kapija baldurova :)

G!!!

• Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ne da je objasnio nego...

G!!! ne racunam ono za ps2 :)

mislis ona dva dela za sve konzolne platforme tog vremena koje su se naprodavali porpilicno dobro :)

ne moras nista da racunas, ali cinjenice govore jedno :]

fallout_table.gif

Budi realan. 2012 i neko ce da pravi novu igru da bude "izometrjiska" za PC i next gen konzole. Jedino ako je prave za mobilne, handheld i web ce da bude izometrjiska. A onda ce da bude i casual ko Farmville :D

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Novi Baldurs Gate ce biti sranje.

Da pogledamo trend modernih nastavaka starih igara:

Fallout III - sranje (doduse New Vegas je dobar i fino je izvadio stvar)

Deus Ex Human revolution - ok kao igra, ali totalni fail kao nastavak Deus Exa, da ne pricam koliko je tek Deus Ex 2 govno

Starcraft II - hmm ok je, ali definitivno ne predstavlja ono sto je predstavljao Starcraft kad je izasao

Duke Nukem Forever - nuff said

Heroes of Might and Magic IV, V, VI - pa jednostavno nikad nece napraviti nesto sto je dobro kao trojka

Disciples 3 - fail i kao igra i kao nastavak kultnog Disciplesa 2

Syndicate ovaj novi - fps, really? =(

Sa druge stranu, novi Mortal Kombat je prilicno dobra igra, trebalo im je 3-4 igre da zaseru da bi ponovo napravili nesto dobro.

SVe u svemu zlatno doba igara je bilo tu negde do 2000-te, kad su izasle vecina ovih originalnih naslova, sad je cemer tuga i jad.

Ili sam ja omatorio =)

Andjeo smrti spusti buktinju i s' njom ugasi se jadno bice moje.

jel igrao neko od vas Pool of radiance? ja sam skinuo neshto medjutim baguje u pm na 7-ici.

elem...kad bi odradili novi bg...neam pojma...kapiram da je bionic u pravu ali opet shto kaze G morali bi da se potrude maximalno poshto su "otkopali kralja" a ne neko njesra od igre. tako da je najpametnije ne lomiti srce i dushu i neurone koji se secaju svih sitnih detalja i chekati da izadje kad izadje i ako izadje uopshte!

Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće.

76561198022439373.png

A new Baldur’s Gate website went live a couple of weeks ago, suggesting that a new Baldur’s Gate game would be coming. Although there is nothing certain at this point, the website’s source code was updated a couple of days ago with some new quotes. Questions abound and no answers can be found as of yet. Are those new quotes addressed to the game’s fans or BioWare for abandoning the Baldur’s Gate franchise? Did BioWare want to ‘kill’ the franchise?

On the other hand, those quotes could simply hint at the new game’s content and identity. Shar was the godess of the forgotten realms and she is linked to the Dark Elf realm of Baldur’s Gate 2, the Underdark. According to some old rumors, this new project was supposed to be a remake of Baldur’s Gate to iOS and Android devices, however these new quotes suggest there is more than a port of the first game.

We should point out that this Baldur’s Gate game has nothing to do with the old games hitting Steam. As it was revealed by GameBanshee, former BioWare designer Trent Oster and his crew over at Beamdog are behind it and that they are not related to the Steam complete edition.

Trent Oster has also tweeted that he met Atari in GDC and an announcement would be coming really soon. This basically confirms that Atari has given the green light to this new Baldur’s Gate project.

znaci stize nesto novo!

fallout_table.gif

http://us2.campaign-archive1.com/?u=3b6c0e6ef0c1deb880f420476&id=6ae2f577cd

Baldur's Gate Enhanced Edition is going to have new content for the game you love, made by some of the original team members

Edited by Gankaloth

Можда је она седми разред.. али је друго полугодиште!