• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

u pravu je maud, jebesh ovo zeleno :)

a novi heroji su prejaki, od taurena preko bat ridera, axe-a, arthasa i ovog lika sa iluzijama,i onog crnog firelorda :)

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Meni je ovo super. Promena terena mi se dopada, em je lepshe, em je drugachije. Ono staro je dosadilo.

Novi heroji imaju potencijal, drugachiji su od starih, zanimljivi za igru... Naravno, totalno su nebalansirani u odnosu na stare, ali hej, ovo je tek alpha, ima vremena da se sve sredi.

FushiSigb.thumb.jpg.f75f13b0202c1af84974

Na dota-allstars forumu banuju sve koji stave link do ove procurele verzije, inace evo quote-a sa foruma:

Fortunately, the released version is the "northtest". That version is out of date and quite buggy, not encompassing many of the ability and item changes since implimented. For whatever it's worth, I wouldn't recommend basing the whole of your expectations of 6.0 from it.

Tako da je ovo prilicno stara verzija i nemojte je uzimati previse ozbiljno sto se bug-ova i balansa tice.

Dandy [RUR]

Hm, sad sam procitao malo dalje i izgleda da je ovo ipak novija verzija, ali je i dalje alfa.

-----------

That seems like it may work for future tests they have, but the problem is that the leaked maps are already out. So, that wouldn't work for this and banning people who host wouldn't stop them from hosting it because they are gonna be hosting public games of it anyway. I have already seen two leaked versions (dota6.0 1-15-05 and dota6.0NorthTest), and I hope there aren't anymore.

-----------

To those of you who haven't d/led it: thanks 'n all. I'll just again say that it gives some preview, but is semi-broken.

To those that have: I'm going to roll with the situation, and get some bug-finding done. If you d/led "1-15-05" and have found any bugs associated with new heroes, I wouldn't mind a PM about them. "Northtest" is probably too old to be of any help.

-Note: we already know about the Smoke Screen bug

-----------

Dandy [RUR]

To those that have: I'm going to roll with the situation, and get some bug-finding done. If you d/led "1-15-05" and have found any bugs associated with new heroes, I wouldn't mind a PM about them. "Northtest" is probably too old to be of any help.

A da ... ne, nije on pustio alfu da procuri ... ne ...

A vidim kojot je vec prodao foru :))

BTW, kao sto smo rekli sto puta ovo je alfa verzija, sigurno ce takve stvari izbaciti do neke finalne verzije ... pa mis'im, u cemu je poenta da bacis nekog heroja gore u planinu da ne moze da se pomeri? To je glupo i nerealno ... sigurno ce biti ispravljeno...

Pa to ... ono, ja sam to probao, palo mi napamet, rek'o dal' moze roshan da se baci ... i mozhe. Znaci jedan bac = prva kula pada, onda ako se sam ne navuce na drugu bacis ga ti, onda ga bacis na sam ulaz u protivnicu bazu gde ga opet roka kula na koju se navuce i na kraju ga grunes izmedju one dve kule koje brane glavnu zgradu i on unisti i te kule i glavnu zgradu i sve. Dosta zajebana situacija :)

Ne bi me cudilo da je i to trenutni bug... ono, mozda su izbacili firebush jer su skapirali da kasnije ne sluzi nicemu, a u pocetku partije niko do njega ne moze ni da dodje (od protivnickih igraca), pa pokusavaju da smisle neko efikasnije resenje, kao ono u D-dayju kad te opamprci "munja" na primer.