Trooper Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 zato shto me smara da bleji tab koji ne koristim non stop :) plus imam zilion tabova jer mi je takav posao :) mislio sam da od gmaila napravis "applikaciju" tj zaseban prozor koji ima ikonicu gmaila i nema address/tab bar, a moze cak i da se baci u system tray, nikakvi tabovi ni gluposti. @hajli: I hear ya. Ali zar IT ne bi imao manje posla sa gmailom jer onda ne moraju da odrzavaju AD/Exchange i ostale servere? :) Mozda ima smisla za kompaniju gde procentualno ima dosta IT-neobrazovanih ljudi pa je verovatno lakse da svi koriste nesto sto postoji vec 10+ godina i sta je manje vise svima jako poznata stvar. then again, google ima 20k zaposlenih, medju kojima ima i dosta IT-neobrazovanih, marketing/sales radnika, pa 95% ljudi u kompaniji koristi gmail suite aplikacija, a nesto ne vidim da im to pravi problem u radu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 nijedna ozbiljna firma nece koristiti third-party email zbog sekurchitija :D btw. zar za standalone aplikaciju ne treba adobe air? I jel' pokazuje new mail notifications itd. kad je u tray-u ? Sound notification? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Može u googlu da se napravi shortcut na sajt tako da ne prikazuje address bar niti bilo šta da liči na browser, dakle da izgleda ko program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f4ts0 Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Exchange meni licno nema nikakvu prednost nad gmailom. Meni A ima dosta kod mene zilota u firmi koji imaju neke jebacke telefone i onda kako prime mail, telefon im drnda, pa ga sinhronizuju sa outlookom, pa onda citaju mail, pa psuju, pa vicu jebem vam svima majku jel moze ista bez mene, pa tako neke stvari. Pa onda imaju rulove (jedan od omiljenih je da moje mailove automatski bacaju u folder "igor smarac - ne citaj" verovatno), bekape, i sva ta bespotrebna sranja. Pa onda da rezervises sluzbeni auto, salu 235 za sastanak, projektor i eto tako. Ne znam da li gmail to moze. A sad, 2010 je za razliku od 2007 žućkast, primeti se razlika :) Quote You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Naravno da moze sve to. (sinhronizacija sa telefonom, deljeni kalendari, rezervisanje projektora i sranja, rulovi za smarace itd) Ali uvek se koristi ono sto firma koristi dakle: Exchange - Outlook Domino - Notes Google Apps - Gmail I to je to :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadlord Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 i ne koristim chrome btw., niti cu dokle god je jebeni tab bar iznad address bara :) Au tebra pa to je najbolja stvar chrome-a :( Quote poz voz 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 meni nikako ne odgovara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highl1 Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 mislio sam da od gmaila napravis "applikaciju" tj zaseban prozor koji ima ikonicu gmaila i nema address/tab bar, a moze cak i da se baci u system tray, nikakvi tabovi ni gluposti. @hajli: I hear ya. Ali zar IT ne bi imao manje posla sa gmailom jer onda ne moraju da odrzavaju AD/Exchange i ostale servere? :) Mozda ima smisla za kompaniju gde procentualno ima dosta IT-neobrazovanih ljudi pa je verovatno lakse da svi koriste nesto sto postoji vec 10+ godina i sta je manje vise svima jako poznata stvar. then again, google ima 20k zaposlenih, medju kojima ima i dosta IT-neobrazovanih, marketing/sales radnika, pa 95% ljudi u kompaniji koristi gmail suite aplikacija, a nesto ne vidim da im to pravi problem u radu :) AD/Exchange serveri se bukvalno i ne održavaju. Imaš na svakom sajtu po DC, sa AD integrisanim DNS zonama, ako pukne DC, pokreneš dcpromo i daš mu DNS DC-a koji radi, i on se sam replicira. Exchange se podigne na jednom, na njemu kreiraš usera, on se replicira na sve druge DC u domenu/šumi. Ne znam kad sam na poslu upalio konzolu za AD user/DNS da je bilo problema, osim ako nije trebao user ili nešto drugo da se doda/promeni. Sad verujem da je i sa GMailom jednostavna implementacija, al MS je stvarno to lepo upakovao Quote 03:34 ( MiGsa ) da budem iskren03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki 22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah 13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare [16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know [21:00] <vudu> jebacemo svi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvnityCker Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Čikam vas da mi navedete tačno šta outlook može a google ne može, ili je u outlooku daleko jednostavnije :) ujutro kad dodjem na posao saceka me 40 mailova. kad bih krenuo redom da citam jedno po jedno i odgovaram, trajalo bi uzasno dugo i oni mailovi koji su najhitniji i moraju oma da se rese (a recimo stigli su poslednji) bi dosli na red tek na kraju. takodje, imajmo u vidu vreme ucitavanja u gmailu. u outlook-u se to resava tako sto preletis preko mailova (bez ucitavanja), obelezis ih razlicitim bojama (po prioritetu), neke stavis u todo listu, za neke namestis reminder za sutra, neke obelezis sa "must reply this week" i sl. Kako ovo uraditi u Gmail interfejsu? ili recimo vrlo prakticno je citanje po posaljiocima - 8 razlicitih ljudi ti je poslalo ukupno 31 mail. umesto da ides redom jedan po jedan, hronoloski, prvo spicis jednog klijenta (koji ima najveci prioritet / ide uskoro na spavanje), pa tek onda one ostale, isto po vaznosti Quote The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 (edited) Sad verujem da je i sa GMailom jednostavna implementacija, al MS je stvarno to lepo upakovao pa Gmail je Application as Service, održavanje se svodi na obezbeđivanje internet linka, ništa ne može da bude lepše upakovano od toga :) takodje, imajmo u vidu vreme ucitavanja u gmailu. Za ovo se slažem. Ako je konekcija ka netu loša, spora ili nestabilna onda gmail i svi njegovi servisi padaju u vodu. To je verovatno i najveca mana. Odavno nisam bio na nekom sporom netu, al ovako odokativno cenim da je potrebno nekih 2-3mbps za smooth rad korisnika, što na žalost i dalje nije svima dostupno, pogotovu kada firmu od 20-30 ljudi nakače na neki mrtvi ADSL. u outlook-u se to resava tako sto preletis preko mailova (bez ucitavanja), obelezis ih razlicitim bojama (po prioritetu), neke stavis u todo listu, za neke namestis reminder za sutra, neke obelezis sa "must reply this week" i sl. Kako ovo uraditi u Gmail interfejsu? ili recimo vrlo prakticno je citanje po posaljiocima - 8 razlicitih ljudi ti je poslalo ukupno 31 mail. umesto da ides redom jedan po jedan, hronoloski, prvo spicis jednog klijenta (koji ima najveci prioritet / ide uskoro na spavanje), pa tek onda one ostale, isto po vaznosti neke stvari možeš, tipa da imaš labele za "hitne" stvari, ali definitivno nema svega što si naveo. izgleda da je moja percepcija za koriscenje maila malo drugačija. Možda zbog prirode posla, ili drugačijih navika, ali kod mene je stvar dosta prosta: inbox uvek prazan i sve što je u inboxu podrazumeva da zahteva neku akciju sa moje strane koju još nisam odradio (neka vrsta ToDo-a if you will). Imam još par labela za poslovne i privatne stvari, labelu za mailove gde sam ja direktno naveden u "To:" fieldu (a ne CC), i labele za razne mailing liste / grupe na koje sam prijavljen (koje uglavnom idu direktno u archive). Kad dodjem na posao, prvo se trudim da ispraznim inbox, tj prebacim u arhivu sve na sta sam odgovorio / resio, a onda pogledam ostale bitne labele. Ali dobro, u svakom slucaju se slazem da gmailu ocigledno fali par stvari koje neki ljudi koriste. Ja ih ne koristim pa to nisam ni primecivao :) Edited May 5, 2010 by trooper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 alo trupsi, osh li meni odgovoriti na standalone gmail pitanja :) probao sam bio neku 'geemail' air aplikaciju i ono je tuga :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95710 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 http://prism.mozillalabs.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 bilo je par pitanja za notification itd. jebem vas obojicu, znam kako ovo da namestim al' mi nije good enough :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stator Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 ujutro kad dodjem na posao saceka me 40 mailova. kad bih krenuo redom da citam jedno po jedno i odgovaram, trajalo bi uzasno dugo i oni mailovi koji su najhitniji i moraju oma da se rese (a recimo stigli su poslednji) bi dosli na red tek na kraju. takodje, imajmo u vidu vreme ucitavanja u gmailu. u outlook-u se to resava tako sto preletis preko mailova (bez ucitavanja), obelezis ih razlicitim bojama (po prioritetu), neke stavis u todo listu, za neke namestis reminder za sutra, neke obelezis sa "must reply this week" i sl. Kako ovo uraditi u Gmail interfejsu? ili recimo vrlo prakticno je citanje po posaljiocima - 8 razlicitih ljudi ti je poslalo ukupno 31 mail. umesto da ides redom jedan po jedan, hronoloski, prvo spicis jednog klijenta (koji ima najveci prioritet / ide uskoro na spavanje), pa tek onda one ostale, isto po vaznosti Sve to moze i u gmail-u mozes u 1 kliku da napravis to-do od mail-a, u drugom da mu odredis prioritet i dead line. Tu listu mozes poslati (sefu) ili odstampati. Sve se to automacki ubacuje u kalendar koji je sinhronizovan sa telefonom npr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Jebem ti al' ste vi napredni :) Ja kako u Gmailu tako i u Outlooku koristim jednu opciju, a to je "mark as unread". Dok je tako, nije rešeno i trudim se da rešim, kad rešim onda je pročitano i "zaboravljeno". Jedino što mi smeta kod gmaila je to što nema foldere, mnogo sam na njih navikao još u Outlook Express-u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
`Dr. Nick Riviera` Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Napravish label, sklonish iz inboxa i eto ti folder! Ili jednostavno napravish filter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvnityCker Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Sve to moze i u gmail-u mozes u 1 kliku da napravis to-do od mail-a, u drugom da mu odredis prioritet i dead line. Tu listu mozes poslati (sefu) ili odstampati. Sve se to automacki ubacuje u kalendar koji je sinhronizovan sa telefonom npr. uf ovo je vec prica cloud vs desktop no iskren da budem nisam znao za to tasks - mozes da mailu da das prioritet recimo od 1 - 5? a kad treba da te alarmira za to do, kako to radi? ja licno ne bih voleo da mi stize sms ili bilo sta na telefon .. sem mozda kad bih imao dva. ovo sto radi outlook - notifikacija iznad taskbara je sasvim u redu. a i cini mi se da je sve to mnogo brze u jednoj desk aplikaciji. no kao sto sam primetio vec ulazimo u cloud vs desktop vode Quote The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.