichan look sto se grafike tice" jel moze da se pojasni ovo :)

pozdrav

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

kao sto rekoh, radimo za svoj gust, a imamo druge izvore prihoda, tako da nam ne treba za to sponzor, znaci ne moramo da pravimo kako neko hoce, nego kako zelimo mi :)

nas engine, koriscen je za neke sasvim druge stvari, pravo da ti kazem, neces verovati, za simulaciju pozara u gradu i po prostorijama, za neke americke vatrogasce :D

web strane nece biti dok ne zavrsimo makar 30 posto, pre toga bi bilo neozbiljno, zar ne? :)

uostalom, mozda ti je i ovo sve sto sam rekao neozbiljno? :)

3d grafika sa fixiranom kamerom, znaci pogled kao u Falloutu (koji eh, nije bio 3d).

Elem, postovao sam ovo, cisto da bi izbegao situaciju kao oni ljudi sa strategijom za Amere. Tja, kao sto sam i tamo rekao, bolje da su se raspitivali po forumima, mozda bi pokupili neke dobre ideje.

Stvarno nisam stigao nista jos detaljnije da napisem, potrudicu se sutra eto, pa bih voleo neku diskusiju o tome. Mozda su neke stvari dobre, mozda lose, a mozda moze i bolje nesto da se osmisli.

Poz

Link to comment
Share on other sites

ofkors feedback od strane gamera tj potencijalnih kupaca je danas jedna od najvaznijih stavki ako zelish iole kvalitetniju igru mada je to naravno stvarno preteshko kada ti za vratom sede izdavachi...

mada secam se bilo je ovde priche o vec jednom nashem rpgu ali od toga je proshlo dosta vremena (i ne zna se shta se sa tim dogadja verovatno nista ali ne mora da znaci) mada je fina rasprava bila tu sa dosta zanimljivih ideja...

heh jedva chekam da vidim shta ste spremili i u kom pravcu nameravate da radite igru...

poz

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Brue, kao i uvek mozes da racunas na RUR za podrsku sto se citavog projekta tice, preko sajta, foruma, hosta, promocije i tome slicno. Ako ti nesto tako padne napamet, slobodno javni da se dogovorimo okolo toga.

Sto se Crusa tice, mislim da je DT vec neko vreme "na ledu" iako su pre jedno 2-3 meseca krenuli da se ponovo aktiviraju, cini mi se da su sad malo zastali. Mada ne znam, on ce to bolje znati od mene.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na ponudjenoj pomoci, mada, da ponovim, za sad nista nece biti public, osim ovoga ovde, znaci tek kad odradimo makar 1 grad, da sam "zivi", pokupicemo par screensa i napraviti sajt, ili zamoliti Lakija da bude u okviru ovoga, bla,bla, ko zna sta ce sve biti oko toga, videcemo.

Aj sad malo, al bash malo o igri, posto jos ne mogu da dam bukvalne detalje, jer ih nismo komplet sredili.

Prica je takva, da daje odlican kostur za xxx nastavaka (tacnije makar 12 :) ), i ovde mislim na globalnu pricu. Dakle "1. deo" ce biti na samo 1 od svetova globalne price. Ukratko, 12 bozanstava se bori za prevlast na svakom od 12 svetova, stim sto svako od njih ima svoj primarni svet, koji zeli da "pokori" do kraja, dok ostalih 11 pravi ...hm, sranja :)

Sa ovim dolazim do aligmenta. Aligment NECE biti podeljen na klasiku tipa chaotic good, neutral evil i ostale gluposti, jer smatramo da je to glupa podela. ZAsto? Pa stvar morala, na koji dosta utice vera. Npr, nesto sto kod nas hriscana izaziva gadost ili negodovanje, to isto kod muslimana se smatra dobrim. Slicno ce biti i u ovom virtualnom svetu. Imace nesto kao krug Bogova. Npr, vas Bog je na 1 strani kruga, i sve sto uradite da je u njegovim i ocima vernika dobro, sto se vise gledate udaljenje na krugu, taj isti postupak je sve losiji. Dakle, vernici Boga koji je na suprotnom delu Kruga, taj vas postupak ce smatrati potpuno negativnim (u sadasnjim pravilima u igrama to bi bilo Chaotic Evil :) ).

Eto, znaci glavni cilj igre bi bio da se odabere Bog, i prema tome, na datoj planeti/svetu uraditi sto vise da se ili napravi sto haoticnije stanje, ili da se cela ili sto vise populacije "konvertuje" u vase bozanstvo. Znaci nema bash standardne price idi od tacke A do tacke B, spasi princezu/sestru/ujaka/svet/rasu.

Znaci prvo se bira bozanstvo, jedno od 12 (postojace i 13to skriveno, koje je totaana negacija svega, otprilike, haos). Nakon toga, rasa.

Kontamo da stavimo sto vise rasa i po svetu ali i za izbor, tja sve rase koje budu u svetu, moci ce da se biraju. Normalno, biraju se rase koje imaju iole neki globalniji uticaj, nece moci da se npr odabere vrsta creepa :)

Nakon toga, biraju se primarne osobine, tja podesavaju prema broju ponudjenih poena, mada, fakticki, svaka od primarnih osobina ce imati uticaja. Zelimo da izbegnemo situaciju da ratnik stavi sve na strainght i konstituciju, i delimicno dexterity a da zanemari wisdom,inteligenciju i charismu. Ovo iz jednostavnog razloga zato sto svaka od tih osobina ima veliki uticaj na game play. Glup ratnik, bez ikakve mudrosti, nece nista moci da uradi. Normalno, igrac ce biti upozoren na tako nesto :)

Nakon ovoga bira se klasa. Stavicemo sto vise klasa, da bi se dobilo na raznovrsnosti same igre i game playa.

Zatim, skilovi. Ovde ne mogu mnogo za sada da kazem, osim toga da su samo skilovi ti koji se budze kroz igru. Nema skakanja globalnog levela preko expa pa onda budzenje primarnih osobina. Ne, ovde ce biti slicno Morrowindu, samo pomereno za sledeci nivo, dakle, dva ili mnogo vise skillova zajedno "budze" neki od primarnih osobina. Stim, sto ce postojati i negacija, dakle ako vam iz odredjenih razloga skill opadne ispod ostvarenog nivoa, pada i primarna osobina. naravno, ovaj pad se mnogo lakse nadoknadi nego da ga tek ostvarujete.

Oko featova i perkova jos nista nismo diskutovali, tako da ih za sada kompletno preskacem.

Onda se biraju izgled i ostala sminka, bla, bla

E nakon svega ovoga, comp uzima u obzir sve faktore tja sta ste odabrali i prema tome generise vasu istoriju i sto je bitno, mesto odakle ulazite u igru. Znaci, mozete pocinjati 2 puta, i promeniti neki od gore navedenih faktora, tipa promenite klasu, ili bozanstvo, pa da startujete na totalno razlicitom mestu. Ovo bi postigli najverovatnije tako sto bismo napravili xxx mesta sa npr lvlom 1 koji bi sirili koncentricne krugove sa vecim levelima a najdalji preseci bi bili i najtezi. Ovde kad govorim o levelima, mislim na tezinu svega, questova, zagonetki, creepova itd.

Eto, ovo malo za pocetak, sutra cu jos nesto napisati o AI, sto bi bilo sve sto za sada mogu da kazem a da ne serem preterano :)

Ako neko nesto ima da kaze u vezi ovoga, rado bih cuo vasa misljenja.

Link to comment
Share on other sites

1. Nije mi bash najjasniji taj koncept svetova. Bice 12 svetova koje ce lik moci da poseti? Ili ce biti zakucan na pochetnom, a pochetni ce zavisiti od toga koje bozanstvo odabere? Lichno mislim da je bolje da ste odabrali jednu ravan u koje mozete lepo da natrpate tih 12 frakcija ako hocete, mada je to verovatno previshe, 4-5 bi bilo dovoljno, da svaka bude ZAISTA svet za sebe, da se razlikuje po svemu, bogastu, prilikama u drushtvu, arhitekturi (tj. izgledu gradjevina, reljefa te oblasti itd.), da odslikavaju na pravi nachin bozanstvo i vrednosti koje zastupaju.

2. Neshto bash nisam odushevljen ovako na prvi pogled tim hodochasnichkim pristupom igri, ali na kraju sve zavisi od toga koliko ste vi u stanju da to iznesete, da predstavite tu vashu viziju u dobrom svetlu.

3. Word za "svi skilovi su bitni" pristup. Fuck power gamers! [:D]

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

ne, kao sto rekoh, ovo bi trebalo da bude "1. deo" tja jedan svet, od 1 boga, pa ako bude sve ok, onda bi izbacili i sledeci itd itd. Naravno, svaki svet bi bio potpuno drugaciji od onog drugog, zavisno od aspekta bozanstva koji ga je i napravio :)

o ai cu sutra, pa ce ti biti malo jasnije oko toga "hodocasca". U principu, to jeste bit, ali ce biti tako kompleksno zbog dinamicnog sveta da ce biti i tesko ostvarljivo.

Nisu svi skilovi bitni, zavisi kojim putem zeli ko da ide, dal kao mag, ratnik il vec sta. Svi glavni atributi tja primarne osobine su bitne, jer imaju odredjen uticaj na igru.

Link to comment
Share on other sites

hm mozda bi bilo bolje da ako neko hoce da igra glupog ratnika neka igra ali neka bude uskracen nechim shto je tako krenuo a opet neka dobije i neku malu kompenzaciju shto ce moci u glavnom da se fajta. (mislim seti se samo kako je bilo smesno voditi glupog lika u falloutu :).. ta vrsta slobode svakako fali danasnjim igrama... ili tipa ne mozes da ubijes nekog NPCa jer je to kraj igre - gluuupost :)

koliki uticaj ce uopste imati perkovi i featovi

jel vi planirate komercijalnu igru da pravite ili ono free za dz (ako je ovo drugo ne razumem chemu neka vrsta tajnovitosti)?

i meni se nekako chini da ce biti bash teshko izbalansirati 12 bozanstava da svi budu podjednako zanimljivi i podesiti questove prema svakom od njih

kakva ce biti borba (hoce li je biti uopshte :)) rt ili tb?

p.s. dragon tales... secam se neki su i koncept artovi uradjeni

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne, definitivno nece biti uskracen niko ni sa cim...hm, aj da pojasnim iole malo, dakle, pri resavanju nekih logickih zagonetki u sadasnjim igrama, igrac je taj koji je resava, i mnogo zavisi od njegove inteligencije. Lik koji on vodi, moze imati inteligenciju, ali nije on taj koji je presudan. Mi bi pokusali iole da to promenimo, tja da je lik kojim igrac upravlja vrlo bitan, i da su njegove osobine te koje odredjuju neke stvari. Ukratko, kad bi trebali da pomerite kombinaciju od 3 poluge, a vodite ratnika npr sa int 2, on ne bi mogao ni da skonta sta treba da uradi, iako igrac zna u cemu je caka.

i obratno, mozda ne mozete da provalite neku zagonetku, il zadatak, ali int lika kojim upravljate glumi helpera, tja pomaze il cak sama resava stvar.

Normalno, i ratnici ce imati svoj put, tako da dumb Gru (ako se ko seca stripa :) ) sigurno moze da utice na svet, na svoj nacin naravno.

Nema tajnovitosti uopste, da je ima ne bih ni postovao ovde, zar ne? :)

Nego ne zelim da iznosim neke stvari koje nisu kompletno ili makar delimicno utvrdjene. Za nase podrucje, definitivno za dz, jer ne bi imalo smisla da jurim okolo ljude za neki pisljivi CD? :) Nadam se da cemo nesto ok uraditi, pa da naplatimo nekima sa strane, uostalom, flash-like pucachina tipa Operation wolfa sa jebenim iracanima vs 1 amer, sa glupavim dl sa neta je uzela 100k $. :)

Borba nece biti real time, jer nema potrebe za tim u RPG igrama, bash obratno...moje misljenje.

Link to comment
Share on other sites

Sad nesto malo oko Ai-ja

NPC ne bi bili skriptovani po principu taj lik prodaje to i to, i daje te i te questove. Zeleli bi da odradimo malo drugacije, tja da svaki NPC ima svoje "podrucje rada" gledano u vise oblika: put kojim se krece; njegov aligment prema kome se odredjeno ponasa prema ostalim NPCovima ili samom igracu; posao kojim se bavi; i jos par stvari koje nismo za sada detaljnije utvrdili. Svaki od NPCova bi imao nivoe vaznosti, tja kralj odlucuje o nekim stvarima vezanim za njegovo kraljevstvo i prilagodjava se razlicitim situacijama (upadi bandi, ratovi, kriminal, ekonomija), dok bi oni najnizi, tipa gardista ili lovaca npr imali mnogo jednostavniji AI, mada bi u odredjenim slucajevima morali da odgovore na pozive NPCova viseg nivoa.

kako ovo nameravamo da uradimo ne bih objasnjavao, jer me mrzi da pisem,a i bitno ce biti da se iscimamo da to radi, ako, to i ne bi trebalo nikog da zanima :).

Dalje, vreme i prostor, sto je cesto zanemareno u igrama. Dakle, da bi neka vest tipa o tome sta ste vi uradili u nekom mestu dosla do neke druge oblasti bice potrebno odredjeno vreme da to NPCovi tamo "saznaju". U slucaju da se radi o neprijateljskim oblastima u odnosu na prvobitnu, vest mozda nece ni doci ili ce joj biti potrebno dosta vremena. Itd, itd

Borba ce biti, kao sto rekoh NE real time, za sada se dvoumimo izmedju pause sistema i potpunog poteznog sistema kao u Falloutu (za koji ja navijam :) )

U toku borbe i sam teren ce imati uticaja, cak ce biti ponudjene opcije da se i koriste stvari oko vas za napad ili odbranu. Postojace i skill tipa tactice koji omogucavaju likovima da prave medjusobne comboe (primer, ratnik u close combatu sa trolom, rogue pritcava, skace mu na ramena i sa njih trolu na ledja itd)

Sto se tice broja likova postoje za sada 3 resenja oko koga se dvoumimo: 1 lik, vise likova unapred odredjenih, ili potpuna sloboda da pokupite bilo kog npca koji onda postaje ravnopravni clan druzine, tja sa svim karakteristikama i mogucnostima kao i glavni lik ( ne mislim na jacinu lika nego na sam interfejs, znaci ne kao u Falloutu)

Link to comment
Share on other sites

Borba ce biti, kao sto rekoh NE real time, za sada se dvoumimo izmedju pause sistema i potpunog poteznog sistema kao u Falloutu (za koji ja navijam :) )

Potezni - obavezno. Ubacite i taj drugi ako hocete, pa neka bude kao u Arcanum-u.

U toku borbe i sam teren ce imati uticaja, cak ce biti ponudjene opcije da se i koriste stvari oko vas za napad ili odbranu.

Ocu da bacima feajrball ida puknem u drvo ida padne drvoi da udarim lika drvo u glavu. odma sad odma [:D]

Postojace i skill tipa tactice koji omogucavaju likovima da prave medjusobne comboe (primer, ratnik u close combatu sa trolom, rogue pritcava, skace mu na ramena i sa njih trolu na ledja itd)

Zvuchi mega-cool, ali ovakve stvari prve otpadnu uvek, devsi imaju takve ideje, a onda provale da to ne moze da se izvede ili da bi samo na tome morali da rade godinu dana i onda mali dechak Wulfgar to prochita i onda bude tuzan panda. [:(]

1 lik, vise likova unapred odredjenih, ili potpuna sloboda da pokupite bilo kog npca koji onda postaje ravnopravni clan druzine, tja sa svim karakteristikama i mogucnostima kao i glavni lik ( ne mislim na jacinu lika nego na sam interfejs, znaci ne kao u Falloutu)

Ja sam za BG reshenje, zapravo BG2. NPC likovi koji mogu u potpunosti da se kontrolishu u borbi i van nje, ali da ipak imaju svoje JA. Komentarishu dogadjaje, ubacuju svoje ideje, reaguju na akcije PC-a provlacheci ih kroz svoje moralne kriterijume i napushe te i odu (ili se okrenu protiv tebe) ukoliko im se ne dopada kako vodish druzinu. Znachi, ono shto se pojavilo u BG2, ali vi mu ga dajte sve to na kub! [:D]

Ne, definitivno nece biti uskracen niko ni sa cim...hm, aj da pojasnim iole malo, dakle, pri resavanju nekih logickih zagonetki u sadasnjim igrama, igrac je taj koji je resava, i mnogo zavisi od njegove inteligencije. Lik koji on vodi, moze imati inteligenciju, ali nije on taj koji je presudan. Mi bi pokusali iole da to promenimo, tja da je lik kojim igrac upravlja vrlo bitan, i da su njegove osobine te koje odredjuju neke stvari. Ukratko, kad bi trebali da pomerite kombinaciju od 3 poluge, a vodite ratnika npr sa int 2, on ne bi mogao ni da skonta sta treba da uradi, iako igrac zna u cemu je caka.

i obratno, mozda ne mozete da provalite neku zagonetku, il zadatak, ali int lika kojim upravljate glumi helpera, tja pomaze il cak sama resava stvar.

Dobro zvuchi, ali UPROPASTITE totalno lika koji ima INT 2, znachi neka mu treba pola sata da okrene kvaku! [:D] A ne da reshava zagonetke u nekim patuljachkim rushevinama... Ne, ozbiljno, dobro zvuchi.

Reci neshto o rasama.

Ne zaboravite Ioun stones. You cannot make a good game without Ioun stones. [:D]

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

Ma fora je u tome sto je ispalo tako da smo se skupili da ima lik koji obozava kombat igre (tipa tucnjava) te se lozi na Blade of darkness (a ko se i ne lozi na to) i insistira na tome, ja opet na magije itd itd. A resili smo da zadovoljimo sve nase zahteve sta bi hteli da igramo, tako da nas boli q i za vreme i za bilo sta drugo osim, naravno, da bude ono sto stvarno zelimo, hard way all along ;)

Tako da ce fight biti prava simulacija borbe u malom, bar kako zamisljamo, i definitivno cemo da probamo da ubacimo sto vise teren i predmete u celu pricu.

Da, u BG2 nije bilo lose, najverovatnije ce biti da uticaj, na to da li lik ostaje u druzini ili ne, ima najvise aligment pa karizma pa onda klasa (nepodnosenje izmedju paladina i necrosa npr itd).

A da, po prici, posto ste u datom planu fakticki polubog tj "agent bozanstva", ne moze da se umre vec se sponuje u najblizem templu (za one koje ne koriste save/load ;) ) i to samo ako vam je odnos sa vasim Bogom na dovoljnom nivou. Posle respawna, taj odnos pada. Ipak, postojace permanetna smrt u slucaju da vas ubije drugi "agent" od nekog drugog bozanstva.

Sto se tice tih drugih agenata, mislili smo cak da obicni NPCovi zbog balansa ne skacu levele, ali da agenti imaju poseban AI koji im omogucava da i oni leveluju i uticu na svet, resavaju questove, budze iteme itd, pa i da poginu (manje verovatno). Naravno, i da se regrutuju u druzinu, ako postoji mogucnost, tja ako ste istog aligmenta, a oni imaju manji odnos ka istom bozanstvu da je njih najlakse regrutovati. To takodje znaci da i oni mogu sami da prave "wolf packove".

Svi bi se i ponasali kao agent hunteri, tako da kontamo da na duze staze, ako sam AI bude to kontrolisao, moze da se dogodi situacija ko u Highlanderu..there can be only 1 ;)

Razlika u tome da li regrutujete obicnog npca ili agenta, bila bi i u tome da se npr obican moze resurektovati odredjenom magijom dok agent samo poenima prema doticnom bozanstvu, nesto kao divine intervention itd.

Link to comment
Share on other sites

meni lichno je fallout nacin kontrole likova mnogo bolji zanimljiviji neizvesniji ... mislim malo mi je i glupavo da ja kontrolishem celu rulju...pa rpg i jeste u tome da rolash jednog lika a ne tuce njih... dakle ako bi se mogla implementirati tako efikasna vrsta kontrole npc-a bilo bi sjajno (odredish kako da se ponashaju i da oni zaista tako i rade na ko recimo u kotoru 2 imash mogucnost da im stavish kako npc-ev ai da se ponasha a on to iskluira skroz - u falloutu je bilo donekle zanimljivo kako su neki likovi bili svojeglavi pa si morao il da ih shtitih il da bezish od njih shto je znalo da bude frustrirajuce ali je i to na neki svoj nachin bilo simpatichno).. ali da imash punu kotnrolu nad tim shta ce koji npc da koristi od opreme a shta ne

meni je solidno zamishljeno u kotoru 2 upotreba inteligencije... imash logichne zagonetke (dobro jesu malo rudimentalne ali nije to u pitanju) i ako imash dovoljno veliku inteligenciju ne morash nishta tu da rachunash pojavi se sama opcija da za reshenje (koja poluga, koji niz, etc etc)

shto se borbe tiche turn based obavezno ako mene pitash (pogledaj toee)... pauzabilni sistem je isto shto i real time zapravo ne znam zashto se pravi razlika u tome... kad je isto da li igrash real time sa il bez pauze (ne secam se koja igra ima ovo drugo)... mozda mislish real time sa akcionim poenima? to je u principu nehsto izmedju tr i tb... mizlim da je to imao Lionhearts ako si igrao to...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

sure, i Lion i Toee, koji su totalno suprotni, Lion donekle dobra prica, jedino sto smeta je uslovljenost i u opdnosu na toee slabija grafika i borba, dok je toee sa pricom shit :) bolje da su ih sklopili u 1.

elem, ja sam za turn based sa akcionim poenima slicno Falloutu (jer ne podnosim fore sa pauzama, osim eventualno u Kotoru, al sam izludjivao od BGa), mada u dva sloja, tja jedni poeni za movement i jedni za akciju, pa da potezi ili spaljivanje spelova oduzimaju u odredjenim kolicinama i jedne i druge, odnosno neke samo jedne. Mislim sto ne bi ratnik mlatarao macem dok trci, zar ne? :)

A i u turn nased se najlepse vidi ko sta radi i kako, mislim i na grafiku i na razmisljanje.

Da u Kotoru je ok to sa zagonetkama, ali bih ipak stavili neke bash zajebane sa odredjenom nagradom, naravno. A ove prostije, pa otrplike sto jednostavnije za odradjivanje. Mozda cak i neke fore za otvaranje stesheva itd. Jos nedefinisano za sad :)

Sto se tice NPCova, nemam pojma, sa 1 strane ok je to sistem sto si rekao, ali ima ljudi koji vole da ako vec vode grupu,da mogu svakog njegovog clana da budze na svoj nacin a ne da bude automatatski ili poluautomatski. Sa druge strane neki vole da idu samostalno i onda oko njih nije prob. Cini mi se da je najmanje onih koji hoce da vode grupu i da im neki lik oduzima exp a da se sam budzi.

Ali da, to da treba da ima odnosa medju likovima, to sigurno. A boga mi ima da nateram ostale i da padne i neki sex izmedju likova...samo heteroseksualan, naravno :)

Link to comment
Share on other sites

shto neka bude i homo pa ih se ostali npcevi odreknu ...proglase ih pristalicama sodome i gomore i zapale ih na lokalnom trgu :P

hm to sa akcionih poena tice nije to loshe... ali ako je potezno to je onda malo teze izvodljivo...jer ne vidim kako ce se implementirati to sa trchanjem i mlataranjem machem... mislim bilo bi zanimljivo to videti/koristiti ali mozda samo u pochektu kad shvatish da je tako neshto korisno u 5% sluchajeva

naravno kotor2 je spomenut samo zbog primera upotrebe inteligencije ne kao primer kako zagonetke teshke trebaju da budu :)

oko npceva... sto ljudi sto cudi :) meni se samo svidja ideja da se npcjevi dovedu na sledeci novi... da ti ne budu mazge koju vuku opremu da ne budu topovsko meso... sa kompletnim upravljanjem grupe npceva me igra previshe podseca na squad based strategiju a u stvari to nije... bilo bi zanimljivo da recimo shto vishe imash uticaja na npca mozaesh vishe da ga kontrolishesh... i tako npr sa max uticajem prema jednom npcu (koji razvijash tokom igre kroz svoje psotupke) mozesh da ga kontrolishesh totalno sa svom opremom/razvojem lika/ njegovim ponashanjem u toku borbe... <-heh samo ideja

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

"oko npceva... sto ljudi sto cudi :) meni se samo svidja ideja da se npcjevi dovedu na sledeci novi... da ti ne budu mazge koju vuku opremu da ne budu topovsko meso... sa kompletnim upravljanjem grupe npceva me igra previshe podseca na squad based strategiju a u stvari to nije... bilo bi zanimljivo da recimo shto vishe imash uticaja na npca mozaesh vishe da ga kontrolishesh... i tako npr sa max uticajem prema jednom npcu (koji razvijash tokom igre kroz svoje psotupke) mozesh da ga kontrolishesh totalno sa svom opremom/razvojem lika/ njegovim ponashanjem u toku borbe... <-heh samo ideja"

i to dobra, mozda je cak tako i najbolje, sa slabijim uticajem na lika, on se sam razvija, uzima deo plena itd, sa vecim uticajem postaje fakticki drugi lik koga vodis...da, zanimljivo

ono sa macem sam samo uzeo primer iz "realnog" zivota :)

Sto se tice opreme, kontamo da stavimo sto vise "hot spotova" za opremu, otprilike da postoji odeca i ispod oklopa, da je oklop podeljen na vise delova, kao npr ruka: rameni deo, nadlaktica i podlaktica, saka, narukvica, par prstenja itd. I naravno, slicno u WoWu, skill za dranje i ostali skilovi vezani za pravljenje raznoraznih oklopa. Hocemo i tu da postignemo veliku raznovrsnost a ne ona klasicna podela oklopa tokom igre na ladder, pa padded ladder pa...

Slicno i sa oruzjima, sto veca raznovrsnost, bilo je na Sony PS par oni japanskih igara sa super odradjenim custom made weapons, kao FFantasy i sl..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...