iron maiden

killYg0r

nema beograda na zvanicnoj listi truneje tako da.. dok to ne vidim ne verujem

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ja sam cuo iz sigurnog izvora od mog druga koji je cuo od svoje sestre kojoj tetka radi u ministarstvu za kulturu pa je precula od neke dvojice metalaca koji su se setali na ulici da maideni odista dolaze!

sjajno!!! di cete bolji dokaz od toga! sada je potvrdjeno!

If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart.

u jebote! to ce biti extra! posebno sto su i beatlsi i elvis najavili dolazak! ala ce ova godina biti puna koncerata pa to je strasno! jedva cekam...

[:D]

Chitao sam u "Vechernjim novostima" mali intervju sa Catovicem, kaze da je u pregovorima sa IM, shto ne znachi da ce nesho obavezno biti od toga, ali eto, ko zna?

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

danas su javili na radiju 202...da su se izgleda vec dogovorili...mada je sve jos nezvanicno...

ramshtain dolazi u maju...mesto nepoznato...

a ajron mejden u junu i to na JNA...

od zanimljivih licnosti u bg-u ce se pojaviti i koperfild...david...znam da nema veze sa muzikom ali mislio sam da moze da vas zainteresuje...

...hopes need smashing!_

ma dok tamo ne bude stojalo X.X 2005. Belgrade toliko o koncertu i sve te seme kao ja cuo

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

ja ako bude toliko dogorelo ima da se zaduzim prvo.. pa posle da jurim da prodam bubreg da vratim.. kewe mi...

znaci ovo mi je jedna od poslednjih sansi da ih widim live i ako dodju, to ne sme da se propusti...

Ko je nub ne budi mu drug.

I mean you harm.

ma doci ce...mojne da si depresivan...:)))

samo sto cena moze da bude poprilicno neprilagodjena nasim uslovima...tipa 4000 ili tako nesto...

mislim ja idem sigurno ali...

sumnjam da ce biti 4000 , 3500 max