Jump to content

Konjske snage vs kubici vs svašta nešto :)


Lucky

Recommended Posts

Hteo sam da kazem da moderni dizelasi imaju manju emisiju stetnih gasova nego ranije, manje od ekvivalentnih benzinaca.

A u Srbiji to nije tako, jer ne vozimo mnogo modernih automobila uopste, te je ovde referenca jos uvek Golf dvojka dizel. :/

i ne samo da moderni dizelaši imaju manju emisiju nego su i bolesni u performansu (cenim da znas ali možda neko ne zna)

Primer :

Imamo najnoviju mazdu 6 sedan, limuzina sa 4 vrata koja ima :

MZR-CD 2.2L with Selective Catalytic Reduction (sta god to značilo) koja razvija 170ks i 400Nm na 2000 obrtaja ( dizel )

A na drugoj strani imamo Ferarija F430 sa 4.3 L V8 motorom koji razvija 483ks i 465Nm na 5720 obrtaja ( benzin)

naravno da je besmisleno uporedjivati ova 2 auta, poenta je što su napravili u ovom slučaju dizel koji vuče skoro ko ferari ( ne moze da ide brzo ko ferari ni da skrece ali vuce:) + da ne pricamo sto je potrošnja na njemu sa svim ovim turbinama kontrolisanim onboard kompovima i svim tim mambo

dzambo novim tech stvarima potrošnja mizerna

ovo je kao što je 20 ljudi reklo pre mene tema preopširna do bola ali sam morao da prokomentarišem :)

Ja sam inache Petrolhead, samo me ovi novi dizeli fasciniraju !

Link to comment
Share on other sites

ako kreneš tom logikom, onda ima onaj dizel u prekookeanskom brodu koji ima milion njutnmetara. ferari nema više obrnog momenta jer mu ne treba, i podešen je tako da daje taj umereni obrtni moment duž širokog opsega obrtaja, i mnogo snage pri visokim obrtajima.

ako hoćeš da nahvališ zeldi, spomeni audijev le mans program, a ne tamo neku mazdu :)

Link to comment
Share on other sites

Hteo sam da kazem da moderni dizelasi imaju manju emisiju stetnih gasova nego ranije, manje od ekvivalentnih benzinaca.

A u Srbiji to nije tako, jer ne vozimo mnogo modernih automobila uopste, te je ovde referenca jos uvek Golf dvojka dizel. :/

Ja sam skroz ozbijan bio da u Srbiji dizeli manje zagadjuju, zbog kvaliteta goriva kod nas :) Naravno da sam mislio na komonrejl dizele a ne na golf II :)

Link to comment
Share on other sites

A što onda uopšte prodaju benzince dalje ako je dizel jeftiniji, bolji, lepši?

A ko da ne znas... :)

Dizeli su skuplji za nabavku, imaju skuplje servise i ruznije se cuju. Sa svim tim obrtnim momentom koji je veci od Ferarijoevog, rang obrtaja ce im uvek biti mali (do 4500) pa nikada nece moci da budu ultimativne masine. Takodje, mislim da im je ova godina bila tehnoloska kulminacija, te se od sada pa nadalje ocekuje revolucija benzinskih motora, gde moderniji sada dolaze sa turbinama i imaju sve te prednosti u "torku" koje krase sadasnje dizele.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

ako kreneš tom logikom, onda ima onaj dizel u prekookeanskom brodu koji ima milion njutnmetara. ferari nema više obrnog momenta jer mu ne treba, i podešen je tako da daje taj umereni obrtni moment duž širokog opsega obrtaja, i mnogo snage pri visokim obrtajima.

ako hoćeš da nahvališ zeldi, spomeni audijev le mans program, a ne tamo neku mazdu :)

ma ne hvalim bre mazdu samo sam dao glupav primer ocigleno novih dizelasha kolko su pomakli u tehnoloziji :)

a i audijev lemans kolko kosta ? a kolko kosta mazda :):):):)

PS. Ja sam fan audija! Prvo audi pa sve ostalo, Audi 100, pa naslednik A6 :)

( samo mi se ne svidjaju one prve dve verzija 100tke C1 i C2 ) cak sta vise posedovao sam C3 :)

Link to comment
Share on other sites

i ne samo da moderni dizelaši imaju manju emisiju nego su i bolesni u performansu (cenim da znas ali možda neko ne zna)

Primer :

Imamo najnoviju mazdu 6 sedan, limuzina sa 4 vrata koja ima :

MZR-CD 2.2L with Selective Catalytic Reduction (sta god to značilo) koja razvija 170ks i 400Nm na 2000 obrtaja ( dizel )

A na drugoj strani imamo Ferarija F430 sa 4.3 L V8 motorom koji razvija 483ks i 465Nm na 5720 obrtaja ( benzin)

naravno da je besmisleno uporedjivati ova 2 auta, poenta je što su napravili u ovom slučaju dizel koji vuče skoro ko ferari ( ne moze da ide brzo ko ferari ni da skrece ali vuce:) + da ne pricamo sto je potrošnja na njemu sa svim ovim turbinama kontrolisanim onboard kompovima i svim tim mambo

dzambo novim tech stvarima potrošnja mizerna

to sto ima isto nm ko ferarri,ne znaci da vuce isto ko ferrari ;)

i potrosnja kod tih ''nabijenih'' dizelasa nikako nije mizerna. ta mazda ce da trosi isto 10litara po bg-u,provereno. da ne pricam o ostalim dizelasima,tipa bmw 330d koji ce da popiju jos vise. a druga vrlo bitna stvar je sto dizeli nikad nece moci da budu performance automobili,koliko god ljudi koji ih vole to zeleli . to sto je nekome golf 2.0 tdi pojam ubrzanja,samo govori da nije probao nekog jaceg turbo benzinca ili slicno..

i ne,nemoj mi pominjati seat leon-a u wtcc takmicenju kao ni tog audija iz le mana jer su to sportske masine,nasvirane do kraja koje nece uci u serijsku prozivodnju :) naravno da dizel ima svoje prednosti,ali to nikako nisu performanse jer svi kad porede benzin vs dizel,zaborave tu turbinu koju dizel poseduje... kao sto dovla rece,oni su dostigli neki svoj maximum a benzicni tek sad krecu u ofanzivu ;) sa tim silnim kompresorima i duplim turbinama.

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...