Total War: Rome II

Al Bundy

wow, vezao sam 3 posta za redom :)

Info na koji naleteh:

"Hi All, 

You might be interested to know that while The Greek States DLC including Sparta, Epirus and Athens for ROME II is free when you pre-order from participating retailers, it will be £5.99/$7.99/€7.49 if you prefer to pick it from release day.
"

btw, naleteh na interesantan chlanak (vezan za Spartance u igri), nastavljam c/p takodje, tekst na engleskom, sa foruma:

When Total War: ROME II begins, it’s been more than 200 years since the famous Battle of Thermopylae, a moment that enshrined the Spartans as a force to be reckoned with and made their strict training methods and fearsome battle tactics the stuff of military legend. Though ultimately defeated, a tiny force of Greeks, including the famous 300 Spartans, held back an enormous Persian army for 3 bloody days.

From then on though Sparta’s fortunes waned as they found themselves left behind by the growing military and economic strength of their neighbouring Greek States. An unfavourable outcome to the Punic Wars and a final conquering by the Roman Empire in 146BC meant an ignominious end for classical Spartan culture as a tourist attraction for the wealthy Roman upper class.

As our game starts though, you have the power to change all that. Sparta is certainly on the back foot, in decline and, compared to some of its closest neighbours, looks like it could be quickly outmatched. But Total War is all about rewriting history, so what advice do the CA design team have when it comes to playing the aging underdog…

Sparta is done for, right?

James Russell, Lead Designer – “Not quite, but it’s not looking good for them at the start of ROME II, no. If you pick them for your grand campaign you are facing a very tough early game against some difficult and varied opposition. In particular, you are already at war with Epirus to the north who, while perhaps being more economically strong than particularly mighty in the military sense, cannot be underestimated. Your lifeline politically, at least for the time being, is Athens who may not be your best friend but are a client state of Macedon, who you are at least allies with.

“It’s not a cast iron safety net should Epirus look to press their luck, but it’s certainly a help to know you won’t be fighting on two fronts. Unless you really mess up your diplomacy…”

Jack Lusted, Lead Unit Designer – “They’ve definitely got the edge on the infantry front with Spartan troops earning increased experience per battle, they will learn fast and get better sooner than most factions, but the magnificent ranks of hoplites and elite ‘Heroes of Sparta’ are effective but costly. Depending on how you build out your first armies you may struggle to match your opponents numbers so a player who’s shrewd with ambush battle tactics and making the most of smaller forces will find a lot to pique their interest here. Sure, Spartan infantry can eat a lot of punishment, but an inexperienced player can easily risk throwing away that early game advantage by rushing in and not picking their fights appropriately.”

So it’s likely they will be overwhelmed pretty quickly?

Janos Gaspar, Lead Campaign Designer – “No, actually overwhelming Sparta, conquering them outright, should be a challenge in itself. Defensively strong, their starting province is also easier to protect than most, plus they have a unique building in the form of the Monument of Leonidas which, alongside other benefits, brings a huge morale bonus to land units in the home province. If you can build it though.

“Rather than being overwhelmed, the real risk is being contained in your starting position. Your neighbours have good trade links and powerful incentives to buff up their military strength to survive. The Seleucid Empire is not far to the east, Rome to the west and the looming threat of barbarian cultures in the north mean that your immediate neighbours might be distracted by weightier concerns than poor old Sparta, but those threats could make them hard as steel in response. The upside is that while the giants fight amongst themselves the clever player could spot opportunities to strike out at a weakened state. Investing in spy and scout agents early on will help you spot these chances as the other factions move against one another.”

Dom Starr, Campaign Designer – “Being imprisoned in their own borders is certainly the biggest threat to the Spartan player in my mind. One major weakness is their lack of a trade port in their home region, so maintaining cordial relations with Athens or indeed a decisive strike to take their territory and harbours would be at the front of my mind. The latter could easily leave your relationship with Macedonia in tatters and your armies stretched too thin if you go too early. Leave it too late and you won’t be able to build a large enough force to go against your fellow Greek States.

“That precise moment when you decide to move would be a strong indicator of a great Total War player; that moment will arrive at a different point in each player’s game and if you miss it, it could be turns later until your mistake finally dawns on you.”

Aside from the tasty infantry, have they got anything else to help them out?

Mike Simpson, Creative Director – “Well there are some distinct advantages you can play to. Their starting region contains a wonder, Olympia, and the bonus this confers means that Spartans tend to party particularly hard when you enact the festivities edict. Such is their fervour in the belief that Zeus favours them at these times that your population happiness is easier to manage, or at least more effectively prop up in a crisis.

“There’s also the question of slavery. Sparta had a long history of effectively repressing their large slave population, the Helot underclass. In the game this is represented by a bonus Sparta receives that ensures slaves are less likely to revolt than those of other factions. These elements mean that while the odds are stacked against Sparta, they do have the advantage of a stable home territory and powerbase, however small, to work from. It’s not fool proof though, neglecting your slave population’s happiness will still eventually lead to revolts and in the opening turns that will be catastrophic for the unwary Spartan player.”

toliko, za sada :)

ubij jednog - ubica si;

ubij hiljadu - vojskovodja si;

ubij milion - drzavnik si.

A single death is tragedy, million is a statistic. - I.V.Stalin

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

NN 4ever

videh malopre, Rimski agenti ce biti Patrician, Shpijun i Veteran :)

946336_492325420842663_1846291521_n.jpg

takodje Indijski slonovi ce imati zanimljivu kombinaciju skinova :

558768_492798470795358_1265765410_n.jpg

meni jako lepo deluje :)

takodje, javljeno je da ce verovatno biti neshto ranije na steamu (li ce igra biti startovana ranije, ili cemo dobiti demo uskoro, neshto od ta dva, shta tachno, zaista ne bih znao) :)

toliko za sada :)

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

novi trailer je izashao, uzivajte:

:)

• Upvote (+1) 1

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

ERMAGERD koja lozana od trailera zaHanibala, najezih se! =)

Evo inace finog "igranog" dokumentarca o Hanibalu Barki, nije lose da se ubije vreme do izlaska igre:

http://www.youtube.com/watch?v=0VPkHytuyKQ

Evo i introa za igru!

http://www.gamestar.de/videos/specials,20/total-war-rome-2,71178.html

(meni se ucitavao video ~10 minuta ali je vredno cekanja =)

• Upvote (+1) 1

Andjeo smrti spusti buktinju i s' njom ugasi se jadno bice moje.

ok je gameplay, svidelo mi se kako deluje za sada :) dobar mi je ovaj scouting fazon :) nemash pojma gde ti je neprijatelj :D me gusta :) radice zasede i svashta drugo, pazljivo ce se birati teren za bitke, narochito u mp mechevima/kampanji :)

btw trailer za Hanibala.. znam i ja sam bio u fazonu "uuuuu ala je dobro" :D

chek da ga vidi Barcas :D

opasno dobro deluje, opasnooo :D

josh najvishe mesec dana :D yeeeeay ! :D

Edited by tzarinho

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

ok je gameplay, svidelo mi se kako deluje za sada :) dobar mi je ovaj scouting fazon :) nemash pojma gde ti je neprijatelj :D me gusta :) radice zasede i svashta drugo, pazljivo ce se birati teren za bitke, narochito u mp mechevima/kampanji :)

btw trailer za Hanibala.. znam i ja sam bio u fazonu "uuuuu ala je dobro" :D

chek da ga vidi Barcas :D

opasno dobro deluje, opasnooo :D

josh najvishe mesec dana :D yeeeeay ! :D

In Roma deliberante, Saguntum perit!

uh.. zardjao mi je latinski od gimnazije samo tako.. (jbte uchilo se prve 2 godine, dakle pre odokativno 12 godina xD), ali mislim da je ovo valjda bilo neshto u smislu: U Rimu vecaju, Saguntum propada ? :D

u svakom sluchaju, Hannibal ante portas :D

jedva chekam :D

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

uh.. zardjao mi je latinski od gimnazije samo tako.. (jbte uchilo se prve 2 godine, dakle pre odokativno 12 godina xD), ali mislim da je ovo valjda bilo neshto u smislu: U Rimu vecaju, Saguntum propada ? :D

u svakom sluchaju, Hannibal ante portas :D

jedva chekam :D

Upravo - "Dok su se u Rimu savetovali, Sagunt je propao" :D Pripazi da tamo gde Hanibal prodje, to se posle spominje samo u perfektu ;)

Veruj mi i ja... oh jbt jos samo malo :D Ode  5000-6000 od plate na igru ;)

rekoh da mi je malo zardjao latinski, to se odrazilo na vreme rechenice xD ali sam uboo prevod :D yeeeay ! :D

pazi, ja uzeh na steamu preko nindze ovde na forumu, izashlo mi je 3.3k :)

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

joj cuti, znam taj osecaj.. trenutak kada mi je legla uplata na tekuci, pa kada sam se proshetao od jedne banke do druge da uplatim Rome II.. uh :) jedva chekam vishe taj 3. septembar.. mada bi trebali da nam puste malo ranije na steamu.. ili makar demo da probamo.. :)

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

Sta cete da radite prvo kad se pokrene igra? =)

Ja ne znam da l' prvo da:

pokrenem skirmish da vidim kako izgleda falanga u borbi

pogledam uvode za sve strane/drzave

krenem da citam ingame enciklopediju

odma Makedonci i pincer movement na Epir

=)

e nemam pojma, josh uvek razmishljam :)

verovatno cu krenuti neku kampanju sa bilo kojom od grchkih frakcija (Makedonci, Epir, Sparta, Atina, Ptolomeji (mislim da bi i oni trebali tu da spadaju)), ali cu pre toga morati da odigram prolog :) ako mi se bude svideo (a bude bila ona opcija kao u Rome I da li zelite da nastavite sa igranjem prologa) odigracu ga skroz, pa onda zez :) mozda krenem i sa Punima, jer zelim da igram sa masom merc armija :)

enciklopedija standardno :D

ali videcemo ima previshe predobrih opcija da bih sada rekao :D

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

Da nema neki anticki istoricar ovde na Ruru?

Treba mi pomoc da smislim nazive za Makedonske armije. Nemam jednostavno pojma kako bi Makedonci u to vreme nazivali svoje armije, a ta kvazi-istorijska lozenja mi cine preko trecine uzitka u TW igrama [:)]

Za Rimljane je lako:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Roman_legions

Na primer cuvena Cezarova trinaesta legija:

http://en.wikipedia.org/wiki/Legio_XIII_Gemina

Za Suebi-je ce verovatno da padne "Panzer Lehr Division" ili "Kampfgruppe Das Reich" [:D]

htedoh da studiram istoriju, ali spletom krajnje traumatichnih okolnosti zavrshih na ekonomiji.. meh..

too late to complain, so let's move on :)

poshto cu verovatno i sam igrati sa makedoncima, razmishljao sam da armije nazovem po provincijama :)

osim glavne, ona ce mi verovatno biti neshto u fazonu "Sons Of Alexander" :) ne'am pojma.. :)

ako naletim na neki zanimljiv chlanak/info na tu temu, rado cu ti proslediti :D

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

htedoh da studiram istoriju, ali spletom krajnje traumatichnih okolnosti zavrshih na ekonomiji.. meh..

too late to complain, so let's move on :)

poshto cu verovatno i sam igrati sa makedoncima, razmishljao sam da armije nazovem po provincijama :)

osim glavne, ona ce mi verovatno biti neshto u fazonu "Sons Of Alexander" :) ne'am pojma.. :)

ako naletim na neki zanimljiv chlanak/info na tu temu, rado cu ti proslediti :D

Ili da ih jednostavno zovete po tipovima jedinica koje su koristili Filip i Aleksandar? Takodje nemojte zaboraviti Companion cavalry !

pa bre nemam pojma, Sarissa army.. meh :)

od tipova konjice (zahvaljujuci Rome-u, odnosno dodatcima/modovima), znam da su imali svashta :) pochevshi od legendarne Thesalijske konjice, preko Prodomoi-a, pa dalje :) Hypastaii (ili tako neshto od peshadije) itd. :)

nemam pojma, videcu to za armije polako, zanime me kako ih je TW nazvao :) naravno, razmishljam da ubacim i neke antichke Bogove u celu prichu, pa recimo da mi jedna armija bude "Wrath of Zeus", kazem videcu vec :)

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

pa bre nemam pojma, Sarissa army.. meh :)

od tipova konjice (zahvaljujuci Rome-u, odnosno dodatcima/modovima), znam da su imali svashta :) pochevshi od legendarne Thesalijske konjice, preko Prodomoi-a, pa dalje :) Hypastaii (ili tako neshto od peshadije) itd. :)

nemam pojma, videcu to za armije polako, zanime me kako ih je TW nazvao :) naravno, razmishljam da ubacim i neke antichke Bogove u celu prichu, pa recimo da mi jedna armija bude "Wrath of Zeus", kazem videcu vec :)

Pa ne Sarissa army - nego bas Tesalci, Prodomoi i hifasti (shield bearers). Ali dokle god ti se jedna jedinica bude zvala GVOZDENI puk, u redu je! :D

ma razumeo sam te :D otkucao sam malo brze :D

nego, kada se dotakosmo Makedonaca, izadje video danas (ili sam ga makar ja video danas) :

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever

ma kada sam video sastav njegove vojske i sastav Rimljana, znao sam da ce puci, narochito kada je razdvojio konjicu i poslao je u shumu.. konjica u shumi je realno uvek fail, narochito u ovoj situaciji kada je imao poljanu pred sobom.. nemam pojma ja bih chak i sa ovom vojskom koju je on imao radio drugachije :) ali opet, imam ja chudne tripove, narochito sa makedoncima :) moja vojska bi bila poprilichno drugachijeg sastava :)

ubij jednog - ubica si;

NN 4ever