Jump to content

10 godina od pojave Anarchronox-a


Lucky

Recommended Posts

Sad se setih koliko su bili dobro sastavljena ekipa, ali sa stalnim nekim tripovima, kašnjenjima itd, dobro su Anarchronox i Deux Ex na kraju i ispali :)

Sve u svemu, ko se seća sada već deset godina daleke 2001. godine, tada je svetlost dana ugledao Anarchronox, u modifikovanom Quake 2 engineu.

Anachronox is a 2001 third-person computer role-playing game produced by Tom Hall and the Dallas Ion Storm games studio. It offers gameplay in the style of console RPGs, such as Chrono Trigger and the Final Fantasy series. The game was built with a heavily modified version of the Quake II engine, rewritten chiefly to allow a wider color palette, emotive animations and facial expressions, and better lighting, particle, and camera effects.

Anachronox features a science fiction story influenced by cyberpunk, film noir, and quirky humor. The story begins as down-and-out private investigator Sylvester "Sly Boots" Bucelli looks for work in the slums of Anachronox, an alien planet near the hub of the galaxy's space-lanes. He travels to other planets and, amassing an unlikely group of friends, unravels a mystery that threatens the existence of the universe. The story features a theme of working through troublesome events of one's past.

Anachronox suffered a long and difficult development; the game ends on a major cliffhanger, and so much content was removed during production that Tom Hall planned to create a sequel. Critics enjoyed the game and awarded it high marks for its design and story, but its developers were disappointed with producer support, and Ion Storm closed its Dallas offices one month after the game's release. Anachronox developed a cult following, and in 2003, the game's cinematic director, Jake Hughes, spliced together sequences and cut scenes into a feature-length, award-winning machinima film.

Anachronoxcover.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=ZhOg8ubCPlc

Link to comment
Share on other sites

Ja ladno nisam igrao ovu igru. Sklon sam ovih dana retro igranju, ali bojim se da će me očajan 3D oterati od igre :/ Nisam grafička kurva, naprotiv, ali ovo mi deluje nekako šls odradjeno u tom pogledu. Bacio sam pogled na neke reviewe, i tamo se još te 2001. godine žale na lošu grafiku :D

Edited by śavke

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Ništa onda, moraću da je odrigram, jer mi igra deluje šmekerski skroz :)

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Ispade sve sami ljubitelji rpga, a niko je nije igrao, ajmo sada svi da igramo pa da razmenjujemo utiske! :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

ne znam da li pratite, ali se na facebook igrama mlati oizbiljna para, i smatra se sasvim odvojenim delom industrije igara nesto fazon games for social networks, a u tom poslu su sto je najcrnje mnogi veterani industrije

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ne znam da li pratite, ali se na facebook igrama mlati oizbiljna para, i smatra se sasvim odvojenim delom industrije igara nesto fazon games for social networks, a u tom poslu su sto je najcrnje mnogi veterani industrije

sve je to kul, ali je i dalje fag i luzer :D

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

Romero je objasnio kako se failuje, ali je najcrnje od svega što se uvek nešto izvlačio, radio nešto novo ... poslednje što znam je da je razvijao neku igru za Facebook, ali nemam pojma kako mu je to prošlo.

Daikatana :fp:

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

 

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

 

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

 

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

 

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...