U načelu se slažem sa ovim što je absolute napisao, ali bih ovde hteo da pojasnim malo zašto su moje pare u pitanju, kao nekoga ko ne koristi usluge gradskog prevoza, čisto zbog konteksta i drugih ljudi. Naime celokupan Budžet grada Beograda za 2023. godinu je oko 1.5 milijardi evra, pri čemu su subvencije za prevoz putnika u Beogradu okvirno oko 250 miliona evra ili oko 17% ukupnog budžeta. Pošto još odavno ne znamo (jer je namerno zakopano u budžetu) koliko su prihodi od prodaje karata za javni prevoz, uspeh "reforme" sistema javnog prevoza ćemo meriti ne time da li fata ili zwerko plaća kartu ili je plaća jeftinije, nego da li je ta stavka povećana u budžetu za 2024. godinu i u kom procentu, a da javni prevoz i dalje makar koliko-toliko funkcioniše. A taj budžet se ne puni sa Marsa, nego od poreza na imovinu koji plaćamo svi mi, dela poreza na plate koji plaćamo svi mi itd, itd.
Samo malo da vizualizujemo rashode grada, skoro pa polovina je za saobraćaj, a od toga 30 milijardi godišnje ide direktno za javni prevoz, pa uporedite sa ovim ostalim stavkama, škole, obdaništa i sl
Mislim da znaju svi osim tebe 😄