Teretana topik!

nikita_

too long didn't listen, sažmite u par rečenica šta je rek'o, koje vežbe treba da kontriraju ovima što guraju ramena napred?

Coko, jel onaj tvoj trening saglasan sa ovim što priča?

nisam gledao, al pretpostavljam da prica o rotatorima ramena koje bi trebalo da odradis posle svakog treninga grudi i ramena. Ima mali milion vezbi i uglavnom se radi sa neki bednim kilazama (2-3 kile). I naravno zadnje rame nikako ne zapostavljati

edit: da to je to. Eo imas vezbe u ovom klipu ko sto kaze ivan posle 3 i po minuta

Edited by Shoocky

• 2 weeks later...

moguće da je greška pri vežbanju o kojoj priča ovaj lik ključni razlog zbog kojeg gomila bildera izgledaju kao orangutani. od sada ću da obratim pažnju na ovo.

hm zar nije ovaj pokret sastavni deo vecine "letenje" vezbica?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• 2 weeks later...

stiglo danas

MuscleTech Strawberry Banana Nitro-Tech Hardcore Pro Series

All American EFX FWSS Kre-Alkalyn EFX Pro

MusclePharm Armor-V

ne svidja mi se strawberry banana ukus .. mislim da cu se u buducnosti drzati vanila/cokolada ukusa.. hteo sam cookies and cream da probam, ali bog zna zasto sam na kraju ovo narucio.. znam da sam se zapitao kad mi je stigao invoice wtf was i thinking

Edited by dvnitycker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.