Jump to content

Dungeon Siege 3 demo out


Pipboy

Recommended Posts

rsz_dungeon-siege-3-banner.jpg

Probao demo malo, i ono, nije loše, taman da mine želja do Diabla 3.

Pros & Cons:

+

Grafikica fina i na momente sjajno skockana (naročito prizori udaljenih dolina, sela, reka i šuma kad se gledaju sa neke uzvisine

U priču se nisam mnogo udubljivao, deluje okej.

Muzika odlična.

Atmosfera generalno fina, vidi se da nije neko amatersko sklepano sra**e.

-

Retardirana kamera koja mora stalno da se rotira, što otežava i usporava navigaciju kroz svet (zar ne može lepo fiksna da bude ko u D3?)

Desni taster miša koji služi takođe za kretanje, iako je mogao da bude upotrebljen za nešto korisnije

Naporan i smarajući sistem menija. To što je sve konzolaški odrađeno (sa OVOLIKIM ikonama) još i nije problem, drndanje je što svaki put kad pokupim neki novi mač/štit/štagod, moram da ulazim u meni, pa u dodatni podmeni (equip), pa dodatni pod-podmeni sa klasom opreme i onda da upoređujem novopokupljeni gear sa onim što je na meni. I onda 15x ESC da se vratim u igru :(((( Totalno imbecilno je i što ne postoji nikakav opis oružja ili opreme pre nego što ih pokupite sa zemlje, već se samo pojavi njihov naziv i cena u zlatu. Znači, svaki put gornji postupak za svaku novu stvar koju nađete da biste videli dal' je upotrebljiva. Sve ovo važi i za svaku drugu operaciju u igri (proveru questova, lorea i sl.). Doduše, postoje i prečice na tastaturi za svaki screen posebno, ali u čemu je poenta pravljenja jednog zajedničkog koji zahteva puno zamorne navigacije da bi se odradilo nešto.

Nema worldmape, samo minimapa u uglu (ovo će možda da isprave kasnije)

Nema pravljenja lika, bira se predefinisan karakter na početku (pri čemu nema nikakvog infoa o statovima)

+/-

Energija neprijatelja iskazana krugom kojem se menja boja, meni lično nepraktično al nije mana per se

Kolutanje u stranu prilikom fajta. To je valjda neki novi standard u akcijok RPGovima, jeste korisno ali pojačava taj arcade feel tokom igranja.

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio na to, već na ikone u pratećim ekranima

ikone.jpg

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Ako idemo vec fudbal metafore, koji autogol je ova igra. Mene bi bilo sramota da mi ime stoji bilo gde u credits kad krenu da rolaju na kraju ovog blama. Znaci izdrzao sam do provog sela, video kako ce to da se razvija i ugasio. Pao je momentalni uninstall a cak razmisljam da formatiram particuju gde sam ovo instalirao. Ovo je sramota za zanr.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Ds je od vajkada bio teško govno, ne znam šta ste očekivali.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Iskreno, dvojku nisam ni igrao, jer sam očekivao isto iskustvo kao i sa kecom - najlinearnije monotono šareno sranjce od rpga ikad izmišljeno :)

Developeri su uspeli da reči linearno u rpgu daju potpuno novi i dublji smisao.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Brate mili nemoj da lupaš, kec je bio vrh igra. Jako lepa grafika za svoje vreme, muzika ludnica, jako fino i udobno upravljanje, čist hek end sleš bez ikakvih pretenzija na neku dubinu u pogledu priče. Jedini konkretan problem bio je što je igra bila predugačka, u smislu da je svaki nivo imao jako malo varijacija sadržaja tokom svoje dužine, a imalo je da se pešači u pizdu materinu. Osim toga, top notch igra (za svoje vreme).

Problem sa dvojkom je bio što je izašla u vreme World of Warcrafta, pa je igranje ogromne singl plejer igre tog tipa tada već izgubilo smisao.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se ja da je igra bila zvučno-vizualni doživljaj na najvišem nivou , ali mi je igra posle odredjenog vremena bila mučna za igranje u pičku materinu, jednostavno previše linearna, bukvalno si pratio jednu stazu i išao si njom od lokacije do lokacije.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao da ne sme da mi se ne svidja igra, a još manje da ne smem da pojasnim zašto. Dakle izvinite, ali lepa grafika i dobar soundtrack mi nisu dovaljni motiv da igram rpg igru koja je od početka do kraja jedna krivudava staza sa sporadičnim proširenjima, igru sa banalnom glavnom pričom i dosadnim kvestovima. Jedino što se gejmpleja tiče i što priznajem igri su dobri fajtovi.

Ako hoću dobar h&s igraću zilion bojih igara nego da trošim vreme na ds.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Još malo sam igrao, i stojim iza toga da je interfejs grozan - vidi se da je portovan direktno sa konzole. Sve je nepregledno sa dve fiksne poluptičje perspektive kamere - od kojih je jedna potpuno beskorisna. Pola vremena ne znam u rulji gde bijem jer targeting prsten stoji na jednom protivniku a ja gađam drugog, itd.

Ne bih se složio da je kec bio vrh, ali je veoma igriva za razliku od trojke koja ima neke dobre ideje (menjanje stanceova u letu, powerupovanje magija) ali džaba kad se osećam kao da igram sa slomljenim prstima.

Link to comment
Share on other sites

Ako hoću dobar h&s igraću zilion bojih igara nego da trošim vreme na ds.

Super, kreni da navodis imena tih igara, ne boljih nego h&s koje si igrao. Sama poenta h&s naslova je "Tacka A, brdo neprijatelja, tacka B" a to je linearnost. Ne mozes da zameris igri osnovu same, ekvivalent bi bio da zameras cokoladnoj torti sto ima cokoladu. Jel ste se vi nesto drogirali u poslednje vreme, neka nova droga? Kako koja nova igra izadje, argumentujete stvari koje vam se ne svidjaju od izgleda nivo, linearnosti i slicno totalno van konteksta same igre i zanra. Pipboy, Red Faction: Guerrilla, smeta mu sto je sve isto, na MARSU !! Neko ranije, sto u Deus Ex demou novom, novio izgledaju isto, stvarno? Ti ovde, smeta ti linearnost h&s naslova. Jel neko reklamirao DS kao sandbox, open world, non-linear gameplay? Ne. Kako moze da ti smeta u igri nesto sto je sama mehanika igre? Koji si ti fantom?

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Brate pekare, stvarno nisam za neku raspravu od sabajle :)

Zašto prosto ne možeš da prihvatiš da mi se nije svidela igra iz razloga koje sam naveo, jel to toliko teško, jel mora da mi se svidi? Objasnio sam precizno zašto mi se nije svidela. I neki drugi h&s naslovi su linerni, ali ovakav tip linearnosti gde je ceo prolazak kroz igru kao kroz jednu veliku klisuru koja se pruža u nedogled me je jednostavno smorio posle nekog vremena i igru sam na kraju na silu završavao jer nije imala način da me motiviše da sednem i da je igram.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Super, kreni da navodis imena tih igara, ne boljih nego h&s koje si igrao. Sama poenta h&s naslova je "Tacka A, brdo neprijatelja, tacka B" a to je linearnost. Ne mozes da zameris igri osnovu same, ekvivalent bi bio da zameras cokoladnoj torti sto ima cokoladu. Jel ste se vi nesto drogirali u poslednje vreme, neka nova droga? Kako koja nova igra izadje, argumentujete stvari koje vam se ne svidjaju od izgleda nivo, linearnosti i slicno totalno van konteksta same igre i zanra. Pipboy, Red Faction: Guerrilla, smeta mu sto je sve isto, na MARSU !! Neko ranije, sto u Deus Ex demou novom, novio izgledaju isto, stvarno? Ti ovde, smeta ti linearnost h&s naslova. Jel neko reklamirao DS kao sandbox, open world, non-linear gameplay? Ne. Kako moze da ti smeta u igri nesto sto je sama mehanika igre? Koji si ti fantom?

Ne smeta mi što je sve isto, smeta mi što ništa novo ne urade sa tim. Ako si video prvih 20 min igre, video si celu igru, samo se reciklira sve ukrug na blago drugačiji način, a u stvari sve ostaje isto (prešao sam oko pola Gerile, i video da do kraja ništa bogzna kako neće da se menja i smorio se. Uvek jedne te iste submisije, kojih ima beskonačno mnogo, a i glavne misije predstavljaju varijacije toga istog, samo sa malo više uloženog truda). Ni Riddick se ne menja što se tiče okruženja (zatvor), ali te igra vuče da nastaviš da otkrivaš šta će novo da se desi. Pa i Halflife je žešže linearna igra, ali je nabijena kvalitetnim i zanimljivim sadržajem i vuče te da igraš. To što je linearnost deo core gameplaya ne znači da mora da bude urađen zamorno.

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Ni Riddick se ne menja što se tiče okruženja (zatvor), ali te igra vuče da nastaviš da otkrivaš šta će novo da se desi. Pa i Halflife je žešže linearna igra, ali je nabijena kvalitetnim i zanimljivim sadržajem i vuče te da igraš. To što je linearnost deo core gameplaya ne znači da mora da bude urađen zamorno.

To je to, nije problem linearnost per se, nego manjak sadržaja koji će te terati da sedneš i igraš igru i da jedva čekaš da vidiš šta je sledeće.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

@savke

Mogu ja da prihvatim da ti se igra nije svidela, odbijam da prihvatim tvoj argument zasto ti se nije svidela. Konto klisure, opet lupas gluposti jer koliko se ja secam bilo je putica i pecina sa strane tona. Znaci, vazi, tebi se igra nije svidela, super, ali nemoj da pricas gluposti. Ako se vratis unazad, posto si ti napisao "Ds je od vajkada bio teško govno, ..." moj odgovor je bio da o ukusima nema svrhe diskutovati jer je to nesto licno, jedino posto si nasao za shodno da se ipak raspravljas i pravdas i krenuo o tome kako je igra linearna , bla bla truc, ja sam krenuo sa raspravom. Jer pricas bajke, neistine i gluposti.

@Pipboy

Red Faction: Guerrilla je sandbox kao GTA, Riddick i Half Life su FPS naslovi. Ocigledno si ti uzeo da igras RF:G ocekujuci FPS ili TPS, sto igra nije. Ako i ti primetis, niti se ja svadjam sa tobom da li je igra dobra ili ne, niti nesto u toj ravni rasprave, samo mi smeta argumenat koji si izneo. Tebi se nije svideo gameplay i ponavljanje istog, to stoji ali kao argument za to si uzeo sto sve izgleda isto. A to me zagolicalo na pogresan nacin, jer govorimo o kolonijalnom Marsu, modularna gradnja je fakat a ne prljava masta koju je neki koncept umetnik smislio u svojoj glavi.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Mogu ja da prihvatim da ti se igra nije svidela, odbijam da prihvatim tvoj argument zasto ti se nije svidela. Konto klisure, opet lupas gluposti jer koliko se ja secam bilo je putica i pecina sa strane tona. Znaci, vazi, tebi se igra nije svidela, super, ali nemoj da pricas gluposti. Ako se vratis unazad, posto si ti napisao "Ds je od vajkada bio teško govno, ..." moj odgovor je bio da o ukusima nema svrhe diskutovati jer je to nesto licno, jedino posto si nasao za shodno da se ipak raspravljas i pravdas i krenuo o tome kako je igra linearna , bla bla truc, ja sam krenuo sa raspravom. Jer pricas bajke, neistine i gluposti.

Ok, samo ne znam zašto shvataš toliko lično to što ja napadam igru, pa da ti napadaš mene? :D

I ne mogu da verujem da tebi ds nije linearan, pa šta je onda linearno ako ds nije? A o manjku kvalitetnog sadržaja za dalju motivaciju igranja neću ni da govorim. Evo mog rezimea nekog što se dsa tiče, ono što sam i inače rekao i u prvom pojašnjenju, koliko mogu da se setim posle 8-9 godina:

+Odlična grafika, odlična muzika, odličan fajt, sećam se koliko sam uživao da zumiram borbu i gledam sve te magije i udarce čelika o čelik. U početku igra je jako ložačka i sećam se da sam se primao kao ovan.

- Jedan od najlinearnijih rpga koji sam ikada igrao. Posle dužeg vremena postaje jako naporna i monotona, priča nije dovaljno jaka da bi me držala, kvestovi su nezanimljivi, jedan pravac kretanja počinje da opasno zamara kako igra odmiče.

Edited by śavke

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Pokazao si strah, nikad ne pokazuj strah u prisustvu predatora. ;) Znaci, nisam te napadao dok nisi krenuo da se branis, bio sam voljan da ostavimo pricu na tome da se tebi nije svidela i da mislis da je govno, tek kad si krenuo da se pravdas, ja sam krenuo za vratnu zilu. I gde sam ja to napisao da nije linearna igra, nije linearna koliko je ti prikazujes ali jeste jer je to priroda samog zanra kojem igra pripada.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Razumeli smo se, samo po prirodni hs žanra ne mora da znači, recimo Sacred je h&s ali je open world, pa čak ni Diablo igre nisu toliko linearne, imaš kakav-takav prostor i zone za kretanje. U ds imaš utisak da sve sve bitne lokacije nalaze na jednom putu. Kao da se krećeš koridorom 10 od Subotice do Vranja :D

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Ostavio sam sinoc u igraonici narodnu verziju na torrent dl-u. Veceras cemo je igrati nas 4 u lanu, pa cu vam kazem sta mislim :D

Keca nisam igrao (mozda i jesam jebem li ga, ne secam se), al dvojku sam preshao cak mislim i na drugom difficulty-u, i bilo mi je ok tada, to je bilo 2002-2003.

Enivej meni je to ok, idesh i bijes beskonacno, vishe se meni chini da ste vi omatorili pa vam sve sto je bilo pre deluje do jaja a nove stvari sranje, a ustvari su jedno te isto :D I ne slazem se da je u DS2 sve bilo monorail, imao si brdo side questova, za neke si morao da ides u pizdu materinu tipa iz 2. act-a u 3. pa onda nazad u prvi da bi zavrshio i na kraju dobijes neki fensi ajtem :) Jeste da postoje neki periodi igre (tipa onaj goblin/dwarf city) kad udjesh, i nema kraja tipa sat vremena ubijanja bez prestanka i nishta konstruktivno se ne deshava, i na kraju izadjes iz planine i to je to .... derp :PP

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče DS3, utisci sa neta su da je drastično igrivija sa, gle čuda, 360 kontrolerom, a što se tiče dužine i zabavnosti, kažu da traje oko 12 sati i da je nakon mlakog početka kasnije prilično interesantnija. Nadam se da radi sa Logitech kontrolerima, taman da je pretrčim za koju nedelju... (kamera inače može da se spusti na čisto treće lice, ako ste preskočili tutorial hint)

edit: Izgleda radi, ovaj Logi ima XInput switch pozadi (tj. da se prijavljuje kao Xbox 360 kontroler), profit \o/

edit2: To je to, skroz druga priča sa džojpedom. Zavališ se ko bog i udri, deluje potencijalno interesantno ovako u mozak na otavi režimu, još malo pa se osećam kao klasični konsole derp derp.png[:D] Iz te perspektive igra i nije loša, ali stoji da više nema veze sa prethodnim delovima niti sa Diablo klonovima u pogledu gejmpleja.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...