Jump to content

Hardware

Za razliku od "Entertainment" foruma, "Hardware" je posvecen onome sto mladi STVARNO vole - brzim procesorima, mocnim, skupim i nepotrebnim grafickim karticama.


2,628 topics in this forum

  1. Battlefield 2

    • 0 replies
    • 338 views
  2. nVidia HQ

    • 5 replies
    • 921 views
  3. Dual Core Duel

    • 5 replies
    • 757 views
    • 14 replies
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 449 views
  4. Steel Qck+ ili S&S

    • 2 replies
    • 781 views
  5. Rage3D Tweak CCC

    • 4 replies
    • 783 views
  6. Catalyst v5.6

    • 0 replies
    • 472 views
    • 0 replies
    • 617 views
  7. PS vs MAC

    • 0 replies
    • 446 views
    • 1 reply
    • 778 views
  8. pomoc

    • 11 replies
    • 1.6k views
    • 4 replies
    • 796 views
  9. MSI X800XL

    • 3 replies
    • 804 views
    • 10 replies
    • 1.5k views
  10. Radeon X550 info

    • 0 replies
    • 451 views
  11. MP3 plejeri

    • 13 replies
    • 2.4k views
  12. ASIMO

    • 3 replies
    • 1.1k views
    • 6 replies
    • 1.4k views
    • 5 replies
    • 1.1k views
  13. 7800GFX

    • 0 replies
    • 515 views
    • 16 replies
    • 1.6k views
    • 8 replies
    • 1.4k views
  14. Kuler za graficku?

    • 7 replies
    • 1.8k views
  15. Intel Pentium D 820

    • 0 replies
    • 400 views


  • Topics

  • Posts

    • aha, ok, onda ima smisla, nemam pojma prostor to baš loše procenjujem kao i broj ljudi 🙂
    • misliš već se događa? !
    • Juče sam shvatio jedan problem sa postojećom infrastrukturom u odnosu na EV automobile, čak i kod nas. Naime već sam pominjao kako izgleda da dvoje komšija, muž i žena, radi nešto u predstavništvu WV pa stalno voze neke sempl automobile (kad mi se svideo novi A5) i sad je jedan od auta koji je parkiran na mestima pored mog bio ID.7 - moram priznati da izgleda čak i poprilično pristojno. Međutim ono što je meni tu zapalo za oko jeste da su kod nas u zgradi za parking one "klackalice", praktično hidraulični liftovi da bi stalo duplo više auta bez potrebe da se pravi dodatna rampa za donji nivo, a tu sa strane piše da je maksimalna težina automobila 2.000kg, čemu ja nisam pridavao poseban značaj jer prosto mi je svaki auto dosta lakši od toga, plus sigurno postoji neka tolerancija. Međutim guglanjem dođemo do toga da je ID.7 težak 2.172kg u nekoj običnoj konfiguraciji (ne znam da li je teži u nekom jačem paketu baterija). I sad kao te klackalice su duple, pa je tipa Seat Arona koji je pored tipa 1.300kg i stariji A4 karavan koji je parkiran ispod isto toliko, a poslednje mesto je i prazno, tako da ne verujem da bi sada moglo da napravi problem. Ali da li je neko razmišljao o tim aspektima kad recimo za 10+ godina tu budu parkirana sva četiri EV? 😄  Plus kad smo kod infrastrukture sam se smejao jer sam u proteklih par dana nekoliko puta video neki BMW i3 koji je izbrendiran "imate brzi punjač za električna vozila na adresi.... " 😄 
    • CAT DELETE BAT DELETE :D
    • Jbg, to mu dodje trošak poslovanja 🙂 Svi sve troškove, i opravdane i bilo koje druge, i rizike, hoće da prebace na kranjeg korisnika, protiv toga se treba boriti.
×
×
  • Create New...