A ok, nisam ispratio da je bio povezan sa tim ljudima koje je kasnije ubio, ali opet ne menja stvari zna膷ajno jer je okida膷 bio ubistvo 啪ene, pa je posle kad je ve膰 skontao da se ukanalio krenuo da se najebe majke i drugima koji su mu se zamerili, nisu oni bili povod, nije njih prenosio u lajvu, prva stvar je su拧tina. Da me ne razume拧 pogre拧no, ja ne umanjujem druge 啪rtve niti mislim da su manje vredne, samo se mora i膰i od uzroka stvari a ne od posledica.
Da je on osobu 啪enskog pola ubio zato 拧to ga je ne拧to zavrnula u poslu kao 拧to su ti Turci to prosto nije ne拧to na拧ta dr啪ava/dru拧tvo treba da reaguje u nekom posebnom smislu, osim tom da ide lik u zatvor kako je i predvi膽eno. Problem je normalizovanje ubistva bra膷ne partnerke koje evidentno postoji kao obrazac pona拧anja, kako u na拧em, tako i u drugim dru拧tvima, ali 拧to bi se reklo meni je bitno da se mi time pozabavimo. Jer to zapravo uni拧tava osnov porodice i ima dalekose啪ne posledice.
Evo ti u prethodna dva posta Lucky i Dende kritikuju upravo takvo pona拧anje gde porodica ne拧to zabrani detetu u pogledu emotivne veze.
Druga je stvar 拧to je neke socijalne interakcije jako te拧ko detetu ograni膷iti, zabraniti ili 膷ak i usmeriti, prosto je i dete individua za sebe, a pogotovu kad odraste u mladi膰a/devojku. Na kraju krajeva ono 拧to je za roditelja ispravno/pogre拧no pona拧anje ne mora nu啪no biti tako i za dete. Ne pri膷amo o banalnostima i nekim op拧tim stvarima, ali ti sad ka啪e拧 膰erci "e, ovaj je retard, ne mo啪e拧 vi拧e da se vi膽a拧 s njime" nije ni拧ta mnogo razli膷ito od ovog primera 拧to je Dende rekao da su oni rekli 膰erci da ne sme da se uda za tog lika, jer u njihovom vrednosnom sistemu je druga vera "no, no" za 膰erku. U vaspitanju i obrazovanju treba da se menja da ti ima拧 takav odnos da detetu ili mladoj osobi mo啪e拧 da uka啪e拧 na neke stvari i da ona to razmotri, da li 膰e prihvatiti ne zavisi od onoga ko savet daje, a nije svrsishodno nametati re拧enje.
No, opet se vra膰amo na prvobitni problem - 拧ta god i kako god da je radila 啪rtva, kao i 啪rtve u Ribnikaru na primer, ne mo啪e krivica biti na 啪rtvi ve膰 na sistemu koji nije odreagovao na problem i na onome ko je zlo膷in po膷inio. U slu膷aju Ribnikara je tu ve膰i problem jer su u pitanju deca pa nije reagovala 拧kola/obrazovni sistem, a u ovom slu膷aju je problem 拧to 啪ena prijavi nekoga za nasilje a onda sistem prosto iskulira i pomogne zlo膷nicu.