General Game News Thread

Slađan

Legend of Zelda: Link to the Past remake rađen za Oculus Rift :)

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

ova Rambo igra ispade totalno smeće. Mislim i izgledalo je tako, ali sve, sve to nek stoji ali ne verujem da su smradovi opušteno iskulirali da kažu da igra nije normalna igra već onrail fps. Prevara totalna.

http://www.metacritic.com/game/pc/rambo-the-video-game

Edited by CheighLee

pljk!

• 2 weeks later...

nije još ni potvrđeno da je ovo legit, pa samim tim ni svrha. Mada ono, za Amazon Prime strimovanje ili ako si jedan od onih kraljeva što skida svoje igre sa Amazona. U svakom slučaju, navodno je bluetooth konekcija u pitanju i po sredi neka slika sa neke prijave za patente ili slično.

Tu je i nova iteracija Steam kontrolera

YCjJ4W4.png

pljk!

Da budem iskren meni ovaj Amazon kontroler uopšte nije toliko ružan. Minimal je i to je to. PItanje je koliko je udoban za korišćenje.

A ako im to bude "daljinski" (tj. zajednički uređaj za kontrolu multimedije gde će ubaciti i casual gaming) onda možda i bude ok.

A ovaj Steam kontroler za koji mesec umesto ovog touchpada levo i desno dobija analogne stikove i to je finalni izgled :)

kapiram da ima onih koji ce reagovati

Lyesmith kept his orange-blond hair pretty much shaved. You could see the lines of his skull. "Tell you what, though. This country started going to bell when they stopped hanging folks. No gallows dirt. No gallows deals."

Ja ga već više od godinu dana kebam, trebao je još krajem prošle godine da se pojavi, ali stalno su tumbali datum izlaska (paralelno prave i dvojku, kao i Mančovu odiseju rimejk isto). Kul je što je kontinualni skrol ekrana sada, šit je što će izgleda izostati oni famozni CGI sinematici (biće zamenjeni in-engine katscenama, sudeći po trejlerima). U svakom slučaju, frapantno koliko je igra i tada i sada bila ispred svog vremena, naročito po pitanju grafičkog dizajna.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

Piter Molinju izgleda ugrizao za vrat Kena Levina:

"From this point on, everything you do that addresses the orc's passions affects how he feels about you, and the ways he will interact with you. If you decide to go on an elf murder spree, he may give you bonuses. If you marry an elf, he may try to kill you."

Više o KL-ovim planovima na Polygonu.

Edited by shw.