Jump to content

pričajte


Recommended Posts

Е па стварно јеботе... ко кућна журка у осмом основне, нико не иде гајби док се девојци не врати мобилни.

 

Сад су сви људи ту јер воле да се возе у круг, нико нпр. не иде на посао где треба да буде у толико и толико сати...

 

јеботе, па не може да се ради ''нико не иде кући'' фазон са људима који се међусобно не познају. У басу. 

 

Заправо, шта ја серем, не може да се ради тај фазон уопште лол

  • Upvote (+1) 1

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

pa meni je ta situacija komicna na prvu ruku(nisam ulazio u dublju analizu situacija) + ova slika busa gde pise "gde sam mnogo srecan" 

 

edit

na kraju svega privedu lika koji je popizdeo sto ne mrda sa istog mesta 15 minuta :D

Edited by trn
Link to comment
Share on other sites

sasvim sigurno vozač autobusa nema pravo da zadržava nekoga protiv volje, a protivpravno lišiti slobode dvocifren broj ljudi je daleko ozbiljniji zločin od džeparenja.

 

preko glave mi je civila koji se ponašaju kao da su policija (kasirke koje traže da vide šta imaš u torbi, obezbeđenje po tržnim centrima koje pretresa ljude koji aktiviraju one senzore na izlazu i sl)

Link to comment
Share on other sites

ja sam tako jednom oterao u kurac zenu u supermarketu koja mi je trazila da pokazem sta imam u dzepu...pa jebem ti mater bezobraznu, tu zivim 20 godina i kupujem stalno, a ti si dosla iz neke picke materine, zaposlila se preko veze i nasla da se pravis pametna

srpskivojnik-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

sasvim sigurno vozač autobusa nema pravo da zadržava nekoga protiv volje, a protivpravno lišiti slobode dvocifren broj ljudi je daleko ozbiljniji zločin od džeparenja.

 

preko glave mi je civila koji se ponašaju kao da su policija (kasirke koje traže da vide šta imaš u torbi, obezbeđenje po tržnim centrima koje pretresa ljude koji aktiviraju one senzore na izlazu i sl)

Па то ја причам, једно је саосећати са женом на емо емпатија плану, а сасвим друго имати рационалан став да је океј то што су смарали људе по басу.

 

Нико не каже да је океј ако ти неко украде новчаник Пејо и Кали, али то је један евент, а други евент је малтретирање људи по басу. Друго би било да су се путници сложили као колектив да се нађе новчаник нпр.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

odem na ispit, i neizsvesno mi je da l ću uopšte da odgovaram, jer ima par pitanja na kojima sam tanak.

ubodem prilično laka pitanja koja znam (posledice ww2, peta republika).

odgovaram, bukvalno sve znam. sve druge su prekidali ili postavljali potpitanja ono što nisu rekli, mene pustili da pričam. na kraju me profesorka pita kad je promenjen ustav kojim je nastala peta republika, i ja promašim za jednu godinu.

 

i kao dobro, jebiga, omašio sam to, verovatno mi neće dati destku (falilo mi 4 boga od maksimuma na predispitnim), ali kapiram devetka je sigurna. matora mi da osmicu, i ja ispizdim. u sebi, naravno.

 

sad sam se kao smirio, pa mi je samo žao što mi nije dala devetku, pogotovo što sam prsao od učenja kojem ja danas napokon kraj posle mesec i po dana. jasno mi je da sam se izretardisao što sam uopšte nezadovoljan osmicom u onoj široj "ma nebitan ti je prosek" priči, ali me zanima jel to moj subjektivni osećaj da me je zajebala ili nisam jedini koji tako misli ?

Link to comment
Share on other sites

Sestra danas pokupila indeks na pmf-u, na onom odseku za informatiku, svakako je bolji izbor napravila nego ja :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

odem na ispit, i neizsvesno mi je da l ću uopšte da odgovaram, jer ima par pitanja na kojima sam tanak.

ubodem prilično laka pitanja koja znam (posledice ww2, peta republika).

odgovaram, bukvalno sve znam. sve druge su prekidali ili postavljali potpitanja ono što nisu rekli, mene pustili da pričam. na kraju me profesorka pita kad je promenjen ustav kojim je nastala peta republika, i ja promašim za jednu godinu.

 

i kao dobro, jebiga, omašio sam to, verovatno mi neće dati destku (falilo mi 4 boga od maksimuma na predispitnim), ali kapiram devetka je sigurna. matora mi da osmicu, i ja ispizdim. u sebi, naravno.

 

sad sam se kao smirio, pa mi je samo žao što mi nije dala devetku, pogotovo što sam prsao od učenja kojem ja danas napokon kraj posle mesec i po dana. jasno mi je da sam se izretardisao što sam uopšte nezadovoljan osmicom u onoj široj "ma nebitan ti je prosek" priči, ali me zanima jel to moj subjektivni osećaj da me je zajebala ili nisam jedini koji tako misli ?

 

Pa prosek odavno ne znaci nista ja imam 2 strane u indeksu gde su sve 7 jer su profesori prepisivali i ako znam i ako ne znam.... Odavno sam prestao da se nerviram oko toga.

Link to comment
Share on other sites

lično ne vidim razlog da ti ne da desetku ako si sve ostalo znao a taj omašaj od jedne godine nije nešto bitno izmenio u kontekstu (tipa, da te je pitala kad je ubijen murat a ti rekao 1388 a svi znamo da je ubijen u kosovoskoj bici i da svako mora da zna kad je ona bila)

Link to comment
Share on other sites

pa s obzirom da je pitanje peta republika koja nastaje donošenjem tog ustava, prilično je bitan momenat. ajde da sam izbuljavio i lupio rendom godinu, nego sam stvarno mislio da je 59. kad ono 58. i okej mi je da mi zbog toga skreše jednu ocenu, al da me svali na osmicu, koja je ono utešna ocena za one koji su imali do jaja predispitne a lupali gluposti na ispitu, me je pogodilo.

 

Brugem8, možda je to poDpitanje bilo za 9?

pa to mi je prvo palo na pamet, al sam pregledao kasnije celu lekciju, i bukvalno sam svaki momenat rekao.

Link to comment
Share on other sites

nisi shvatio iz primera šta sam hteo da kažem. ako je 59. bio događaj koji je izazvao pad pete republike, a taj događaj je nešto čiji datum mora da se zna "u pola noći", onda je ok da ti smanji ocenu. u protivnom je debilno, iskren da budem. makar je moje shvatanje izučavanja istorije takvo - bitnije je da se shvate uzročno posledične i druge relacije između događaja i da se oni dovedu jedni s drugima u vezu, nego da se zna datum svakog prdeža

 

edit: ladno sam napisao 1959 :D

Link to comment
Share on other sites

i jeste dvadeseti vek. francuska peta republika je u pitanju. :)

 

i nikako nije pola noći trip. ono, francuzima je to bitan datum, al ne tipa pad bastilje bitan (kao što je nama eto kosovski boj) tako da kapiram da i dosta samih francuza to ne bi znalo u pola noći.

i tačno to što kažeš za povezivanje događaja je i moje kapiranje. čak je i profesorkino jer je nervira kad neko samo isere gomilu datuma, a ne može da poveže šta se desilo u evropi kad je bila suecka kriza, a da ga pitaš odvojeno kad su bile suecka kriza i revolucija u mađarskoj, znao bi. mene strašno to nervira kad ljudi ne umeju da razmišljaju, a svi s prosekom 10 su takvi. ono, baš štreberi. al jebiga ... oni su profesori.

Edited by prota_
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...