Jump to content

Quake vs CS


LaG

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pa ja sam više kanteraš nego što sam kvejker, pa opet mislim da je kvejk zahtevniji.

pa ogrničen je jednim mogućim modom igranja. i pri tome ne mislim na takmičarske modove, nego uopšte. jasno da postoji sada i dm mod za cs, ali ga niko ne shvata ozbiljno kao takmičarski mod, nego je pub mod. ffa nema potrebe da komentarišem u obe igrice.

skillcap za kvejk je veći jer je potrebno umeće i znanje igrača kvejka veće.

uzmi i uporedi šta jedan kanteraš u jednom timskom meču sve treba da radi i zna, a šta kvejker u jednom duel meču (iako bi pravednije bilo da upoređujemo timske mečeve u obe igrice).

opet, nije da nipodaštavam kanter. naprotiv. on je odmah iza kvejka po skillu.

kanter mozda jeste ogranicen jednim modom igranja, ali taj jedan mod je kompleksini od svih modova u quake3, u CTF modu se samo broji ko je osvojio vishe(uzeo protivnicku doneo je u svoju bazu a pritom nije izgubio svoju) zastava fragovi se ne broje, CTF mod je u neku ruku slozeneji posto istom trenutku i branish i napadas odnosno i cuvas i osvajash zastavu al kako pogines stvorish se u svojoj bazi da je u fazonu kad pogines poginuo si dok ne prodje "runda" i kad bi se brojali i fragovi(ubijanjem svih protivnika u jednoj "rundi") bio bi kao i cs, u team duel modu nema zastava ,koja bi mogla u neku ruku da reprezentuje c4 u kanteru, i sve sto se broji jesu fragovi, u kanteru se ponekad desi da ekipa koja ima manje fragova pobedi mec.

slozio bi se da neko ko ne igra aktivno quake ne moze da fraguje coveka koji ceo svoj zivot igra aktivno u duelu 1v1, dok je u kanteru to moguce, al samo zato sto je kanter iole "realna igra".

a sad posto si ti uporedio sta radi jedan kanteras u timskom 5v5 mecu i jedan quaker u duel mecu.

kanter - isto sto i kvejker bez pracenja timera za sponovanje armora/mega helta/qdmg-a, kanteras treba da zna na svakoj mapi koliko sponova postoji i kako se rotiraju (kao npr na nukeu 2 spona se vrte bolji i losiji spon, ili na d2 4 spona, infu 3 itd...)i u zavisnosti od spona protivnika mozes da predvidis njegovu akciju odnosno mozes da predvidis ako je rush b kad pocinju njihovi flesevi da padaju, ali treba da pazi i na ovo : u minut i 45 sekundi treba da se organizuje akcija, napravi fejk ili ne, treba da se postavi c4 ili ne, treba paziti na svoju ekonomiju i predvideti protivnicki kesh odnosno treba znati kad sacuvati pusku a kad pokusati napraviti sto vishe exit killova ili izjurcati coveka koji cuva pusku, treba komunicirati sa suigracima, treba pratiti suigrace, boostovati se sa saigracem da bi dosli na mesta koja su nedostupna jednom coveku, treba na najbolji nacim iskoristiti 2 flesa,smoke,he jer nije vishe 2004/5 da je fazon kad neko kaze baci mi fles ti ga bacis i onda da bude "kako vidi, bacio si mu fles ???" sad se bacaju takvi flesevi da pucaju isti momenat kad prelete odredjenu teksturu, ili prolete odredjeni cosak tako da protivnik koji stoji i gleda taj deo mape ne stigne da se okrene osim ako nema reflekse kao macka ... kad jedan HeatoN ,koji je bio bog igrice kad su ovi quakeri zadnji put igrali kanter, ne zna zasto ljudi u mr3 produzetku kupuju samo kevlar bez helmeta onda to pokazuje koliko igrica napreduje iz dana u dan ... vecina ovih quakera nije igralo kanter kad je poceo da se radi silent run, quick scope, da se sa seste linije uz pomoc merdevina skace na petu ili sa gnezda pada na merdivene od seste, i garant kad su hteli da prodju ispod vagona stiskali su cucanj i prolazili ispod ko najveci noobovi, dok se trenutno uskoci ispod vagona na jednoj strani i iskoci na drugoj, nisu znali da zabaguju vrata na nukeu/tuscanu ... to su samo neke stvari koje su promenile kanter u proteklih 5,6 godina, mogao bih na svakoj mapi da nabrojim josh 10ak stvari al to bi onda bio WALL OF TEXT. Edit i zaboravio sam nesto sto u kanteru moze u quake3 ne moze a to je WALLBANG!!!

quaker - prati sponove i timer sponovanja armora/mega helta/q dmga , aim, kretanje (strafe,rocket jump), zvuk u igri, pretpostavlja gde mu je protvnik i slicno.

sto se TDM quake moda tiche odgledao sam bio prosle godine jedan mech nase repke valjda protiv UK ili slovaka ne secam se, i fazon je manje vishe isti, vijaju sponove za armor/mega helt al najvazniji im je qdmg i oko njega je najveca "bitka", kad neko pokupi qdmg onda se igraju macke i misa po mapi.

P.S. quake nikad nisam igrao takmicarski/turnirski, jesam igrao sa ortacima duel mod pre xx godina al 4 fun.

EDIT2 video sam proto da si ti poceo u zadnje vreme da se tripujesh sa quakeom u matrixu, dobar si momak, inteligentan i sve al za tebe nije stvoren racunar i gaming :/ bar ne FPS-ovi ...

Edited by Dejan J.

lA DPS FAMILY

Link to comment
Share on other sites

Samo da ispravim pesmu mislim da je pogresio kada je napisao u vezi kretanja u kanteru , kretanje je jedan od najvaznijih faktora u cs-u kao i naravno zvuk , danas svako zna da ubije ali ne i toliko da se krece i pozicionira sto je najvaznije u kanteru , bas zato Neo je jedan od najboljih ikada bas po tome , ima pozicioniranje i kretnju dovedeno do savrsenstva isto kao i Cooler u q3 (ne znam dal ima sada neko bolji odavno ne pratim q3 scenu) , ja koji sam isto igrao q3 dosta pre 7-8 godina mogu dati prednost quake-u u odnosu na kanter zbog nekih drugih stvari.Kanteru dajem prednost sa timske strane.

I wish that BACKSPACE works in life!.

 

76561197968543066.png

Link to comment
Share on other sites

Ma sam mislio "LOL KRETANJE"... cisto kad poredim mehaniku CS-a i KVEJKA... ono... u csu vrhunac kretanja je onaj bunny hop i onaj crouch dok strejfujes, valjda se zove silent run (ako su te stvari dozvoljene, nesto bese zabranjeno, ne secam se sta), ne pricam ovde o pozicioniranju (sto smatram jednako vaznim u kvejku i kanteru iskreno). Dok u Kvejku...samo neke stvari bih pomenuo.. jump > strafe jump > circle jump > circle strafe jump > edge double jump... pa onda.... rocket jump, grenade jump, plazma climb.... malo je kompleksnija mehanika kretanja. Da ne pominjemo DeFRAG, kantersko kretanje zaista nema sta da trazi pored toga.

Ne znam kako je u kanteru sto se strafe/dodge -ovanja tice. U kvejku jebiga.. moras da dodzujes svako oruzije na poseban nacin, nije isto da li dodgujes rail ili plazmu.

Igrao sam i jedno i drugo, vise Quake doduse. I stoji ono sto kaze Corey... u kvejku ako je neko bolji od tebe nema teoretske shanse da ga ubijes... takva je mehanika igre sa armorima i map controlom, dok u kanteru moze da te usere uvek neki headshot, nesto .... prosto ima taj recoil na oruzijima, i jos se ponasaju oruzija drugacije u trku, dok stojis, skaces itd. Pri tom, drugacije, znaci RANDOM. Toga nema u kvejku.

Get smart or die dumb!

Link to comment
Share on other sites

moze da te usere 1 kill, ali da sere tvoju ekipu 16 partija i da pobedis bolju ekipu. to ide teze.

al opet da kazem, babe i zabe. poenta je da u svakoj igri, moras da iskoristis skill, svaki trik koj posedujes, znanje itd., da bi pobedio protivnika. ista su pravila i tebi i njemu. diskusija o svemu ovome nema poente.

I see by your outfit, that you are a cowboy.

Link to comment
Share on other sites

A u Quakeu nikad nisu bila iznenadjenja?

Kad se prica o kvejku.. top 4 igraca... svako moze da pobedi svako.. a onih ostali 12 na primer.. mogu da uzmu i mape, i ponekad pobede ovih top4.

Pricamo o skillu tipa... low vs skill tipa PRO. U kanteru mozes da legnes na misha na primer.. pritisnes m1... .i usere te u glavu da pogodis nekoga... ako preneses taj odnos na kvejk, to je prosto ne moguce, useri tog tipa ne postoje.

Get smart or die dumb!

Link to comment
Share on other sites

U kanteru mozes da legnes na misha na primer.. pritisnes m1... .i usere te u glavu da pogodis nekoga

ne mozes da to uradis i da pobedis nekoga 16 runda. to je poenta a ti je uporno masis.

I see by your outfit, that you are a cowboy.

Link to comment
Share on other sites

Kad se prica o kvejku.. top 4 igraca... svako moze da pobedi svako.. a onih ostali 12 na primer.. mogu da uzmu i mape, i ponekad pobede ovih top4.

Pricamo o skillu tipa... low vs skill tipa PRO. U kanteru mozes da legnes na misha na primer.. pritisnes m1... .i usere te u glavu da pogodis nekoga... ako preneses taj odnos na kvejk, to je prosto ne moguce, useri tog tipa ne postoje.

desavalo se da pro igraci gube od nekih anonimnih aimera 1v1 neke aim mape i da slazem se da moze ovo da se desi u kanteru, al u kvejku to ne moze da se desi zbog mega helta zutog i crvenog armora, armor shards i zato sto ne postoji nacin da ubijesh coveka iz jednog hica (osim ako nemas qdmg a on jadnik nema nikakav boost na hp/armor), kad u kvejku ne bi postojale te stvari uvek nekog moze da usere da te ubije iz rejla iz nekog cima/straha. Ovako kad se ti nafidujesh sa 200 helta 200 armora neko da bi te ubio mora da te pogodi 4/5/6 puta railom, a ako je taj neko low igrac treba mu jedno 10-20 hitaca na tebe, a za to vreme moze da bude humiliation :)

Edited by Dejan J.

lA DPS FAMILY

Link to comment
Share on other sites

Kad se prica o kvejku.. top 4 igraca... svako moze da pobedi svako.. a onih ostali 12 na primer.. mogu da uzmu i mape, i ponekad pobede ovih top4.

Pricamo o skillu tipa... low vs skill tipa PRO. U kanteru mozes da legnes na misha na primer.. pritisnes m1... .i usere te u glavu da pogodis nekoga... ako preneses taj odnos na kvejk, to je prosto ne moguce, useri tog tipa ne postoje.

Pa tako je otprilike isto i u CS-u.

Moze da te usere, ali to nista ne menja. To je kao da ja kazem kako mene moze da usere rail iako nisam neki Q3 igrac. Naravno bolji igrac ce da se nakupi HP-a, armora, oruzja itd i ubice ga, a isto tako ce i CS igrac recimo da baci flesh i ubice ga :)

CS je puno vise takticka igra, ali ne znaci i da je potrebno manje skilla. I CS igrac mora isto da razmislja puno u toku same igre/runde, pogotovo ako je in-game leader, da ne spominjemo clutch situacije.

Igre jednostavno nisu za poredjenje.

Link to comment
Share on other sites

po meni je cs dosta kompleksniji od kvejka. lakše ga je naučiti, ali teže izmasterovati što i jeste ključ njegovog uspeha. mislim da bi se vrhunski cs igrači bolje pokazali u kvejku nego što bi se vrhunski kvejkeri pokazali u kanteru. mislim da i sam broj ljudi koji igra cs u odnosu na kvejk direktno uslovljava to da je teže probiti se do vrha, odnosno da bio bio vrhunski igrač pri većoj konkurenciji moraš više vežbati, imati izraženiji talenat i potrebne predispozicije.

Link to comment
Share on other sites

Ne, moja poenta je drugacija bila.

Mozes da ubijes nekog, i da izgubis na kraju... ali si ga ipak ubio, u kanteru.

U kvejku... ces na kraju imati 0 fragova, ili verovatnije minus.

Iz istih razloga je kvejk umro jos krajem proslog veka.

Edited by Toperssen

42514322.jpg

MUHAHHAHHaLOOOOOOOOOOOOOOOL:D:)AHhah HAHAHHaaaa:Dhhaa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...