Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/03/2012 in all areas
-
5 points
-
4 points
-
kapiram da je vecina vas vec videla, ali eto za one koji nisu da pgledaju, ostalima obecavam da necu vise smarati :) premijerligasi.blogspot.com otvorio sam jedan mali blog posvecen iskljucivo premijerligi..Ideja mi je da pokrivam svako kolo, da ide najava u petak i pregled prethodnog kola u ponedeljak..i eventualno jos nesto od prica tokom nedelje..uz neke kladza savete koje ne bi udarao rur curse :) mnogo mi je drago da se ljudima koji dolaze ovde dopada jer znam da prate i znaju dosta o tome, tako da ta pohvala stvarno mnogo vredi i znaci mi da se raspisujem i dalje :) svaka sugestija je dobrodosla ili neka ideja o tome sta bi moglo da se pise ili koji odeljak da se uvede..zasad je dizajn poprilicno obican i bedan, jebiga ne mogu da stignem da se udubim u milion onih opcija koje postoje, a ovaj sablon mi izgleda kolko tolko pristojno..zasad vodim racuna o sustini a formu cemo usput da sredimo :)..ako neko hoce da pomogne, naravno da je dobrodosao.. jos jednom - hvala na podrsci! daje veliki podstrek da zabusavam na poslu i pisem blog :)3 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
ma pfff, ne brinem se ja, doci ce Radamel ;) nego iz porta u zenit, pa jebote, sa konja na magarca1 point
-
m / 22 * z, m - neto mesecna plata, z - faktor carosti (sto si veci car to tvoj slobodan dan vredi vise, jer primera radi, neko 5 slobodnih dana igra WoW [z=1], neko 5 dana prca [z=1.2], a neko ode da poseti Angor Vat [z=7])1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
napisi gde ja to poredim fps i moba igricu,samo sam rekao,ko je digao ruke od tog cs:go-a,sada igra dotu 2,ajd onda,objasni mi,posto su to mesavine 1.6 i css,sta su to uzeli iz 1.6 ? :)1 point
-
Kako volim ovakve topic-e. Napisi sta imas,koliko para trazis a ne da ti ljudi salju poruke. Ma lol si1 point
-
1 point
-
C:Program FilesSteamsteamappscommonCounter-Strike Global Offensivecsgocfg tu se nalazi. Malo ruzno izgleda :D ali u konzoli sve sto ti treba ukucas, posle taj cfg ovde nadjes i samo ga copy negde da ga sacuvas za ne daj Boze i cao : ) evo i za bindovanje ako treba nekome. http://www.hattongames.com/2012/06/how-to-create-custom-buy-binds-for-csgo/1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
^a i kolima smara pošto osim ovih par glavnih puteva voziš po kamenju :c pošto me aca sumonovao, da okačim svoje slike sa Tare od pre nedelju dana i za kraj jedan autoportret!1 point
-
Ево пошто сам нешто он фајр, да вам приближим тај трип како техникалије раде тај посао за који мислите да га ради таленат или космос итд:) Узмимо ову илустрацију као пример: Ово је као фазон сцена из игрице, тј. у питању је претпродукциона илустрација која се шаље даље. Имамо главног лика доле лево, десно је бос са два помоћника. Скренућу пажњу на пар ствари које су овде одрађене, а представљају примену технике и знања (чак и чисто научног) у циљу боље слике: -код сваке слике постоји флоу. Тј. човек може да фокусира изузетно мали простор, гледање нечега се заправо састоји од серије фокусирања. Уметник ово може да искористи и да практично тера гледаоца да гледа слику редом којим је уметник замислио. Рецимо, свако ко погледа ову слику, после иницијалног ''види слика'' ће да оде на главу овог боса, па ће да склизне доле код помоћника, па ће да склизне на главног лика. То није случајно и лик који је сликао је имао то на уму. Приметићете да је глава овог боса најдетаљнија. Исто тако, најмање мутна. Исто важи, само мање интензивно, за главе ова два кучета, као и за главног јунака. Дакле, ти елементи искачу тиме што су јасни и детаљни, а у томе предњачи босова глава и зато је то први фокус где око иде. Зашто главни јунак није други фокус иако је јаснији и интензивнији од помоћника? -под један, помоћници су ближи босу под два, стилски су ближи босу под три, осим стилске и физичке близине, ту је и фазон са груписањем и репетицијом елемената (који нисте свесно сконтали сто посто:) ). Обратите пажњу на положај и дизајн све три предње леве шапе. Да, то је практично једна шапа која се понавља. Човек несвесно и хипербрзо убацује те ствари у исти трип, зато капирамо боса и помоћнике као целину и пре него што то свесно урадимо и утисак нам је јачи. Наравно, то је исто урађено намерно. Зашто је онда главни јунак интензивније обојен? Зато што је мали, а треба да носи слику и да знамо да је главни јунак. Постоји ли још разлога зашто пичимо одмах на босову главу? Да. Нпр, један од стандардних фазона код композиције је правило трећине и то је отприлике неки, ај да кажем, ''упрошћени златни пресек фазон''. Поделите слику на трећине вертикално и усправно. Добићете четири крстића. Е, у те крстиће трпате битне ствари, људски мозак аутоматски пичи ка том ор симилар односу, зашто, зато што је то природно (фибоначи и те форе). Приметиће те да је босова глава у том једном крстићу. Исто тако, наш јуноша није у крстићу, али је ипак на вертикалној трећини, зато и не пичимо прво ка њему. Зашто капирамо да је главни бос спор ко курац, а да су помоћници брзи иако је ово статична слика, а немамо ни оне линије за померање као у стрипу? Зато што је покрет боса статичнији, згрчен и роботски и одаје утисак гломазности и спорости. Одмах нам је јасно да он удара једном у сто година, али одузима ко стока. Покрети помоћника су вијугави. Приметићете да десни помоћник (који је исти као и леви, тако да се ствари са њега аутоматски у нашем мозгу аплајују и на његовог колегу) има контуру у облику латиничног ''с''. Људски мозак капира латинично ''с'' у природи као нешто течно, вијугаво, спретно. Зашто, опет, зато што је то природно и може се видети код животиња. Слон сви знамо како се креће, а исто тако знамо како се креће ајкула. И то нам је ембедовано. Каква је ова магла, чему служи и зашто је има оволко много? То је тзв. ваздушна перспектива и исфурао ју је Леонардо ако се не варам. То му дође симулирање густине атмосфере која се види кад се гледају ствари које су далеко. Па нам је тако далека планина прозирна и мутна и мало се разликује од неба, док нам су нам ствари које су близу јасне и интензивне јер нема много ваздуха између нас и њих. Овде на слици се претерује са ваздушном перспективом и то исто намерно. Прво, одвајају се планови. Планови нам служе да јасније сконтамо структуру слике. Па тако видимо да нам је најближе ово растиње на овом зиду десно, а да су нам најдаље оне планине лево. Дакле, помаже нам да немамо утисак колажног триповања и да не трипујемо горе доле, него испред иза иако је слика 2д. Друго, претерује се због епикнеса. Овај бос треба да је огроман, па зато прогресивно иде у маглу, значи као толко је велики да један део видимо јасно, а други је у пички материној. Наравно, претерано је, али намерно, јер наш мозак аутоматски сабира два и два и у фазону је ''јој што је ово срање велико'', а није у фазону ''види маца од дваес сантима против лика од сантиметар''. Још једна ствар - ова магла нам даје и конкретан инфо. Количина нам указује на то да је влага у пичку материну, а боја и вајб магле да је хладњикаво време. Опет један инфо који несвесно примамо мозгом. И опет намерно изведен. Који је фазон са црвеном и жутом, а који са плавом? Црвена и жута боја су ''брзе'' боје, тј. брзо стижу до ока. Плава је ''спора''. Исто тако, интензивније су. Зато она срања на путу што упозоравају на рупе нису плава него су жута. Да ли је ово урађено намерно? Да. Дакле, интензивна црвена одмах стиже до вас и пре него што сте сконтали да гледате у слику и локује вас да идете ка њој и ви већ подсвесно знате да та црвена има неке везе са главном фором слике. Плава боја је ''спора'' и ''далека''. Све ствари ако су довољно далеко, пуне се плавом бојом, због атмосфере. Она плава планина на десет километара заправо није уопште плава, јел тако? И није толико бледа, него је сатуризованија, јел тако? Дакле, шта радити за далеке ствари? бојити у плаво, десатуризовати и бледети. Хм, дал има још нешто што бих могао да поменем... Да, композиција је таква да нас ставља у улогу посматрача у смислу да нас увлачи у слику. Овај зид је паметно стављен, такође перспектива је на нивоу висине човека и ми заправо подсвесно капирамо да блејимо иза тог камена и гледамо у јуношу како ће да енгејџује боса. Ах да, један нобрејнер, али вредан помена - примећујете да су једине црвене ствари на слици перушке боса и помоћника и коса главног лика. То их ставља све у једну интеракциону целину, поред тога што та црвена има улогу неонског знака који виче ''ово су битне ствари на слици''. Знам да сам извотово ко змај, али капирам да је корисно, чисто да видите да иза слике не стоји само ''Е ЗНАМ ЈА ОНОГ ЛИКА ОН ЗНА ДА СЛИКА ТАЛЕНАТ БРАТЕ ШТА ДА ТИ КАЖЕМ'' него и ГОМИЛА техникалија. А за које су многи склони да их припишу таленту или нечему неопипљивом, а заправо се ради о чистом раду, знању, техници и примени. РЕЗУЛТАТ те примене за обичног посматрача јесте неопипљив, али ту ништа није рађено ''оним нечим космичким'' већ је то практично сликарска наука. И она се састоји од далеко више аспекате него што је ''види што ова нацртана тета личи на ону тамо праву тету''.1 point
-
0 points
-
-1 points
-
malo vise od 15e? :D lol.. pa ovo je odlicna cena... i ovako na kartici imam 5 eura koji tako sede vec par meseci, nista preko eBay-a kupio nisam.. u krajnjem slucaju, ove klinkice od 18 godina u parkicu kad izvedem ajkulu u setnju, ima da naprave okean od vlazhenja, taman da ajkulica ne bude na suvom :>-1 points
-
-1 points
-
Darth Vader in a kilt on a unicycle playing bag pipes. That sums it up Ako je bilo nek umru svi sadasnji i bivsi pripadnici OVK A ako nije onda nek umru svi politicari u Srbiji heee-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
http://www.youtube.com/watch?v=Bv92L4CgutA MC Monogamija - bulletproof-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00