Get Adobe Flash player
G!!!

Stellaris by Paradox

Recommended Posts

http://www.stellarisgame.com/

  • Discovery Events – Emergent Storytelling. 
    Deep & Varied Exploration. 
    Enormous procedural galaxies, containing thousands of planets. 
    Vast number of unique Random Species. 
    Advanced Diplomacy system. 
    Ship Designer (even civilian ships can be customized). 
    Stunning space visuals. 
    Multiplayer support for upwards of 32 players (no real limit apart from map size

Behind the game 
The game will be mix of 4X and Grand Strategy style of gameplay. 
Game will be real time with pause, like other Paradox games have. 
There will be 7 group of species (phenotypes): 
Molluscoid 
Mammalian 
Fungoid 
Avian 
Human 
Reptilian 
Insectoid

About the game
Each species will have unique appearances, traits, and ethics 
There is possibility to design and name a custom species with the government and attributes you desire 
There will be 3 main technological groups 
You can create your own ship dosing 
There will be in depth diplomacy system 
The universe can be large up to 1000 system 
There will be events and huge impact of the game 
You will start in age of first faster-than-light technology (same as most of other races) 
Early stage of game will be more on exploration and discovery and colonization like most of the 4X games 
Mid and late stage of the game will be more of Grand Strategy game because of contact of other huge empires 
Really interesting approach of science and discovery (more info latter) 
There will be leaders and characters in the game and they have big role in the game (most likely some feature like in CK II) 
There will be huge catastrophes in game (events)
Game are developing most of the staff of Paradox Development Studio. 
Game Director is Henrik Fåhraeus - the guy who is lead designer for Crusader Kings and Hearts of Iron series. 
This is there biggest project, and this is there dream project 
This is there first game that is not part of history theme 
This is the first mayor IP after 10 years of developing games 
Game is made in Klauswitz engine (Same engine as CK II, EU IV and HoI IV) 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel igrao neko u multiplayeru neku od paradox igrica, tipa hoi ck? 
Kako je to odradajeno, jel moguce da bude koliko toliko tecno bez pauze na svakih pola minuta?

Inace cu ovo kupiti  sigurno pa ako bude neko zainteresovan za multi, kakav god da je, neka se javi.

Edited by Thunderstorm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel igrao neko u multiplayeru neku od paradox igrica, tipa hoi ck? 
Kako je to odradajeno, jel moguce da bude koliko toliko tecno bez pauze na svakih pola minuta?

Inace cu ovo kupiti  sigurno pa ako bude neko zainteresovan za multi, kakav god da je, neka se javi.

Igrao sam ja CK2 solidno dugo u multiplejeru. U principu moze da se fino igra bez pauza uz neku prethodnu pripremu, tipa kad pocne partija 10-20 minuta na pauzi da se srede stvari i to je to. Ako nekad kasnije treba nekome vise vremena, onda moze da smanji brzina i sve to lepo radi.

Preporuka ako imas jos nenormalnih drugara koji vole Grand Strategy zanr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На први поглед - веома разочаравајуће. Једноставно игра не нуди ништа ново поред већ сад класичних опција за данашње 4х игре у свемиру. Матори Master of Orion 2 је имао далеко више опција за "прављење" custom расе. Ови су то контрирали тако што су убацили више крестова и застава... ужас.

Главни хајп који ме је закачио у оном трејлеру, истраживање непознатог, нестаје након 5 мин играња... ако и толико.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami mene je baš fino uhvatila. Trebalo je da radim nešto uveče i da spavam, umesto da se igram, a evo prošlo 3 ujutru i jedva se odlepih od igre.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Исто :) Али зато што волем такве игре :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju je drastično bolja od novog MOO-a, koji me je smorio vrlo brzo.

Svemirske bitke su i dalje najbolje u Sword of the Stars-u, ali ovde ima mnogo više empire management stvari i balansiranja resursima. Igraće se ovo dosta, vidim ja :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je prokleto sjajno. Ne pamtim kada sam se ovako zalepio za neku igru.
Moji podočnjaci već polako teže ka zemlji... al' bitno da sam uzdigao male reptile koji žive na kontinentalnim planetama, pa sada mogu da ih koristim da naseljavam sve ono što sam do sada propustio u okvirima svoje imperije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta da ti kazem za elijene, ja bi lupio istrazivanje samo se bojim za kasnije sta ce planetarni senat da kaze :) Ja sam za sada uzasno pasivan. Bukvalno cupkam u mestu i ne krecem se previse. Valjda sto jos uvek hvatam konce sta, gde i kako. A igra je stvarno odlicna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да могу, сачекао бих месец-два да направе неке готивне модове за UI и још пар ствари (помињано и у горе линкованом клипу). Али јбга, не могу :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, kako da budzim influence?

Situacija, imam tri planete i 4 frontier outpost.

influence mi je +0

pomrli su mi svi naucnici i nemam nista influenca da ih pokupujem?

 

edit: nvm skapirao

Edited by Crno-Sunce

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo je trebao biti master of Orion 3 pre jedno deset godina. To je dobra i losha stvar. Nema nista novo u odnosu na prastare igrice i nekako deluje siromashno. Ali da je zabavna, zabavna je. Ono sto moram da iskritikujem je veliki broj event bagova, kao npr nemogucnost da se ociste planete od Prethoryn Scourge. Ili ja to nisam izvalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тај рад.

кад сам видео онај трејлер, забалавио сам као овај елијен са слике. Зато ме је и толико разочарало ово што видим у игри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno nema ništa epohalno novo, ali je sve prilično dobro upakovano u funkcionalnu celinu. Zapravo su umiksali gomilu dobrih ideja iz prethodnih igara ovog tipa, što je po meni odlično. Na znam šta je tebe razočaralo toliko?

Jedino što je zaista novo je sistem sektora, koji ako ga prihvatiš kako treba u velikoj meri olakšava upravljanje velikim imperijama. Takođe, interakcija populacija i njihovih ideologija je najkompleksnija do sada od svih space igara koje sam probao.

Što se bagova tiče, ja nisam naleteo ni na šta bitno do sada, ali je s obzirom na kompleksnost igre potpuno sigurno da ih ima i da će ih peglati polako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam zapravo prvi put zaratio (glavna populacija mi je sastavljena od pacifista :P, a malo sam i role-play-evao, plus sam bio oprezan, jer mi je ovo prva partija i još uvek ne mogu da ocenim ko je koliko jak protivnik).

Elem, glavna bitka je prošla dobro, moja četiri battleship-a su prevagnula u odnosu na njegovu flotu koja je bila za nijansu slabija, ali je imala samo jedan battleship. Sad upravo zauzeh jednu planetu, ali mi nije jasno kako to sada dalje funkcioniše. Da li moram da ostavim neku vojsku tamo ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koliko sam ja provalio (sa druge strane rata) ti u ratu osvojis planetu, kad si je osvojio slobodno mozes da odes sa vojskom negde drugde ona ce i dalje biti "tvoja" u pregovarackom smislu, kada se na kraju rata sklapa primirje, ako ne osvojis planetu ne mozes da trazis da ti ostane.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Исто је као и са ратовањем у EU IV. На почетку рата ставиш који су ти циљеви, а свака планета/систем носи одређен број поена. Кад то одабереш, заједно са можда неким егзотичним опцијама - вазалство или ослобађање неких покорених раса, не сме укупан скор да пређе 100. Кад рат крене, обе стране добијају поене и мораш да приђеш што више 100 или да у било ком тренутку покушаш да понудиш мир где ћеш твоје поене претворити у твоју добит (од оних селектованих ратних циљева). Ако ти тражиш прекид рата, онда мораш да бираш само оне циљеве које си остварио (заузеће одређеног система). Међутим, добра ствар је кад се непријатељ предаје. Он ће обично прихватити све твоје захтеве, без обзира да ли си заузео баш тај систем или не.

Кад заузмеш планету, она је под твојом окупацијом до краја рата и нисам видео смисао држања војске на тим планетама... осим дефанзивне, ако се противник прикраде са својим транспортима и флотом.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako je glupo uradjeno ovo sa sektorima, posebno kada treba da pravis flotu, ne mogu ja da naredim sektoru da pravi brodove, nego moram da ulazim u svaku planetu ponaosob i da dajem zasebne instrukcije, umesto da mi olaksaju mikromenadzment oni mi otezaju jer moram da trazim koja je to planeta...

Takodje nije mi jasno ovo oko pravljenja luke, ja i dalje ne mogu da napravim luku na planeti, ali ako je odredim u sektor u kome se ona sama nalazi luka se napravi fazon odmah o.O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja skoro uopšte ni ne pravim brodove u sektorima. Imam par glavnih sistema pod svojom kontrolom, gde su mi brodogradilišta i to je sasvim dovoljno u većini slučajeva.

Kakva luka? Šta je luka? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

brodogradiliste xD

space port kao, pusti, bese rano kad sam pisao..

E pa stvar kod mene je sto sam neke od tih glavnih sistema bacio pod sektore :D

Generalno mi smeta sto ne mogu celom sektoru da naredim "napravi mi to to i to" i da onda on od resursa svog sektora kojima raspolaze napravi to vremenom, a da mu ja mogu alocirati dodatne resurse ako su mu potrebni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now