Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/2025 in all areas

  1. Inace trade deadline je prosao, a Denver nije doveo nijednog jebenog igraca. Ako se nista ne promeni po meni bi Jokara trebalo da se pokupi kad mu istekne ugovor i ode negde gde moze da se bori za titulu.
    2 points
  2. Da citiram samog sebe oko ovoga, od ponedeljka pet dana štrajka protiv velikih lanaca!
    1 point
  3. nije bas toliko los film imho, sveukupno, da se izlazi sa njega ima svojih aduta, posebno na bioskopskom platnu osim ako ne odes da ga gledas, a nisi nista prethodno gledao od eggersa i imas skroz neka suprotna ocekivanja
    1 point
  4. znaju u Andori sta treba da voze
    1 point
  5. jeftini delovi i solidne gume, napred fulda Multicontrol, nazad barum quartaris inace mozda ce nekome biti zanimljiv klip (ko krivinari na poslu kao ja trenutno) jer su nasi piloti pa se prica na srpskom + prvih pola sata pilot ne moze da krene jer ovi sto rade servis aviona zagubili neke papire (pa ih pilot malo napusava 😄 )
    1 point
  6. Подаци ПУС о броју издатих фискалних рачуна на дан кад су грађани бојкотовали пет великих трговинских ланаца због високих цена у петак 31. јануара на позив Удружења за заштиту потрошача "Ефектива" и подаци о броју издатих рачуна две недеље раније у петак, 17. јануара, кажу да је у дану бојкота издато за око петину мање фискалних рачуна. У дану бојкота издато је укупно 865.758 фискалних рачуна, објавила је Пореска управа Србије, а две недеље раније у овим продавницама издато је 1.103.159 рачуна. То је за 237.401 рачун мање или за 21,5 одсто рачуна мање у дану када су ове продавнице бојкотоване. Slabo je ovo, ali iskreno nisam ni primetio da se puno zavrtela ta priča oko bojkota. Nekako kao da nije dovoljno ispromovisana. Više ljudi je znalo za ono u Hrvatskoj nego ovo kod nas 😞 Mada čak i tako ako je petinu manje (a po nekom drugom poređenju četvrtinu) nije ni to loše za početak.
    1 point
  7. Mislim da ti ekonomski nema nikako logike. Aj da kažemo da nađeš neki "dobar" auto za 5.000 evra, što je već dosta upitno. Registracija ti je minimum oko 300 evra godišnje, za 5 godina ćeš potrošiti 1500 evra najmanje. Plus za pet godina mora da rikne akumulator, moraš par puta da uradiš nekakav servis i to sve pod uslovom da ne postoji nikakav drugi problem na polovnom automobilu starom 10+ godina, vrlo lako si na tih 7500 evra koje si pomenuo za rent-a-car. A kad rentiraš auto dođeš, sačeka te na aerodromu, nov auto, ne razmišljaš da li ima zimske gume, da li je crkao akumulator od stajanja, da li je rađen mali servis i kada... Tvoja ideja bi imala smisla ako bi sestri ili nekom drugom poznaniku trebala kola, pa ih ti kupiš uz dogovor da taj neko plaća registraciju i održavanje i koristi ih normalno, a ti ih koristiš to vreme kad dolaziš, realno bi bila win-win situacija, ali treba da postoje takve potrebe i da je taj neko ko koristi auto dovoljno odgovoran da ga normalno održava. U suprotnom mislim da se nikako ne isplati.
    -1 points
  8. Ne verujem da bi to moglo da bude priča, pa toliki Rusi ispadaju kroz prozor što bi ceo avion rušili zbog toga? :) Meni je jedino čudno što je leteo od Bakua za Grozni, a onda ga preusmerili zbog magle ka Kazakhstanu - preko Kaspijskog mora? Doduše jbg ne znam koliko ima tamo uopšte raspoloživih civilnih aerodroma...
    -1 points
  9. Naravno da Nemci ne prodaju svoje privatne automobile bud zašto, pa oni su veće stekare od nas :) ali imaš gomilu automobila koji i ne dođu u oglase već se prodaju iz firmi, sa lizinga i slično na aukcijama i onda se tu skupe ovi naši preprodavci, Turci, Bugari i ostala ekipa i otkupljuju ih. I to su automobili koji su često dosta prešli ali su uglavnom i ok održavani. E sad to za vraćanje kilometraze postoji kao neki prekršaj u Nemačkoj ali se ona ne vraća tamo, on se tamo kupi sa regularnih 300k km, ali kad prođe kroz portal u Šapcu se vrati na 100k km, i bude Nov Nov Nov, vozila baba do pijace :)
    -1 points
  10. Jedan tekst na temu aviona koji je pao u Kazakhstanu https://aero.telegraf.rs/avio-kompanije/4026715-misterija-pada-azerbejdzanskog-embraer-e190-da-li-je-avion-oboren Nisam znao da je u tom trenutku taj region bio pod napadom ukrajinskih dronova, onda možda i nije nelogično da ga je PVO pogodila greškom...
    -1 points
  11. Meni uspelo i za base game i za dodatak. Inače mali kuriozitet gledao na Game pass šta mogu da dam klincu od pet godina da igra i kao pa Hot wheels, to su autici, nema tu nista problematicno... Upali igru, krene da igra u momentu skapiram da je vrlo verovatno da dete dobije epi napad od šarenila i boja i bljeskova :) malo je previše napadna igra za sitnu decu ipak...
    -1 points
  12. Jeste malo čudno - obično se koriste žičane ograde (kao i u Beogradu), pojma nemam zašto je ova betonska. Pritom sam mislio da je ovo neki matori aerodrom pa možda zato, a ono zapravo završen 2007. godine, sticajem okolnosti sam ja putovao blizu toga u grad Gwangju i njihov aerodrom mi bio zanimljiv jer je i vojni i civilni istovremeno (stoje F-15 avioni na stajanci a pored se parkira tvoj avion, ne sme da se slika). A ispostavlja se zapravo da je ovaj u Muanu namenjen da zameni taj u Gwangju, tako da mi baš nije jasno što nisu napravili neki veći i bolji. E sad ono što izgleda jeste problem jeste da su naleteli na jato ptica i da su im otkazali motori usled sudara sa pticama pa nije mogao da uradi reverse thrust da zakoči, zato je toliko prešišao pistu tom brzinom.
    -1 points
  13. Mislio sam da se sa snimka podrazumeva da sleću bez stajnog trapa :) u tom smislu im je jedino što koči avion aerodinamicki otpor i trljanje o zemlju, značio bi im i taj reverse thrust da su ga imali. Nisam našao konkretan zaključak zašto su sletali bez stajnog trapa ali kapiram da je neki kvar bio u pitanju. Da su ptice udarile u kabinu i onespobile i pilota i kopilota mi deluje nerealno jer je ovo ipak bilo dosta kontrolisano sletanje na stomak, pogotovo ako im najverovatnije nisu radili motori. U smislu da su obojica bili u nesvesti ili nešto mnogo bi dramatičnije pao... U suštini da nisu zaboli zid na kraju piste nego da je bila neka njiva iza verovatno niko ne bi ni poginuo... Edit: evo još jednog snimka iz drugog ugla, deluje kao da ga dosta lagano spušta verovatno s idejom i da prešiša malo pistu nije drama. Naravno ne očekuje armirano betonsku prepreku na kraju piste...
    -1 points
  14. Ja bih sa svim špekulacijama ipak sačekao ako uspeju da izvuku podatke iz crnih kutija, jer ovako je u vreme interneta kada svi hoće odgovore sad i odmah sve baš podložno strašnim nagađanjima, bez obzira što mogu dolaziti od ljudi koji su zapravo stručni za te stvari. A što se zida tiče ne verujem da bi onaj zid iza od blokova bio problem za toliki avion u toj brzini, da, ulubio bi ga malo više nego žičana ograda, ali bi se blokovi razleteli na sve strane. Problem je što je ovde bilo fazon tri metra armiranog betona koji ga je zaustavio u mestu 😞
    -1 points
  15. I Corsa C ti je 1500-2500, tako da nije baš nešto jeftino. Mislim da je ovde glavna fora što je 4x4 pa je super za seoske puteve. Ima i ovako http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25387225/fiat-panda-4x4 Ovaj prvi još dodje i povoljno :)
    -1 points
  16. Jedna od prednosti življenja u Srbiji je da je posedovanje automobila izuzetno jeftino, i nije uopšte čudno da porodice imaju po 2-3 automobila, čak i ako su to jeftinija kola koja vrede po 2-3k evra, jer je prosto jednostavnije funkcionisanje. Registracija je relativno jeftina, popravke takođe (ne ulazeći u kvalitet istih), parking u gradovima postaje polako problem iz tog razloga, ali se i dalje niko ne trudi da obeshrabri ljude od automobila, upravo suprotno. Tako da, u tom smislu se živi nikad bolje i sasvim je normalno da ljudi u porodici imaju i auto za more i auto za grad A jbg sad, svi postali Hamiltoni pa je mali auto sa 100KS i 200 Nm obrtnog momenta baš slab Sećam se pre 15ak godina je bila neka akcija za novi Ford Focus od 10k evra, to je bio 1.6 atmosferski benzin sa 100KS i 150Nm, to je smatrano vrhunskom ponudom. Na autu za klasu većem 🙂 A sad što se visine tiče ja sam poslednje dve nedelje vozio ženinog Clia koji je slične visine i zaista nisam primetio neki problem po Beogradu. Čak i činjenica da ga vozila žena pet godina i nigde ga nije opalila dosta govori u prilog toj činjenici. Da, viša pozicija sedenja je praktičnija za dosta ljudi, ali prosto ne vole to svi, nisu svi kupci za SUV Pandu.
    -1 points
  17. Samo imaj u vidu da je ovo 12+ godina stara tema :) u medjuvremenu te android navigacije možeš i kod nas da kupiš za fazon 100-150 evra i da su vrlo solidne :)
    -1 points
  18. Pa naravno, a 308 i Focus su za klasu veći od 208 o kome se ovde priča :)
    -1 points
  19. Ja sticajem okolnosti imam potpuno obrnutu priču. Naime neki moj teča je od kad smo mi bili klinci (80ih i 90ih godina) svaki put vozio novog Golfa, tako što proda starog Golfa i kupi novog, uključujući čak i period sankcija kada je vozio za ono vreme neverovatnog Golfa 3 🙂 Onda je negde tamo kada je izašao onaj Civic "pegla" prešao na njega (uvek kupuje nov auto), pa je posle kako je bivao matoriji je skapirao da mu više odgovara manji auto, pa je uzeo prvo onaj originalni Juke, a nakon toga Toyotu Yaris. Možda sam nešto i zaboravio u međuvremenu, ali su definitivno bili samo Golfovi pa Japanci. I onda je pre nekoliko godina imao neki udes sa tim Yarisom i prodao ga jer neće da vozi čukan auto i uzeo... Pežo 208 I to je ujedno jedini čovek koga znam da je ciljano kupio nov Pežo poslednjih 15ak godina 🙂 S tim da je taj njegov baš nešto napucan s opremom, izgleda izuzetno svemirski unutra u odnosu na ovaj iz oglasa, ali kao eto, ako je sudeći po tom primeru možda se Pežo popravio! Cela šira familija je bila u šoku!
    -1 points
  20. Mislim da je ovo drugo u pitanju, a pre svega što mi pouzdanost automobila gledamo kroz prizmu 10+ starih polovnjaka koji čine gro kupovina na našem tržištu. Jer ako pogledaš one evropske liste automobila po pouzdanosti, Italijani su obično pri dnu, Japanci na vrhu, ali na primer Pežo je negde oko sredine, često ispred brendova kao što su Škoda, Seat ili čak i Audi ili Mercedes. I sad da to kažeš na tradicionalnoj srpskoj slavi ima da budeš izbačen odmah Međutim moj je neki utisak da se ne gleda kvalitet održavanja i da je to najveća razlika na našem tržištu gde su iskustva sa mahom 5-10 godina starim vozilima iz uvoza. A deluje mi ovako kolokvijalno da se na tržištima gde se više voze nemački brendovi više pažnje posvećuje redovnom održavanju i kontrolama, nego što se to radi na tržištima gde preovlađuju francuski brendovi. U smislu verovatno Nemci u proseku bolje održavaju kola nego što to rade Francuzi, a to se itekako oseti kad stignu kod nas. Edit: I u tom smislu ne znam koliko je pametna kupovina polovnog Francuza kod nas, iako sam na primer i ja to lično uradio za ženu 🙂 Čovek je u 30im i 40im godinama vozio Golfa, sa 65 prvi Juke, a sa 75 ovaj 208, bukvalno se ponaša kao Benjamin Button
    -1 points
  21. Mora da bude nov, tako da nije to u opticaju, ali bi recimo ludilo bilo da uzme Fiću Abarth!
    -1 points
  22. Može da bude random, ali u današnje vreme postoje mnoge dijagnostičke metode i analize koje ti mogu dati uvid u to da li si skloniji srčanom napadu - redovni ultrazvučni pregledi arterija, neki oni markeri iz krvi koji ti daju predispozicije i slično. U smislu u današnje vreme je to značajno lakše predvideti, a tipa i dalje 50% ljudi na svetu prvi put sazna da ima problem sa srcem kad dobije srčani napad, često i smrtonosan. Što bi se reklo da bi trebalo više raditi na preventivi jer je to i dalje praktično najznačajniji uzrok smrti kod ljudi. S druge strane čak i kada se desi srčani napad pitanje je koliko je neka pomoć u blizini - u dosta zemalja postoje oni defibrilatori na javnim mestima koji prosto služe baš za te stvari i značajno povećavaju mogućnost preživljavanja, naravno uz adekvatnu obuku i iz osnovne prve pomoći (ja prvi nit znam to da koristim nit znam standardnu onu prvu pomoć, tj učio sam nekad teorijski ali se i ne sećam i ne znam da li bih umeo da primenim). I još sam se ja zbunio što je onaj Okanović okačio ovo za prvu pomoć dok nisam shvatio da se odnosi na smrt Milinkovića. Posle 30 minuta mu hitna pomoć baš ništa ne znači 😞
    -1 points
  23. Ok, ali kao ako postoje veće su šanse da se nađe neko ko će znati da upotrebi, ovako nema nikakve šanse 🙂 Pritom mislim i da to dosta zavisi od zemlje, tipa u USA postoje negde ali kapiram da ako neko dobije srčku bi se drali kao u filmovima "jel ima ovde neki doktor?!", dok na primer u Holandiji ih ima, ali znam da i oni u školi imaju neku prvu pomoć i obuku kako to da se koristi, opet pitanje koliko neko to zapamti, ali kao bar nešto. Mislim idealno bi bilo kad bi postojali neki AI roboti pa kad neko dobije srčku samo pritrče i zapnu ga, ali kao kapiram da smo bar stotinak godina daleko od toga 🙂 Meni je ovaj na sistematskom rekao da bi kao trebalo kontrolni pregled oko 50. godine života, s tim da bih ja kao trebalo već od 45. s obzirom da imam genetsku predispoziciju jer mi je rođena baba umrla od toga relativno mlada (pre nego što sam se ja i rodio). Ali kao čekam da se to častim za rođendan za dve godine
    -1 points
  24. Šansa da neko namerno zakuca sporiji helikopter u znatno brži avion koji dosta lakše manevriše je fazon milijardu puta manja nego oni što su skucali avione u kule bliznakinje a to je bio ozbiljno zajeban poduhvat sa čisto letackog aspekta. Uzmeš igraš malo Flight simulator i bude ti jasno koliko je to nemoguće :) Ovo je greška kontrole leta i eventualno pilota u helikopteru ako nije poštovao proceduru za prelet tuda ali šansa da je to namerno urađeno je skoro pa nepostojeća. Od fazon milion pokušaja bi uspeo možda jednom namerno da ga pogodi. Javašluk u kombinaciji sa lošom srećom jbg.
    -1 points
  25. Sigurno je to početna cena na licitaciji pa će da dođe neki batica da bude jedini ponuđač 😉 Ili su otišli korak dalje pa se i ne smaraju sa licitacijom nego će mu direktno prodati po toj ceni, kao Pošta naše pakete 😄
    -1 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00
×
×
  • Create New...