Jump to content

kako smanjiti lag na serveru


BGDPRO

Recommended Posts

korak br1

-Server vam mora biti pokrenut u realtime

Startujte server,Pritisnite CTRL+Alt*del, kliknite Processes , nadjite hlds.exe

u listi i pritisnite desni klik na njega,izaberite Priority-Realtime.

korak br2

-Idite u hlds.exe folder ( tamo gde ste otvorili server) i napravite precicu

za hlds.exe zatim ce te naci isti folder ali drugi fajl shortcut to hlds.desni klik na taj jedan

pritisnite properties,i u prvom redu imate target ,i tu je nesto slicno kao HDD:\location\hlds.exe .

Sada dadajte -console -game cstrike -pingboost 3 +sys_ticrate 1000 +heapsize 250000 +maxplayers 20 +map de_nuke.

Korak br3

-Instalirajte HL BOOSTER ( Mislim da o ovome svi vec znate tako da ne bi prosirivao

pricu kako se instalira)

korak br4

-Udjite u cstrikje folder,tamo gde je instaliran server,nadjite custom.hpk fajl i obristite ga.

korak br5

-Su skripte koriscene za rejtove

codovi:

Code:

alias "dslow" "sv_minrate 2500;sv_maxrate 2500;sv_minupdaterate 5;sv_maxupdaterate 5;echo dead slow"

alias "vslow" "sv_minrate 3500;sv_maxrate 3500;sv_minupdaterate 13;sv_maxupdaterate 13;echo very slow"

alias "slow" "sv_minrate 3500;sv_maxrate 5000;sv_minupdaterate 14;sv_maxupdaterate 14;echo slow"

alias "norm" "sv_minrate 3500;sv_maxrate 7500;sv_minupdaterate 15;sv_maxupdaterate 15;echo normal"

alias "fast" "sv_minrate 3500;sv_maxrate 9999;sv_minupdaterate 20;sv_maxupdaterate 20;echo fast"

alias "vfast" "sv_minrate 3500;sv_maxrate 20000;sv_minupdaterate 20;sv_maxupdaterate 60;echo LAN fast"

alias "rates" "sv_minrate;sv_maxrate;sv_minupdaterate;sv_maxupdaterate"

dodajte fajl server.cfg u skipte,u cstrike folderu , tamo gde je instaliran server.

korisno:Kada ste instalirali server napisite u konzoli svoja podesavanja koja zelite

u zavisnosti od interneta koje imate ,i zavisno od kompjutera na kome je pokrenut

server.Naprimer,Ako imate server u lanu , ukucajte u konzoli vfast ili ako imate server

gde imate igrace u istoj mrezi mozete koristiti fast ili norm,Ne morate imati podesavanja

oko ratova u server.cfg,listenserver.cfg, game.cfg, settings.cfg, amx.cfg i drugo.

korak br6

-podesavanja koja mozete dodati na svoj server.

Code:

log off

sv_logbans 0

sv_logecho 0

sv_logfile 0

sv_log_onefile 0

mp_logmessages 0

mp_logdetail 0

sv_unlag 1

sv_maxunlag .1

fps_max 600

Ova podesavanja mozete dodati u server.cfg.

korak br7

-zasnovan je na podesavanjima u zavisnosti od internet konekcije koje imate.

Code:

// Modem 56k //

rate 5000

sv_rate 5500

sv_cmdrate 40

sv_cmdbackup 2

sv_updaterate 45

mp_resend 2

sv_dlmax 40

mp_decals 50

// 128k //

rate 10000

sv_rate 10000

sv_cmdrate 60

sv_cmdbackup 3

mp_updaterate 60

sv_resend 2

sv_dlmax 100

mp_decals 100

code:

// 256k //

rate 12000

sv_rate 12000

sv_cmdrate 101

sv_cmdbackup 4

sv_updaterate 101

sv_resend 3

mp_dlmax 256

mp_decals 100

Code:

// 512k //

rate 15000

sv_rate 15000

sv_cmdrate 80

sv_cmdbackup 4

mp_updaterate 45

sv_resend 3

mp_dlmax 400

mp_decals 100

Code:

// 1024k //

rate 20000

sv_rate 20000

sv_cmdrate 80

sv_cmdbackup 6

mp_updaterate 80

sv_resend 6

mp_dlmax 800

mp_decals 300

Code:

// 2048K //

rate 25000

sv_rate 25000

sv_cmdrate 101

sv_cmdbackup 6

sv_updaterate 101

sv_resend 6

Code:

// DSL High //

rate "12001.000521"

sv_rate "9999"

sv_latency "-21.000521"

sv_updaterate "160"

sv_cmdrate "40"

mp_resend "2"

mp_cmdbackup "2"

sv_dlmax "768"

ex_interp "0.01"

ex_extrapmax "10"

Code:

// DSL Low //

rate "9001.000521"

sv_rate "9999"

mp_latency "-51.000521"

mp_updaterate "67"

sv_cmdrate "40"

sv_resend "2.5"

mp_cmdbackup "51"

mp_dlmax "512"

ex_interp "0.05"

ex_extrapmax "4"

cl_dlmax 800

mp_decals 300

Code:

// qDSL //

rate "15001.000521"

cl_rate "9999"

cl_latency "-16.000521"

cl_updaterate "101"

cl_cmdrate "400"

cl_resend "1.5"

cl_cmdbackup "2"

cl_dlmax "1024"

ex_interp "0.01"

ex_extrapmax "10"

ovo mozete dodadi u server.cfg ali ne sve!!!! nego samo koje mislite da vam trebaju od tih!

korak br8

-Ovde ce te nauciti malo windowns podesavanja:

desni klik na my computer , pritisnite propertis , kliknite na advanced , i u performance , kliknite settings i stiklirajte/odstiklirate stavke koje vam ne trbaju jer sve one mogu poboljsati stanje...

korak br9

-oko optimizovanja procesa i kako iskljuciti stavke koje vam ne koriste nista.

Pritisnite Start , zatim Run... i ukucajte regedit,onda pritsnite [+] from HKEY_LOCAL_MACHINE, than press [+] iz system,zatim pritisnite [+] iz CurrentControlSet,zatim [+] iz Control, zatim pritisnite

[+] iz Session Manager i onda pritisnite na Memory Managment.tacno tu imate listu sa malo registra

dvaput kliknite na disablePaggingExecutive i kod value Data izmenite 0 sa 1.

-da zaustavite procese koji vam ne znace nista...

pritisnite start,run...i ukucajte msconfig.Stvorice vam se prozor ,kliknite a services i kliknite

na jedan koji vam ne treba.isto pritisnite startup i kliknite na one koje mislite da vam ne treba

( sve u zavisnosti od vas,nekom netreba nekom treba)ali svaka stavka poboljsava..

korak br10

-kliknite na start,onda run..i ukucajte gpedit,ispod Computer Configuration pritisnite

[+] iz Network,i onda pritisnite QoS packet Scheduler i tu ce te imati listu od tih,gde mozete napraviti podesavanja.2klik na liit reservable bandwith , onda markujte eneabled i promenite

od sadasnjih 20% na 0% Bandwith limit. I onda kliknite Na apply i ok.

korak br11

-desni klik na desktop -properties -apperance -effects . u tom prozoru SAMO

Hide Underlined letters treba ostati markirano. ostalo unmarkujte

korak br12

-Kliknite na start zatim Run i ukucajte

Sigverif.exe I PRITISNITE START u tom prozoru.

korak br13

-idite control panel i onda administrative tools-services,desni klik -zaustaviti sledece:

Application Management

Clipbook

Error Reporting

Distributed Link Tracking Client

Help and Support

Indexing

IPSEC

Messenger

Remote Registry Service

Telnet

Windows Time

WMI Performance Adapter

korak br14

-idite na start zatim Run i ukucajte regedit. Zatim idite na

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> Session Manager -> Memory Management -> PrefetchParameters.Zatim ukucajte enebePrefetcher i namestite value 3.

korak br15

-opet Start,zatim Run i ukucajte Regedit.Zatim idite

HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> PriorityControl.

tu pritisnite New-DWORD Value.ukucajte IRQ8Priority..I zatim modify i stavite na value 1

korak br16

-Koristite TCP Optimizer program da bi optimizovali internet.Dobar program koji sam ja testirao.

Ovako zaboravio sam da vam se prestavim...ja sam opet krenuo da igram cs i prvi put sam na vasem CS forumu.Ne odgovaram ako sjebete kompjuter jer ovo sto je napisano radi provereno ( ja probavao)

to kazem jer moze neki debil da misslickuje i sjebe nesto sto uopste ne pise ovde zato budite pazljivi.

Zbog cega ovo postujem? Nekom moze da zatreba ...zato me zaobidjite sa odgovorima Koj ce mi to kurac,ako vam se ne svidja napustite Thread.

Puno pozdrava od mene!

Dejan.

Kupujem Paladina samo da nije Tauren ili Troll, Moze gnome ili Undead.PM

Link to comment
Share on other sites

NApisao si recenicu koju ne razumem...

ali evo poredjenja tvoje recenice i mog posta.

Odes kod automehanicara da ti popravi juga

a automehanicar ti kaze koj ce ti kurac jugo kupi ferarija

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kupujem Paladina samo da nije Tauren ili Troll, Moze gnome ili Undead.PM

Link to comment
Share on other sites

kao 1. ti si ovo gore preveo: http://www.tutorialecstrike.com/reduce_lag.html

Da nekome ko igra bilo online ili lan ne laguje on mora da ima podeshavanja rate 25k cl_up 101 cl_cmd 101 ex_interp 0.01 a server mora za pocetak da bude podeshen sv_maxrate 30k sv_maxupdaterate 101 sys_ticrate 1000 i da moze da radi na 1000fps server ... tako se smanjuje lag :D

a inace linux je free a WIN kosta... :D

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

kao 1. ti si ovo gore preveo: http://www.tutorialecstrike.com/reduce_lag.html

Da nekome ko igra bilo online ili lan ne laguje on mora da ima podeshavanja rate 25k cl_up 101 cl_cmd 101 ex_interp 0.01 a server mora za pocetak da bude podeshen sv_maxrate 30k sv_maxupdaterate 101 sys_ticrate 1000 i da moze da radi na 1000fps server ... tako se smanjuje lag :D

a inace linux je free a WIN kosta... :D

Moj post na ovom forumu nije repost.

A to sto si ti napisao jeste :D oces link?

zasto bi ja postovao vec to sto si ti napisao kad je covek stavio u sticky

Kupujem Paladina samo da nije Tauren ili Troll, Moze gnome ili Undead.PM

Link to comment
Share on other sites

RUR

hejting ppl since 1995!!!!

Porno Ikona 90-tih:)

dve najmocnije grupacije na svetu: Deijevi rodjaci, Mohijevi Ortaci

(Ivan_ @ May 27 2009, 10:33)

da se kojim čudom nađem na čelu plejboja, promenio bih fazon totalno.

jebao bih vrlo mnogo, drogirao se jos vise i vodio kojota kao maskotu na zlatnom lancu okolo, a on bi vikao HARRRRSACU DAT E JBEEM NAMATSIO SAM KARU KOAKINOM

Link to comment
Share on other sites

ping i lag su 2 razlicite stvari ... smanjivanjem rejtova smanjujes ping i omogucavas da neko moze da podigne server na p3 na 700mhz na DSL-u sa 256 upload-a ali na takvom je serveru ocajno igrati i laguje ... znaci ne smanjujes lag nego ping jer sa max vrednostima bi bio ping zilion ... Ako neko dize HLDS sa dial-up-a taj post je koristan ... ako se smorim neki dan napisacu pravi tutorial kako se dize HLDS na linuxu sa lan podeshavanjima i pojasnicu sta znaci 1000fps server i zasto kostaju 70e mesecno kod nekih nemackih hostera.

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ping i lag su 2 razlicite stvari ... smanjivanjem rejtova smanjujes ping i omogucavas da neko moze da podigne server na p3 na 700mhz na DSL-u sa 256 upload-a ali na takvom je serveru ocajno igrati i laguje ... znaci ne smanjujes lag nego ping jer sa max vrednostima bi bio ping zilion ... Ako neko dize HLDS sa dial-up-a taj post je koristan ... ako se smorim neki dan napisacu pravi tutorial kako se dize HLDS na linuxu sa lan podeshavanjima i pojasnicu sta znaci 1000fps server i zasto kostaju 70e mesecno kod nekih nemackih hostera.

1. Svaka chast sto se razumesh u to

2. Ne mozesh svakom objasniti sta od sta zavisi i ono glupo pitanje jel da stavim ex 0.1 ili 0.01/013 znachi lol

3. Sto se tiche Linuxa ne znam i stvarno zelim da vidim kako se tachno podize server i sta se tachno kuca/setuje/podeshava

4. Hvala pa postoji neko ko ne lupa gluposti

Edit: Samo te pitam sto se tiche linux-a da li nesto doprinosi ili 'odosi' sto se tiche igrana CS-a na njemu

Edited by ChieF.
Link to comment
Share on other sites

Windows kernel dozvoljava HLDS-u da radi na maximum 500fps ... Sto je kao OK za igranje teoretski. Linux kernel mora da se rekompajlira @ 1000hz i onda imas 1000fps ali ja sam izvalio da UBUNTU desktop/server 32bita vec radi na 1000hz. Tako se onda lepo instalira Ubuntu zadnji available kod njih na sajtu (free download) pa se onda u google kuca HLDS + linux + how to ... ima sve step by step napisano ... Ako je jaka mashina ( ja sam koristio core2duo E6550 + 2gb rama za 1 server u lanu ) onda ce FPS servera biti oko 950 - 1000 konstantno ... Na nakom E8xxx procesor bi pretpostavljam bilo 1000 zakucano. Sa quad procesorom bi najverovatnije moglo da se podigne 2-4 servera @ ~1000fps.

Takac CS u lanu je veoma prijatan za igranje, posto server ne moze da proguta ni 1 metak ... savrseno radi.

Nemacki serveri mislim da su na Q9550+8gb rama ili nekim slicnim Xeon procesorima i onda oni prodaju root ceo za 120e, epsv2+ za ~50e i stave 1-2 servera po root-u, eps prodaju za 30e i stave 4 servera @ root i gameserver koji kosta 10e... njih stave 8-12-16 ... ne znam tacno. Domaci serveri nasi su smesni ... ko zna koliko su na jednoj mashini ... 32 - 64...

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

Windows kernel dozvoljava HLDS-u da radi na maximum 500fps ... Sto je kao OK za igranje teoretski. Linux kernel mora da se rekompajlira @ 1000hz i onda imas 1000fps ali ja sam izvalio da UBUNTU desktop/server 32bita vec radi na 1000hz. Tako se onda lepo instalira Ubuntu zadnji available kod njih na sajtu (free download) pa se onda u google kuca HLDS + linux + how to ... ima sve step by step napisano ... Ako je jaka mashina ( ja sam koristio core2duo E6550 + 2gb rama za 1 server u lanu ) onda ce FPS servera biti oko 950 - 1000 konstantno ... Na nakom E8xxx procesor bi pretpostavljam bilo 1000 zakucano. Sa quad procesorom bi najverovatnije moglo da se podigne 2-4 servera @ ~1000fps.

Takac CS u lanu je veoma prijatan za igranje, posto server ne moze da proguta ni 1 metak ... savrseno radi.

Nemacki serveri mislim da su na Q9550+8gb rama ili nekim slicnim Xeon procesorima i onda oni prodaju root ceo za 120e, epsv2+ za ~50e i stave 1-2 servera po root-u, eps prodaju za 30e i stave 4 servera @ root i gameserver koji kosta 10e... njih stave 8-12-16 ... ne znam tacno. Domaci serveri nasi su smesni ... ko zna koliko su na jednoj mashini ... 32 - 64...

Objasnices mi 3 stvari :

1. Klijent ima 100 fps. Server ima 1000 fps (mada pravilnije bi bilo rps refresh per second recimo, jel tako?). Klijent se updateuje na 1/100 sec a server na 1/1000 sec. Nece li klijent konstantno dobijati pogresan "polozaj hedare xexexe" od servera?

2. Ako server radi na 1000 "fps", koliki bandwith mora biti da opsluzi 20 klijenata? Da li se pvecava glad za bandwidthom?

3. Zasto 1000 "fps"? Zar nije onda jos bolje 10000? recimo.

Obično hejtujem debilizme na cs forumu, ali ovo deluje kao da je dignuto na jedan daleko viši stepen. Ali baš me zanima da mi objasniš, možda nešto propuštam uporno. Posebno mi objasni tacku 1

Moja logika da dižem server :

Kolko mi resursa (CPU/Memorija) treba za klijenta i kolko za server. Onda pomnozim ono prvo sa brojem klijenata i otprilike dobijem snagu cpu i memorije. I da li HLDS bilo win/bilo linux koristi multiprocessing? (Linux da verovatno). Koliki mi treba bandwidth po klijentu za rateove tipa 101, i izracunao bih kolki mi BW servera treba.

Gde je moja logika pogresna?

ping i lag su 2 razlicite stvari ... smanjivanjem rejtova smanjujes ping i omogucavas da neko moze da podigne server na p3 na 700mhz na DSL-u sa 256 upload-a ali na takvom je serveru ocajno igrati i laguje ... znaci ne smanjujes lag nego ping jer sa max vrednostima bi bio ping zilion ... Ako neko dize HLDS sa dial-up-a taj post je koristan ... ako se smorim neki dan napisacu pravi tutorial kako se dize HLDS na linuxu sa lan podeshavanjima i pojasnicu sta znaci 1000fps server i zasto kostaju 70e mesecno kod nekih nemackih hostera.

Ping postoji kao definisan u networkingu (ping youporn.com recimo).

Sta je lag? kako ga definises? Od cega zavisi?

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

1. Klijent ima 100 fps. Server ima 1000 fps (mada pravilnije bi bilo rps refresh per second recimo, jel tako?). Klijent se updateuje na 1/100 sec a server na 1/1000 sec. Nece li klijent konstantno dobijati pogresan "polozaj hedare xexexe" od servera?

hmmm ... ja mislim da ide ovako: kada podesis server sa sv_maxrate 25000, sv_maxupdaterate 101, sys_ticrate 1000 a klijente sa rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01 onda server koji ima hardver da izgura 1000fps moze da updejtuje svakog klijenta 100x u secundi. 100fps x 10 klijenta = 1000fps. To je CS koji radi savrseno gledano sa tehnicke strane.

Ako klijent nema ex_interp 0.01 vec 0.1 onda se updejtuje 10x u secundi valjda i onda dolazi do interp shootova odnosno server ne zna tacno gde se nalazi HEAD klijentu vec predvidja gde bi trebao biti i hit boxovi su mnogo veci. Vidjao sam servere koji rade na nekih 250fps-a i onda je preko AMX-a namesteno da ex_interp bude uvek 0.1 i nema laga tj onda je igra tecnija ali pozicije protivnika su skroz netacne i sve je izlagovano...

2. Mislim da se protok ne povecava ... nisam bas siguran kako se izracunava protok ali trebalo bi 25000 byte-a x broj klijenata ili tako nesto slicno. 1000fps trazi samo jaci hardver.

3. HLDS je ogranicen na 1000fps. CS source serveri mogu da rade na 2000. CS maximum podrzava 16v16 sto bi znacilo da bi recimo 3200fps-a bilo najbolje ali half life je pravljen pre 11-12 godina ... to verujem da niko tada nije razmishljao o tome.

CPU/memorija po klijentu ... mislim da je to dosta relativno jer postoje razni procesori ( nije isto Q9550 sa 12mb L3 kesha i Q8400 koji ima valjda 6mb ili neki Xeon proc ). Trebalo bi testirati te servere ali 4 servera na 4 jezgra bi ja mislim sasvim ok ( serveri 8v8). Nisam koristio multiprocessing ali sam vrlo siguran da moze da se dodeljuju jezgra serverima na linuxu ( windows kod ozbiljnog hostovanja ne dolazi u obzir ).

Ovako bi trebao da izgleda net_graph na serveru od 1000fps sa ukucanim ex_interp 0.01, eventualno povremeni prekid na donjoj ljubicastoj.

28033hl.png

Ta ljubicasta linija je dolazak informacija sa servera. Sto je ona vise isprekidana to server losije radi a ako pored ljubicste se pojavi i plave, zute i crvene tackice to je onda krsh server ili premali fps servera za broj klijenata.

Ping postoji kao definisan u networkingu (ping youporn.com recimo).

Sta je lag? kako ga definises? Od cega zavisi?

ping u cs-u je vreme koje je potrebno informacijama da stignu do servera i nazad... Latency je ono na TAB-u, Taj broj bi trebao da se razlikuje na serveru od 1000fps za 1ms ... Znaci ping od klijenta do servera je recimo 10ms a na tabu pise 11

sto je xtra jer je serveru potrebna 1ms ili manje da obradi informacije.

Na serveru od 500fps je razika oko 2-3ms znaci 10ms pinga + 2-3ms. na serveru od 250fps je 6-10ms, zavisi to sve i od klijenata. Tako recimo na nekom domacem publicu je ping do servera meni oko 12-13 ms ( adsl2+ 10mbita) ali kada udjem na server na tabu mi je oko 25-35-45 ... to stvara lag ... kada puknem jedan metak iz awp-a i posle 80-100ms ga registruje server. To je jedna desetinka kashnjenja ako je server veoma los.

I recimo kode5 online kfalifikacije su igrane na kgb serverima gde je razlika izmedju ping-a i latency-ja bila oko 10-15-20-25ms, non stop se menjalo jer je padao i skakao fps servera JER je na mashini bilo previse servera.

edit: zaboravih da napisem da mislim da je nedostatak kvalitetnih Srpskih online servera jedan od mnogih razloga zbog kojih je nasim ekipama teze da se pucaju sa stancima. Najjace zemlje u CS-u ( swedjani, nemci , danci) imaju najkvalitetnije hostere.

Edited by Pretor

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

1. Klijent ima 100 fps. Server ima 1000 fps (mada pravilnije bi bilo rps refresh per second recimo, jel tako?). Klijent se updateuje na 1/100 sec a server na 1/1000 sec. Nece li klijent konstantno dobijati pogresan "polozaj hedare xexexe" od servera?

hmmm ... ja mislim da ide ovako: kada podesis server sa sv_maxrate 25000, sv_maxupdaterate 101, sys_ticrate 1000 a klijente sa rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, ex_interp 0.01 onda server koji ima hardver da izgura 1000fps moze da updejtuje svakog klijenta 100x u secundi. 100fps x 10 klijenta = 1000fps. To je CS koji radi savrseno gledano sa tehnicke strane.

Sta ako imam 24 ljudi na serveru?

CPU/memorija po klijentu ... mislim da je to dosta relativno jer postoje razni procesori ( nije isto Q9550 sa 12mb L3 kesha i Q8400 koji ima valjda 6mb ili neki Xeon proc ). Trebalo bi testirati te servere ali 4 servera na 4 jezgra bi ja mislim sasvim ok ( serveri 8v8). Nisam koristio multiprocessing ali sam vrlo siguran da moze da se dodeljuju jezgra serverima na linuxu ( windows kod ozbiljnog hostovanja ne dolazi u obzir ).

Mislis stvarno da je neko HLDS optimizovao za danasnje CPU?

4 servera na 4 jezgra - znaci sta tacno? 4 quad core cpu na 1 serveru?

Sta ce bolje raditi ako pretpostavimo da koristimo linux i da ima benefita od cpu arhitekture - 2 dual kora na 2 ghz ili 1 qc na 2 ghz (svako jezgro na 2 ghz)?

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

Nisam koristio multiprocessing ali sam vrlo siguran da moze da se dodeljuju jezgra serverima na linuxu ( windows kod ozbiljnog hostovanja ne dolazi u obzir ).

Erm, ti i u Windowsu u Task Manageru možeš da postavljaš procese na jezgra po želji, desno dugme > set affinity.

Link to comment
Share on other sites

samo da objasnim struchnjacima da FPS klijenta i FPS servera nemaju veze jedno sa drugim, FPS klijenta oznachava koliko grafichkih frejmova se obradi u sekundi a FPS servera koliko se network frejmova obradi u sekundi. tolika kolichina gluposti na ovom topicu je izrechena da ostalo ni ne vredi komentarisati :/

Link to comment
Share on other sites

Sta ako imam 24 ljudi na serveru?

Bolje radi server od 1000fps ili bar sa konstantnim fps-om 800-1000.

Mislis stvarno da je neko HLDS optimizovao za danasnje CPU?

4 servera na 4 jezgra - znaci sta tacno? 4 quad core cpu na 1 serveru?

Sta ce bolje raditi ako pretpostavimo da koristimo linux i da ima benefita od cpu arhitekture - 2 dual kora na 2 ghz ili 1 qc na 2 ghz (svako jezgro na 2 ghz)?

4 hlds servera na jednom quad procesoru ce radeti kako treba ja mislim ... mozda i vise ... stvarno ne bih znao. I ne bih znao da li je bolje quad ili dual core i hercaza.

Erm, ti i u Windowsu u Task Manageru možeš da postavljaš procese na jezgra po želji, desno dugme > set affinity.

naravno ali windows podrzava maximum servere do 500 tic rate-a odnosno 512 fps-a ... za linux ne znam ... neka se javi neki iskusniji korisnik linuxa da objasni affinity @ linux

samo da objasnim struchnjacima da FPS klijenta i FPS servera nemaju veze jedno sa drugim, FPS klijenta oznachava koliko grafichkih frejmova se obradi u sekundi a FPS servera koliko se network frejmova obradi u sekundi. tolika kolichina gluposti na ovom topicu je izrechena da ostalo ni ne vredi komentarisati :/

naravno da nemaju veze ... bolje je reci da server radi @ 1000 ticrate-a sto ustvari brzinu servera ili sta vec... Ja ovo pisem iz nekog iskustva svojim recima. Mozda i gresim ... ispravljaj sta ne valja.

[PLAYGROUND] pretor

Link to comment
Share on other sites

pazi ti si otprilike lepo rekao shta treba da se uradi, 1000fps kernel, ticrate, serverski rejtovi, dovoljno cpu-a, memorije i bandwitha i voila. jedini je problem shto tebi u sushtini zapravo nije jasno kako taj server funkcionishe i onda izvaljujesh bisere poput "idealno bi bilo da server radi na 3200fps zbog 16v16" i "ako klijent ima ex_interp 0.1 onda se updateuje 10 puta u sekundi" i slichno. a tek na prvi post ne vredi ni troshiti rechi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...