Jump to content

Highl1

Moderatori
  • Posts

    16,783
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56

Highl1 last won the day on April 29

Highl1 had the most liked content!

Reputation

1,815 Kole

About Highl1

Retained

  • Member Title
    Pera

Kontakt podaci

  • Facebook URL
    http://

Profile

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

21,176 profile views
  1. Nadrkavanje opremom se ne dovodi u pitanje
  2. e vidiš, dobro si ciljao, i baš takav info ću dobiti krajem sledeće nedelje, ali ne znam koliko je to relevantno jer slični ljudi pucaju odmah na turbo, gt3 i sl
  3. Prelistao sam rennlist, reddit, i slicne, uglavnom je to kao, ma to je 911, i bice sve ok sa baterijama, i lako se to menja. Cekamo utorak, pa cemo da vidimo <edit> mislio sam da forum spaja postove, ali izgleda ima neki vremenski limit kako to radi
  4. mislis kod nas ovi wannabeje koji idu po skupovima i sl? neka 🙂
  5. Kako kad će svi biti hibridi? Već ima opasan broj porudžbina svugde za turbo / turbo s iako su hibridi
  6. Da, i ko je spominjao kredite i troškove, pa u ITju smo
  7. Slažem se, zato i moja bojazan oko izbora, ali stoji da ja taj auto neću menjati nikada, ili barem 10 godina, a za taj period ušteda je trećina cene tog auta, što nije malo, plus performanse koje su ludačke
  8. Ovo je već ozbiljan odgovor, zahvaljujem 🙂
  9. Nisi mi pomogao Dovla, a najviše sam se uzdao u tebe
  10. nisam mislio da će neko da mi da sad tačan odgovor šta da radim, nego me zanima razmišljanje ljudi sa foruma, tj onih čije mišljenje cenim i poštujem, i kako bi oni postupili u sličnoj situaciji Ovo za dilere važi ako nemaš Porše, ako imaš, ideš skroz drugom zaobilaznom linijom, i to je jedna od stvari koju su mi savetovali kod kupovine Macana pre godinu i po dana, uzmi sada nešto, da kad bude nova 911, da je lakše dobiješ. Taycan se isto tako teško dobija, iako im pada cena, zbog proizvodnih kapaciteta, ali nije da se ne prodaje. Naravno, 911 je kompletno druga priča. I nema šanse da će da bude sranje, kad delje trenutni model iz iste kategorije toliko, plus sve iznad tog S / GTS će biti hibrid, znači Turbo i Turbo S su hibridi (i ubijaju trenutne 992.1 counterpartove samo tako). A ko baš ima pare bira između Turbo S i GT3, ne gleda 4, 4S i sl. I kad oni iz Poršea smeju da stave mild hibrid u Turbo / Turbo S, onda itekako znaju šta su uradili sa tim hibridom
  11. glava za glavu i moja doplata, ipak je doktor vozio
  12. koliko bude tržišna cena, minus 10%, popust za drugare, dosta ti je
  13. niste mi baš nimalo pomogli, doduše, nisam ni ja najbolje postavio pitanje, te ajde da ga proširim. Moram da otvaram karte, jer mi je jako bitno i aktuelno pitanje 🙂 u utorak je predstavljanje 992.2, koja će imati hibrid verziju. Koji model će tačno biti hibrid, ne znamo, nagađanja su da će hibridi ići od S pa nadalje (S, GTS, Turbo, etc), a negde pročitah i da to ide od GTSa. Forumi kažu, baterije mu dodaju nekih 50 kila, iz tog mild hibrida će izvući još nekih 100ks. Pošto sam manje više prelomio da kupovina ide sad (jer sledeće godine kad bih dobio auto bih imao 40 i drma me midlife crisis), normalno ide razmišljanje da li hibrid ili ne: Prednosti hibrida: - kažu da izuva, i valjda taj hibrid GTS je ošurio prethodni 992.1 GTS za nekih 8 sec na Nirburgringu - manja registracija, manja potrošnja (da, neko gleda potrošnju i registraciju kad kupi Carreru), ali to je 150k godišnje uštede na registraciji i fazon polovina benzina (a ja sad sa Macanom trošim 16 po gradu, i bio bih srećan da mi 911 ostane na tih 15, 16 litara sa hibridom jer non-hibridi troše 25-30). Znači u totalu, kako ja sad vozim Macana, to je nekih 250 evra uštede mesečno benzin i 150k registracija, znači 4.5k evra godišnje. Jer, ja planiram da mi 911 bude daily, Macan će ostati ali vrlo moguće ako budem kompletno zadovoljan sa 911 kao daily da Macan ide na doboš Mane: - pa ta dugovečnost, ne planiram nikad da menjam Carreru, jer je jebena Carrera. Da sam kupio nov 992.1, ne bih ga menjao, isto važi i za obe varijante 991, 996, 997, i ono, voziću ga dok ne umrem, jer mislim to je isti auto i uvek će biti. Nemam drugi flex, nemam drugi auto koji bih vozio pre, jedino što može da se desi da taj auto ode nekom od sestrića, a to sigurno neće još jedno 15 godina. I ako ga budem prodavao, to sigurno neće biti sledeći neki model (kako god se bude zvao, 993.1 ne može valjda ), ni prva ni druga verzija, nego jedino-dve posle, što opet dođe na tih nekih 12-15 godina. A onda ću imati 55, možda će me baš boleti kurac da menjam auto Zato me zanima, da li ići na hibrid, ili jednostavno ostati na običnoj četvorci, ako sve ostalo budu hibridi. Sa druge strane, svaki porše se servisira, to je jebena 911ica, ne verujem ja da će posle 10 godina ove nove 992.2 biti za djubre 3, 2, 1 daćeš tolike pare za auto (naslušah se toga puno u zadnjih par meseci i godina)
×
×
  • Create New...