Jump to content

Blizzard cenzura mapa


Recommended Posts

prvo, moramo skontati da su oni sad u aktiviznu i da je tu bilo dosta jedenja govana, otpustanja i ostalih stvari (ne opravdavam, ali jednostavno, 'krivica' je malo 'rasprostrta').

a sad, malo da napadnem:)

to sto oni igraju kako se svira, to je okej, to radi svaki veliki razvojni studio. ono sto mene fascinira je sto je sc2 naslov koji donosi najmanje novog u odnosu na razliku izmedju BILO KOJA DVA naslova u proslosti. a to je, po meni, nesto sto govori mnogo toga. setimo se kakav bum su napravili sa wc3, koje trendove su zapoceli, koje inovacije su uveli, bile one dobre ili ne. (pip, znam da volis kampanju i sve to, ali imaj na umu da gotivnost kampanje nema veze sa samom igrom per se).

i setimo se da im se to isplatilo, i te kako im se isplatilo. ne zaboravimo i wow. ako odemo u proslost, susrescemo se sa stardzom kecom, diablima, wc2, wc, lost vikings, dalje je besmisleno ici unazad, nisu isti zakoni trzista.

strasno je sto ja kad izaberem SCVa i kliknem na kristale, on pici u savrsenom response timeu i u jos gomili savrsenih parametara i radi ono sto sam mu rekao. pritom se moja patka dize zato sto igra ima neverovatno gotivne i adekvatne kontrole, preglednost jedinica, minimalan lag pri komandovanju i minimalno mesanje animacija u moje komande. to jeste strasno zato sto je to evidentno prodavanje dupeta za zrnce konfora, a inovacije nigde, muda nigde. svaka blizardova igra je imala muda, sc2 ih nema - bas zato sto je ovako super adekvatna za igranje. i to je cinjenica, jebiga.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pa za tebe je alavost, za njih je goal koji je zacrtan na grafikonu, sa čikama u odelima iz Activisiona koji merkaju kakav im je performans.

"Znate, gosn. CEO iz Activisiona, baš smo radili na implementaciji LAN-a u igru i ...."

"-Ček, ček, šta je taj LAN, jel imamo mi neke koristi od toga?"

"Pa, ne, ali...."

"-Ali, šta?"

Mislim, ne pravdam ih, ali ih razumem. Na kraju krajeva, niko te ne tera da kupuješ, a njima će se obiti o glavu kad ljudi počnu da bojkotuju i negoduju, nije se desilo jedanput.

Cekaj kako da ih razumem, mislim zasto je uopste doslo do tog meragea? Nije da je blizz visio o koncu ili je bio bez spasa, pa da je to upumpalo neki kes, ili ne znam sta, bliiz je bio sasvim stabilna kompanija i pre toga.

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

strasno je sto ja kad izaberem SCVa i kliknem na kristale, on pici u savrsenom response timeu i u jos gomili savrsenih parametara i radi ono sto sam mu rekao. pritom se moja patka dize zato sto igra ima neverovatno gotivne i adekvatne kontrole, preglednost jedinica, minimalan lag pri komandovanju i minimalno mesanje animacija u moje komande. to jeste strasno zato sto je to evidentno prodavanje dupeta za zrnce konfora, a inovacije nigde, muda nigde. svaka blizardova igra je imala muda, sc2 ih nema - bas zato sto je ovako super adekvatna za igranje. i to je cinjenica, jebiga.

Lol, od kad to dobre i responzivne kontrole u igri mogu da budu negativna stvar? Ja kad sudim o igri, kontrole su jedan od ravnopravnih faktora, džabe dobara priča i gejmplej, kad se rveš i nerviraš sa kontrolama. Probaj da igraš prošlu Alone in the Dark igru, najkriminalnije kontrole u istoriji. Naročito kad je u pitanju igra kao SC, gde moraš (brzo) da misliš na milion stvari i koje zato moraju da funkcionišu što savršenije. SC2 "nema muda" jer je komforna za igranje? Svašta, ali svašta. SC2 predstavlja odličnu evoluciju koncepta iz prvog dela, koji u svojoj suštini nije menjan, već igra i dalje predstavlja old skul strategiju kvalitetno ovrehaulovanu. Jeste, retardirano je lagana na easy, čak i na normal prođeš kroz nju ko kroz puter, ali su zato tu hard i naročito brutal ako hoćeš pravi izazov. Mislim, po toj logici je i SC1 komforno sranje, jer je pet puta "adekvatniji" za igranje od prvog Warcrafta, npr. (gde nemaš desni klik, svaku jedinicu moraš posebno da usmeravaš i to preko gumbova u donjem desnom uglu itd.).

Imali šta bolje za fanove prvog dela od podatka da nekoliko grupa već pravi rimejk keca u ovom novom engineu?

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro objasni mi onda, kao dvogodišnjaku. Šta, igra bi imala muda da su depoi veliki ko command centar (kao u kecu), da se SCVi vrte pola sata dok priđu kristalu ako si poslao više od jednog na jedan kristal, da je apgrejd za fabriku veliko skoro ko i sama fabrika (kao u kecu), da su mape zbog svega toga nepregledne i da je upravo Blizzard zabranio modove za veliku rezoluciju koji bi to ispravili (kao u kecu), da je odziv jedinica generalno loš (kao u kecu), da se svi brifinzi svode na par portreta koji nešto mrsomude, pa kad završe kao press Start (kao u kecu) i sl...

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Activision Blizzard je samo zato sto vise lezi nego Blizzard Activision...Blizzard je kupio Activision a ne obratno i nije bilo nikakvog spajanja. Jedan od onih countdown party-ja pred ponoc (26.07) jedan od Blizz-ovih zaposlenih (neki mudonja) je to naglasio.

Izvini, nisam ovo skapirao ... a ne znam ni što je Dred to ponovo quoteovao... pošto ovo "Blizzard je kupio Activision" je kao ono "Kuče je ujelo dete" :) Jel Blizzard dao keš i pazario Activision ili je Activision rekao "sad si moj Blizzarde"? Pošto, zapravo, ni jedno ni drugo nisu baš istina.

strasno je sto ja kad izaberem SCVa i kliknem na kristale, on pici u savrsenom response timeu i u jos gomili savrsenih parametara i radi ono sto sam mu rekao. pritom se moja patka dize zato sto igra ima neverovatno gotivne i adekvatne kontrole, preglednost jedinica, minimalan lag pri komandovanju i minimalno mesanje animacija u moje komande. to jeste strasno zato sto je to evidentno prodavanje dupeta za zrnce konfora, a inovacije nigde, muda nigde. svaka blizardova igra je imala muda, sc2 ih nema - bas zato sto je ovako super adekvatna za igranje. i to je cinjenica, jebiga.

Meni to nije problem, jer su tako nešto i "najavili" i uopšte celu priču razvijali tako - radimo SC2 koji je mnogo sličan kao SC1. I to su ljudi hteli. Da li je to "linija manjeg otpora" nije toliko važno.

Ali ono što po meni jeste važno je to što i dalje ljudi ne kapiraju kako funkcioniše biznis (ne kažem da sam ja neki car). Jednostavno, kad su razvijali Warcraft (1) verujem da im budžet za razvoj nije prelazio nekoliko stotina hiljada dolara. Ne mogu da nađem podatak, ali čak i da je bio milion, to je mnogo manje nego sto miliona dolara, koliko su (najmanje) potrošili na SC2. I kad ti imaš firmu koja investira u nešto sto miliona dolara, ne samo da gleda kako da zaradi, već gleda i kako da joj se to uopšte vrati da "sutra" ne bi propali. Takav je posao i takav će i biti sigurno dugi niz godina.

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro objasni mi onda, kao dvogodišnjaku. Šta, igra bi imala muda da su depoi veliki ko command centar (kao u kecu), da se SCVi vrte pola sata dok priđu kristalu ako si poslao više od jednog na jedan kristal, da je apgrejd za fabriku veliko skoro ko i sama fabrika (kao u kecu), da su mape zbog svega toga nepregledne i da je upravo Blizzard zabranio modove za veliku rezoluciju koji bi to ispravili (kao u kecu), da je odziv jedinica generalno loš (kao u kecu), da se svi brifinzi svode na par portreta koji nešto mrsomude, pa kad završe kao press Start (kao u kecu) i sl...

naravno da ne, ti upadnes u rant i onda razmisljas u jednom tripu bez obracanja paznje na ono sto sagovornik oce da kaze. i onda imas snishodljive postove gde evo, kao u ovom, kazes upravo OBRNUTO od onoga sto sam ja rekao. mislim jebem mu misa. ja sam znao (tj pretpostavljao sa velikom sigurnoscu)da cu moci da izaberem neograniceno jedinica, a ne dvanaest, da cu imati zesce customizabilnu grafiku, da cu imati savrsen response time jedinica i savrsenu brzinu igre. ja sam sve to znao ko i svi ostali sto su znali. ali sam ocekivao jos brrrrrdo stvari koje nisam znao.

pip i laki:

pogledaj wc3, prekopcali su zanr i uzduz i popreko, uveli mindfuck stvari i opet je wc3 bio najigranija strategija, iznedrio je wow, uveo nove pojmove u svet gaminga i sta sve ne. i zaradili su gomile para. u sc2 se nisu iziveli cak ni na kvantitativnim izmenama. recimo, i dalje imam tri rase jer nece da se cimaju sa balansom za vise, barem moj utisak. i mislim da je to gej i bezmudno. podseticu da je razmak izmedju sc i sc2 dvanaest godina.

ocekivao sam desetostruko bolji produkt, cak i ako su rekli da ce da se drze principa iz keca, to je ono sto pricam.

sc2 je predobra riba koja legne i kao kara se s tobom. ne brate, ocu da je jebem u dupe i da mi da da joj svrsim u usta:)

vi mislite da je nemoguce uvesti inovacije (selektovanje neogranicenog broja jedinica ili to sto depot mogu da spljostim nisu inovacije) bez da se narusi sc1 koncept? ja mislim da nije, a koncepti se 'checkpointuju' sa svakim novim naslovom, ko sto je to i wc3 uradio, pa je bolji od dvojke i pored eksperimentisanja. opet cu podsetiti na vremensku razliku izmedju stardzi.

ja nisam developer i ne pravim igre, ali na onom drugom topicu sam nabrojao neke stvari koje su mi prve pale na pamet, ma koliko one glupe bile, tipa riknute jedinice ostaju i moras da ih zaobilazis ili gazis ili unistavas, mozda i da ih salvageujes, rakete prate nekakav fizicki model, tipa ides u krug i ona te promasi jer nema tako dobar homing itd itd itd...nemojte sad da mi pricate kako su mi ideje lose i zasto su eventualno neizvodljive, poenta je da sam ja nesto lupio u sekundi, a to nesto predstavlja inovaciju, a ne 'imali smo deset zgrada u kecu, sad imamo petnes' mislim, znam da svi vole i igraju ovu igru, ukljucujuci i mene, ali to nema veze sa ovim sto pricam. razocaran sam nivoom truda i kolicinom novih stvari u igri.

razocaran sam i sobom i ostalima jer je dovoljno da te neko pojebe u dupe bnetom 2.0 i ostalim proserima, a onda da ti da kantri muziku i dzima rejnora i konforne tehnikalije da se ne bi slucajno navikavao na nesto novo i odmah mu svi oprastamo sto nas jebe u dupe. necu da sc2 bude top notch u igrama, ocu da nesto mnogo mnogo zajebanije bude top notch, pa makar kostalo ne znam koliko i zahtevalo ne znam koliko cimanja.

Meni to nije problem, jer su tako nešto i "najavili" i uopšte celu priču razvijali tako - radimo SC2 koji je mnogo sličan kao SC1. I to su ljudi hteli. Da li je to "linija manjeg otpora" nije toliko važno.

eto pip, vidis kako covek procita i ne upadne u rant nego lepo odgovori i ne izmasi poentu.

@:ko sto rekoh, mislim da je moglo da bude mnogo bolje, a opet sa zadrzavanjem sc1 smeka.

Izvini, nisam ovo skapirao ... a ne znam ni što je Dred to ponovo quoteovao... pošto ovo "Blizzard je kupio Activision" je kao ono "Kuče je ujelo dete" :) Jel Blizzard dao keš i pazario Activision ili je Activision rekao "sad si moj Blizzarde"? Pošto, zapravo, ni jedno ni drugo nisu baš istina.

sad sam pogledo i vivendi je uzeo oba kolko sam ja shvatio. a onda ih spojio ili sta vec. sad sam se zbunio malo.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim, po toj logici je i SC1 komforno sranje, jer je pet puta "adekvatniji" za igranje od prvog Warcrafta, npr. (gde nemaš desni klik, svaku jedinicu moraš posebno da usmeravaš i to preko gumbova u donjem desnom uglu itd.).

Zapravo ne moraš, samo treba da držiš CTRL :) I meni je to bilo otkrovenje kad sam spoznao, ali nakon što sam prešao Warcraft upravo kontrolišući po jednu jedinicu at a time :)

ja nisam developer i ne pravim igre, ali na onom drugom topicu sam nabrojao neke stvari koje su mi prve pale na pamet, ma koliko one glupe bile, tipa riknute jedinice ostaju i moras da ih zaobilazis ili gazis ili unistavas, mozda i da ih salvageujes, rakete prate nekakav fizicki model, tipa ides u krug i ona te promasi jer nema tako dobar homing itd itd itd...nemojte sad da mi pricate kako su mi ideje lose i zasto su eventualno neizvodljive, poenta je da sam ja nesto lupio u sekundi, a to nesto predstavlja inovaciju, a ne 'imali smo deset zgrada u kecu, sad imamo petnes' mislim, znam da svi vole i igraju ovu igru, ukljucujuci i mene, ali to nema veze sa ovim sto pricam. razocaran sam nivoom truda i kolicinom novih stvari u igri.

Ja sam čitavu priču shvatio ovako - OK, imamo WC2, stigao je pre "hype"-a oko multiplayer igranja, ima lošu podršku, tralala. Izdali smo Battle.net edition ali eto, nije ni to to. Imamo SC kojeg pikaju azijati kao ludi + je i dalje zvanična igra na mnogim turnirima. Kul, treba nam inovativan i nov WC3 jer prosto Warcrafta 2 se niko "ni ne seća". I oni naprave tako "lud" WC3. Sa druge strane, nadovežu se na priču i kažu - vidi ove mentole korejance, a bogami i dobar deo ostalih po svetu, pikaju SC(1) "kao da sutra ne postoji", i to je ono što vole i zasigurno ne bi pikali SC2 da ga sad izvrnemo naopačke. Daj da im damo ono što hoće, samo grafički modernije, sa par novih jedinica i "produbimo" multiplayer na ovaj ili onaj način. Ionako se niko neće sećati singleplayera kad izdamo sve tri epizode, a opet ćemo imati hit RTS kojeg će pikati po turnirima narednu dekadu.

sad sam pogledo i vivendi je uzeo oba kolko sam ja shvatio. a onda ih spojio ili sta vec. sad sam se zbunio malo.

Nije Vivendi uzeo oba, Vivendi je oduvek držao Blizzard, a napravili su spajanje Vivendija i Activisiona u jednu firmu, osim što je jedino Blizz zadržao "specijalni status".

Link to comment
Share on other sites

pogledaj wc3, prekopcali su zanr i uzduz i popreko, uveli mindfuck stvari i opet je wc3 bio najigranija strategija, iznedrio je wow, uveo nove pojmove u svet gaminga i sta sve ne. i zaradili su gomile para. u sc2 se nisu iziveli cak ni na kvantitativnim izmenama. recimo, i dalje imam tri rase jer nece da se cimaju sa balansom za vise, barem moj utisak. i mislim da je to gej i bezmudno. podseticu da je razmak izmedju sc i sc2 dvanaest godina.

ocekivao sam desetostruko bolji produkt, cak i ako su rekli da ce da se drze principa iz keca, to je ono sto pricam.

sc2 je predobra riba koja legne i kao kara se s tobom. ne brate, ocu da je jebem u dupe i da mi da da joj svrsim u usta:)

vi mislite da je nemoguce uvesti inovacije (selektovanje neogranicenog broja jedinica ili to sto depot mogu da spljostim nisu inovacije) bez da se narusi sc1 koncept? ja mislim da nije, a koncepti se 'checkpointuju' sa svakim novim naslovom, ko sto je to i wc3 uradio, pa je bolji od dvojke i pored eksperimentisanja. opet cu podsetiti na vremensku razliku izmedju stardzi.

ja nisam developer i ne pravim igre, ali na onom drugom topicu sam nabrojao neke stvari koje su mi prve pale na pamet, ma koliko one glupe bile, tipa riknute jedinice ostaju i moras da ih zaobilazis ili gazis ili unistavas, mozda i da ih salvageujes, rakete prate nekakav fizicki model, tipa ides u krug i ona te promasi jer nema tako dobar homing itd itd itd...nemojte sad da mi pricate kako su mi ideje lose i zasto su eventualno neizvodljive, poenta je da sam ja nesto lupio u sekundi, a to nesto predstavlja inovaciju, a ne 'imali smo deset zgrada u kecu, sad imamo petnes' mislim, znam da svi vole i igraju ovu igru, ukljucujuci i mene, ali to nema veze sa ovim sto pricam. razocaran sam nivoom truda i kolicinom novih stvari u igri.

Potpuno se slazem, vec sam pomenuo da je starcraft 3D pravi naziv za ovu igru, ali za to dobrim delom nije kriv blizz, nego jebeni zeloti koju su se od starta bilu u fazonu da nazovu blasfemijom svaki eventualni pokusaj da se uvede nesto novo i konstantno su vrsli pritisak po fan sajtovima, forumima i ostalim komunama na internetu.

Pa pogledaj samo ovaj forum koji je pun takvih koji su poceli da kenjaju i na samu pomisao recimo nove rase, jer to kao onda nije starcraft ah oh ah... eno vam stardza iz 98 pa je igrajte, jebala vas ona, pustite ljude da dobiju nesto novo :)

Edited by Capitaine Kotscha

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Pa ne možeš da trpaš sve i svašta u igru koja je prevashodno multiplayer orijentisana, ubio bi i balans i gejmplej i šta sve ne. Ja sad mogu da se setim 50 različitih kul stvari koje bi mogli da ubace u igru (skršiš betlkruzer i on pobije sve jedinice ispod kad padne, eto), ali bi to toliko poremetilo dinamiku i odvijanje mečeva da bi ljudi ispizdeli (iovako igra sa svojim old skul konceptom zahteva puno koncentracije, skila, planiranja i brzine od igrača). Realno, SC2 je i napravljen da bi se osvežio multi iz prvo dela, ubacila nova grafika, poboljšale kontrole i pažljivo ubačene jedinice. Balans sa više od tri rase bi bio noćna mora, SC1 je uvek karakterisalo to što svaka rasa ima svoju filozofiju prilikom igranja i specifičnosti, što nije slučaj sa većinom drugih strategija gde su razlike između rasa često samo kozmetičke. I da, spoljšteni depo jeste inovacija, em ga koristiš za blokiranje, em možeš da mu baciš apgrejd iz komandnog centra u multiju i dupliraš support, em možeš da ga pozoveš iz orbite u singu. U poređenju sa sprajtom koji zauzima skoro isto prostora koliko i command centar iz prvog dela i, osim glavne funkcije (i zagrađivanja) samo smeta, to je ste inovacija, pre svega u smislu multiplejera gde njegovo spoljštavanje moraš dobro da iskalkulišeš u odnosu na rasu s kojom igraš (prednost koja to donosi) i u odnosu na rase protiv kojih igraš (kako će one to da kanteruju, i šta ćeš njima da daš zauzvrat da bi izgledi i upotrebljivost tih dodatnih featuresa bila na svim stranama bili ravnopravni, a da pritom ne možeš da jednostavno istu stvar grubo odradiš i za suprotne rase (pajlon koji se unwarpuje npr, ili overlord koji ode u višu orbitu da ne smeta)). I to sve trebaš da ubaciš i kejteruješ u okruženje superkompetativnog multiplejera, gde će bar polovina hard kore igrača mesecima da ti kenja kakavu god novinu da ubaciš.

Single plejer je odličan sa stanovišta misija, svaka je drugačija od predhodne, na svakoj vidiš nešto novo, ja nisam video ni jedan objektiv koji je bio u fazonu "destroy enemy base", ne forsira se stalno pravljenje jedne iste dobitne kombinacije, praktično sam sve jedinice koristio u nekom trenutku, neki zadaci iziskuju kreativnost da bi obavili i ne postoji pravilo "e, moraš tako i tako, sa tom i tom jedinicom", već kako se snađeš, plus što svaka mapa ima neku foru i foricu koja sve ovo dodatno potencira (sunce koje prži sve pred sobom, eskort konvoja, uništavanje vozova, lava nivo, trka sa skupljanjem kristala itd.). I to su samo misije, gde je šetkanje po Hiperionu, interakcija sa drugim likovima, sve ostale sitnice (da glup sam, ali meni se sviđaju), reseacrh, unajmljivanje plaćenika, kupovina dodatnih specijalki za jedinice (koje ne možeš sve da pazariš, pa i tu mora da se kombinuje). Dal ti se sviđaju likovi, scenario, radnja, priča i atmosfera, to je drua stvar. Sasvim dovoljno što se mene tiče, pa najlakše im je bilo da odrade igru identičnu kecu samo u novom engineu, i opet bi je kupovao isti krug ljudi+Koreja koji je kupuju i sada, što znači da im je stalo da ga naprave kako treba. E sad, što se tebi ne sviđa, ne znači da nije kvalitetno. I smarate sa tim "buhu, 12 godina, buhu", razmak između dve igre je toliki, ali ne i vreme koje su utrošili da bi napravili dvojku.

El vam palo na pamet da dvojku uopšte nisu ni morali da prave, sa svim tim paretinama koje ubiraju u WoWu, pri čemu je SC franšiza koju ne možeš tako lako da uvališ široj publici (pre svega jer je strategija, a zatim što i većina ljudi koji igraju Wow nikad nije čula niti mari za Starcraft). Ja obožavam keca, ali sam i prezadovoljan dvojkom. I jedna i druga su odlične igre, s tim što dvojka ima prednost u smislu da su neke stvare ispeglanije u odnosu na keca. Glupo ih je porediti, svaka rula na svoja način, kritikujete kao da imamo Fallout 3 all over again.

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Daj da im damo ono što hoće, samo grafički modernije, sa par novih jedinica i "produbimo" multiplayer na ovaj ili onaj način. Ionako se niko neće sećati singleplayera kad izdamo sve tri epizode, a opet ćemo imati hit RTS kojeg će pikati po turnirima narednu dekadu.

Ovo mu dodje neka poenta cele price [:)] Ok je starcraft, ali mi nije nista revolucionaran kao sto su mi bile neke prethodne njihove igre, samo ne mogu da im oprostim sto ne postoji chat kanal na novom bt netu [:D]

Link to comment
Share on other sites

@pipi

Single je stvarno evoluirao u nesto do sada nevidjeno i odlicno i na tome im skidam kapu. Svaki upgrejd i sve sto uradis je napravljeno tako da zapravo ima smisla, i nije puki klik u interfejsu. Znaci ja ako sam uzeo up da mi bukeri imaju vise helta, to je objasnjeno tako sto je onaj klinac naucnik dosao do novih saznanja istrazujuci uzorke zergova, i to je jako kul.

Ali ja govorim o sustinskim novinama u gejmpleju, koje su izostale.

Warcraft 3 koji je 8 godina stara igra je i dalje po sadrzaju mnogo bogatija od Starcraft dvojke kada govorimo o mp. Znam, jesu tehnicki to potpuno drugacije strategije, ali sarcraft je mogao da se obogati novinama i bez da zadje u rpg-rts vode.

Ja nisam rekao da mi se SC 2 ne svidja, u pitanju je jedna stvarno odicna igra, ali je izostao onaj efekat intirge koji imam kada uzmem nesto stvarno novo od neke vec poznate branse. Eto recimo ja sam fan Alica Coopera, i sad on najavi novi album koji zapravo bude best of kompilacija starih hitova, samo digitalizovanih i doda jedno 2 nove pesme. Priznaces, nije isto kao da sam uzeo da slusam poptuno nov album mog omiljenog izvodjaca, pa makar i ne bio toliko kvalitetan kao njegova najbolja ostvarenja.

Edited by Capitaine Kotscha

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

^this

mislim, vrtimo pricu u krug. tipa ja kazem 'sto samo tri rase', ti kazes 'pa balansiranje cetiri bi bilo nocna mora' - pa znam, ali ja nisam gotivni blizard sa gotivnim programerima koji uzimaju gomile para da bi se valjda rvali sa tim nocnim morama jebiga.

kampanju ne racunam u dodatke, mislim, jeste ona super, ali to je jednostavno neka druga vrsta kontenta. da su radili duze na igri imali bi pet hajperiona i petsto npcova i trista misija. to sve nema veze sa sustinom. sustina je, eto recimo to spljostavanje depota, nek ti bude, mada je to za mene samo jedan lol takticki element isto koliko i neka nova jedinica za protose npr.

inovacija u ovakvoj igri je zapravo nesto za sta ti ne treba kampanja da bi je video. zato niti komentarisem, niti pominjem to sto imam da igram lost viking ili sto imam apgrejde i research po kampanji, sinematike i tome slicno. ocu da kad uzmem da igram skirmish ili mp ili nekakav sandbox mod u najgorim detaljima, sa najgorom rezolucijom itd i da na svakih pet minuta kazem 'aha, sta je ovo?' i 'uuuu vidi trip'. recimo, mene je hajp za wc3 zaobisao, beta i sve to. onda sam uzeo da igram i nije mi bilo dobro pet dana. vidi heroj, joj idem da se bijem da ga levelujem, lol vidi ove careve sto bleje po mapi, kad ih pre napravi, ajoj nije ih niko napravio, to su neki neutralni likovi, omg imam inventar, ej, sto mi peznti skupljaju manje para odjednom, vidi odvojili su andedove i orkove, jo vidi najt elfovi, i tako sto godina.

recimo, imamo igru u kojoj si ti zelena kockica i udaras crvenu kockicu klikom na mis. igra se zove kockica recimo:)

izadje kockica 2 u 3d sa neverovatnim detaljima, udobnim tripom, intuitivnim menijem i cime sve ne, nisu vise kockice nego gomila likova koji razlicito izgledaju itd. sta je tu unapredjeno - nista. pogotovo ako je kockica 2 izasla mnogo godina posle keca - nije bitno da li je pravljena mnogo godina, sve ovo sto sam nabrojao je logican sled dogadjaja. pa nemojte mi reci da je tweakovanje interfejsa i mega grafika nesto sto nije logicna i prirodna evolucija - pa bez toga ne bi bilo nikakve price o nastavku, to se valjda podrazumeva. meni to nije plus, to mi je pozitivna nula. dakle, to sto je sc2 polishovala gomilu stvari je meni nesto sto sam ocekivao. to je podrazumevajuca tacka i krecem u analizu beyond that.

kockica 2 koja bi od mene dobila mnooogo veci rispekt moze da ostane na identicnoj grafici kao kockica jedan. moze da bude 2d. ali recimo sad imamo i desno dugme misa na koje kockica blokira. aha, eto ga nesto novo. imamo i novog neprijatelja - piramidicu, koja napada brze od kockice, ali manje oduzima. i tako dalje i tako blize. pritom ne vidim zasto bi nova kockica odbila stare fanove, mnogo im da inkorporiraju desno dugme, sta:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Well, ne mora svaka inovacija po pravilu da bude dobra ili čak poželjna. Šta fali Falloutu 2, a carbon-copy je keca, samo mnogo veća, sa tek nekoliko novih sitnica u gejmpleju? Kad je nešto dobro, ne prčkaj mnogo, zategni, doteraj, modernizuj. W3 je imao lufta jer je treća igra u serijalu, WoW je već bio u izradi, a i heroji i slične stvari bolje funkcionišu u fantasy settingu. Mislim, sad će Rejnor i družina prstena da jašu po planinama i sl. :)

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

pa nece, ali ce da rade nesto drugo:)

i upravo zato sto je inovacija kockanje, zato i kazem da nemaju muda:)

a FO i FO2 su uradjeni u razmaku od tipa pet minuta:)

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Nemam vremena da citam sve postove ali evo snimka gde kaze da je Blizz kupio Activision a ne oni njih kao sto se prica...

Youtube

E sad ne secam se na kom sam sajtu video komentare gde je detaljnije objasnjeno...

P.S ne secam se tacno gde to lik kaze ali kontam da je u prvih par minuta

Prvi lik kaže da je njihova parent company (Vivendi) kupila Activision, što je bliže istini, dok drugi baja jasno loži masu i kaže "tako smo mi kupili activision a ne oni nas".

izadje kockica 2 u 3d sa neverovatnim detaljima, udobnim tripom, intuitivnim menijem i cime sve ne, nisu vise kockice nego gomila likova koji razlicito izgledaju itd. sta je tu unapredjeno - nista. pogotovo ako je kockica 2 izasla mnogo godina posle keca - nije bitno da li je pravljena mnogo godina, sve ovo sto sam nabrojao je logican sled dogadjaja. pa nemojte mi reci da je tweakovanje interfejsa i mega grafika nesto sto nije logicna i prirodna evolucija - pa bez toga ne bi bilo nikakve price o nastavku, to se valjda podrazumeva. meni to nije plus, to mi je pozitivna nula. dakle, to sto je sc2 polishovala gomilu stvari je meni nesto sto sam ocekivao. to je podrazumevajuca tacka i krecem u analizu beyond that.

Woohoo! Ja bih odmah kupio Kockicu! Čak iako bi je izdavao iz tri epizode - Kockica: Zelena, Kockica: Crvena i Kockica: Plava. Još ako poseduje tvoje ilustracije kockica, pa uopšte mi neće biti bitno ako mogu da je igram sa ortacima samo preko BattleKajblo.net sistema. :)

A zapravo, mislim da je baš to ono sa čime Blizz nije hteo da se igra - da li bi uvođenje piramidice i desnog klika učinilo da ludi Korejanci kažu "e ovo je govno, igram ja moj stari dobri Starcraft", od kojeg Blizz ne može da ubere još para, a da nešto ne sjebe ili ne izazove rage.

Link to comment
Share on other sites

Pa da, ali ne možeš da kreneš da inoviraš takvu igru samo inovacije radi. Koliko god da "imaju/nemaju muda" i da su talentovani, ne postoje garancije da će upaliti kao što se desilo sa prvim delom (za koji takođe sigurno nisu seli i rekli "e sad kad napravimo Warcraft u svemiru, biće hit", već više u fazonu "aj probamo ovo isto samo u svemiru, i još distinktujemo rase, možda se svidi ljudima"). Mislim, nikom nije ni u ludilo padalo na pamet "oh, this is going to be so huge in Korea" kad su pravili prvi deo.

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

sta ja znam, sto se mene tice, mislim da ima garancije jer nisu omanuli nijednom do sada sa nekom igrom. to je talentovana skupina koja radi dugo i temeljno na svojim igrama, nesto sto mnogi zanemaruju kao faktor. to sto mi sada nemamo percepciju za delotvorne inovacije (u istom smislu u kom ni 2d bice nema percepciju trece dimenzije), ne znaci da te inovacije nisu pozeljne i super.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

zato sto mi to, kroz trip sire perspektive, deluje gej kao trend i mislim da je ozbiljan smor. opet kazem, meni je do jaja sc2, ali mislim da takva neka lenjost i linija manjeg otpora moze da vodi samo losem. jebiga, te inovacije su potrebne, pa makar produkt koji ih donosi umro:)

a ne kukam ja nista posebno, nego bas mislim to sto pricam, pa mozda izgleda ko da sam udario u mega kuknjavu.

a to sto je KUF imao sve elemente koje je imao i wc3, to ne znaci da wc3 nije 'originalan' - u odnosu na wc2, zanr itd. mislim, kuf je umro, ali je pass onovao forbidden knowledge:)

pa cak i da je stardza2 imala implementirane neke stvari koje nisu originalne generalno, ali su originalne za fransizu, bilo bi mi kul, ono kao, blizard je uzeo da nesto tu radi i cacka i onda mogu ko mala devojcica da se vrpoljim u stolici dok cekam, ne znam, diabla, da vidim koji ce tamo kurac da bude:)

sad ozbiljno, šta fali utegnutoj, ispeglanoj, mega-zabavnoj i tehnički doteranoj igri?

pa ne fali nista lol!:)

kako ne kapiras, ne fali joj nista, ali mi izaziva doomsayer mod. jer ipak je to stardza, jedan od najuticajnijih rtsova u istoriji i postavljaca jednog principa igranja, nastavak na koji se cekalo sto godina, pa opet, tu je blizard kao car od firme itd.

i onda tu dobijem presiguran produkt i jos plus ove EA zajebancije sa bnetom - imam osecaj da ce sledece blizardove igre biti nba live varijanta. zivi bili pa videli.

tako da, ponavljam, igri ne fali nista per se, ali isto tako, kad jebes ribu sa sidom, gotivno ti je tih dvajs minuta - a posle, posle je vazno [:D]

a to "bolja od gomile igara danas" mi ne znaci nista, to sto jedem govna deset godina, pa mi onda neko da kreker - ne cini taj kreker tortom. ja i dalje znam sta je torta jebiga. a ako se budem lozio na kreker zato sto je bolji hiljadu puta od govneta, torte necu nikad ni videti.

moja je greska u sustini sto sam blizard posmatrao kao neku bastilju sto se toga tice i nisam bio u pravu. i to me je smorilo.

brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...