OP OP OP Dungeon Siege 3

Pura

shta fali tome? [:)]

Pa znas ono,nista ali dajte neke vece novine...Znas Diablo II i DS(bilo koji deo)su suvise laki za igranje..ako me kontas.

Ja sam vise za varijantu Baldur's Gate,Fallout i tako te stare Black Isle-ove.

To ti je moje misljenje.

fire.jpg

BISovi klasici se sigurno nece ponoviti u dogledno vreme... eto mozda Witcher 2 ... tako da ti je po pitanju rpg-a vise daj sta das fazon (o poteznoj lol borbi da ne pricamo)

Bas mi je neki dan voodoo narezao Wicher 1.Sto je to dobra stvar....Steta sto ne moze komp da mi podrzi dvojku...

fire.jpg

iskreno i meni je dvojka ista kao diablo II samo sa boljom grafikom i vise opcija...

nesto se ne secam da u DS ima unique-ova? :)

vudu car

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

jel imao unique items koje izbacuju bosovi po randomu?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Bilo je nekoliko koji su boss drop, recimo ona dva bodeza/maca koje pokupis od onog ubice sto juri onog trgovca :) moras da razumes, davno je bilo. Ili ne pitas to nego pitas jer loot sistem bio kao u D2 gde imas dobre stvari koje padaju random od boss mobova nevezano za samog moba vec za to da je boss? Naravno da nije, ne mislim ni da je coevk mislio na loot sistem vec na samu izvedbu, genericki izgled nivoa i nedostatak "EPIC" osecaja kad postignes nesto u igri. Evo ja sam i zaboravio da ima ekspanzije posle :)

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

• 3 weeks later...

A sta ako je on pojeo nekog ko je imao na sebi iznosene starke i 2 snikersa u dzepu? Totalno verovatno ako vec ti imas zmaja u komsiluku. A ti ocigledno nisi ni igrao Diablo, a pod ovim mislim na kec, gde bas imas boss item koji ti uzmes pa koristis. Evo recimo prvi na koji naletis, Butchers Axe :)

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.