voodoo_ Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 I ja imam Ibaneza! Doduše low-low-low-end model, ali sam parcijalno kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 ja imam ortakovog roadstar 2 jebaneza i prilicno je okej, medjutim, on ne svira nista, pa bleji dzitra kod mene vec sto godina:) medjutim trista puta je bolji od neke low end dzitre, tako da se valja otvoriti za dobru dzitru, sta god neko reko. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 nije samo gitara problem nego i pojacala i pedale i sto cuda ali to je vec neka druga tema xd Quote I see by your outfit, that you are a cowboy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 naravno, ali cisto kazem da sa jedne strane jeste debilno biti gear freak, ali isto tako je debilno biti i anti-gear freak:) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Ne kapiram, šta je ovde pitanje? Jel ovo neka diskusija između dvojice-trojice popularnih muzičara koja je objavljena u njihovim memoarima, pa mi sad treba da pogodimo ko je u pitanju? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 omg sarcasm:) jebiga kad ocigledno ne znamo odgovor, ili da nam se kaze ili da se daju neki zajebani filmovi:) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
urgh Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 strange days je film, ajde, sad je valjda lakshe:) Quote No one can survive becoming a legend.i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 lol dzim morison:) sta znaci NWA? Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 niggaz with attitude? naw, man... niggaz on a mother fucking mission Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 korekt lol Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7oKLq1JD3vU original ove pesme? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Thin Lizzy Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 nopea nije ni dilan :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 to je matora irska pesma, a izvodjaca zaista ne znam Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 irska narodna pesma, nepoznati autor. priča kaže da su je lizzy snimili tako što im je tonac u studiju tražio da iskenjaju bilo šta dok podesi opremu, a pevač je tih dana cirkao po pabovima i pevao narodnjake sa ortacima, pa mu je whiskey in the jar pala na pamet. gitarista je ubrzo složio poznati rif i odlučili su da snime i izdaju pesmu. ajde, dule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diego Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 mislim da je eric bell izdao tu pesmu na nekom svom solo projektu prvo pa su zasvirali zajedno al nvm :D Quote I see by your outfit, that you are a cowboy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 veseli finski kosijaneri koji ubacuju folk elemente u svoj metal i vole da pevaju o pivu i paganstini se zovu? Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Kopriklani?(nema shanse da im ime napishem kako treba :)) Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
prota_ Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 Lordi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 nepismeni, tacno, korpiklaani:) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 (edited) Chija je pesma "Bolje soko u ruci, nego guska u krevetu"? Edited October 31, 2009 by jasamnepismen Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
rev Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 goblini! ajde kad smo vec kod domace muzike, danijel, boris, nemanja i zholt su... (ime benda) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 jarboli sansajnova pesma troops of sunshine je obrada koje pesme? Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
urgh Posted October 31, 2009 Report Share Posted October 31, 2009 ali jarboli, ffs. Quote No one can survive becoming a legend.i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted October 31, 2009 Author Report Share Posted October 31, 2009 ? pa jesu jarboli jebem li ga Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts