Zwerko Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Iako je pre manje od dve godine prilično pompezno najavio projekat AMD Mantle, izgleda da je ovom eksperimentu došao kraj. Mantle je, podsetimo, API za grafičke kartice nižeg ranga koji optimizuje rad nešto zahtevnijih video igara pa na taj način omogućava i vlasnicima istih da igraju novije video igre uz bolje performanse nego što bi to bio slučaj da nema Mantle sistema.Kako AnandTech javlja, AMD je sam potvrdio da obustavlja dalje Mantle optimizacije već od R9 Fury X grafičke kartice. To takođe ne znači da Mantle igre neće raditi na ovim sistemima, već jednostavno neće biti novih optimizacija. Što će reći da ukoliko ste ljubitelj nešto starijih naslova, i dalje možete da uživate u boljim performansama, ali možete da zaboravite na to da ćete sa slabijim novijim karticama igrati zahtevnije novije igre.AMD naravno neće u potpunosti saseći Mantle u ovom trenutku, ali imajući u vidu da neće biti daljih optimizacija, pitanje je vremena kada će “tiho” nestati bilo kakva priča o ovom (ne)uspelom eksperimentu.The post AMD Mantle optimizacije su stvar prošlosti appeared first on KlanRUR. Pročitajte čitavu vest na RUR sajtu! Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Nije baš neuspeli eksperiment, DirectX 12 je praktično copy-paste koncepta Mantle-a, tako da je Mantle bio uspešan proof of concept. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 koliko se ovih dana zarađuje od proofs of concept? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Posmatram čisto sa tehnološkog stanovišta, prihodom i obrtom nek se bave drugi :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Voice Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 (edited) Nije baš neuspeli eksperiment, DirectX 12 je praktično copy-paste koncepta Mantle-a, tako da je Mantle bio uspešan proof of concept. This. Jedina svrha Mantle-a je bila da se industrija silom navede na standard koji odgovara GCN arhitekturi (koja je nažalost kao i većina AMD-ovih proizvoda nastala pre vremena), što ćemo uskoro imati priliku da vidimo. Edited July 7, 2015 by Dark Voice Quote MSc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 Posmatram čisto sa tehnološkog stanovišta, prihodom i obrtom nek se bave drugi :D ti drugi će da imaju corner office dok ti truliš u podrumu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 I u njemu će da piju da utope depresiju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Voice Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 (edited) Jedina svrha Mantle-a je bila da se industrija silom navede na standard koji odgovara GCN arhitekturi (koja je nažalost kao i većina AMD-ovih proizvoda nastala pre vremena), što ćemo uskoro imati priliku da vidimo.I konačno imamo priliku da vidimo ovde i ovde.U DX12 R9 390X, parira (negde i prevazilazi) GTX 980 sa GCN arhitekturom nastalom pre 4 godine. Prednost GTX 980 Ti u odnosu na R9 Fury X nestaje. Edited August 20, 2015 by Dark Voice Quote MSc Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 koliko se ovih dana zarađuje od proofs of concept?prilicno, ako PoC predje u production Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.