Sa1Nt Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 dzabe sto je najbrzi auto kad mu gorivo traje pola chuke.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Pa nije to auto za letovanja i voznje do prodavice :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted June 19, 2007 Author Report Share Posted June 19, 2007 dzabe sto je najbrzi auto kad mu gorivo traje pola chuke.. Tesko da ces stalno voziti 350+ km/h, pa tako potrositi rezervoar za pola h. Mada, sigurno bi bila popularna ideja - Bugatti Veyron TDI :) Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kojot Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 secam se kada sma gledoa top gera gde su mu testirali max brzinu(407kmh) i kada je postigo tu brzinu rekoa je Prelazim svake sekunde fudblasko igralioste Ako nastavim ovako od trenja ce mi puci gume za 14 minuta ali ne mari nestace mi gorvio za `12 Bugat veron FTW :) Quote Porno Ikona 90-tih:)dve najmocnije grupacije na svetu: Deijevi rodjaci, Mohijevi Ortaci(Ivan_ @ May 27 2009, 10:33)da se kojim čudom nađem na čelu plejboja, promenio bih fazon totalno.jebao bih vrlo mnogo, drogirao se jos vise i vodio kojota kao maskotu na zlatnom lancu okolo, a on bi vikao HARRRRSACU DAT E JBEEM NAMATSIO SAM KARU KOAKINOM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Mada, sigurno bi bila popularna ideja - Bugatti Veyron TDI :) ubosni :) slažem se sa igijem, prelako mu daju titulu omg najboljeg automobila ikad. a lično, nisam impresioniran ni inženjerskim delom posla. 14 hladnjaka? pa to nije inovacija, to je samo "boli nas kurac koliko će da košta, ae da stavimo hladnjak i za hidrauliku koja diže spojler". top speed ključ? to je kao priznanje da nisu mogli da naprave auto koji će I ići preko 400 I moći kroz krivine brže od juga, pa su napravili transformersa. nije ni nešto naročito lep spolja, a enterijer je za peglu, realno. no, gotivio bih veyron verovatno, da nije toliko hajpa oko njega. ovako sam prilično ravnodušan. Pa nije to auto za letovanja i voznje do prodavice :) hm? kao najveću prednost veyrona nad ostalim superautobombilima navode baš to da može da se vozi kao relativno normalan auto - udoban je, pregledan, komande su lagane... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 meni je alkantara enterijer bash kul Quote It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 a polirani aluminijum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Meni je najjachi supercar Porshe Carrera Turbo - nishta preterano, jednostavno uzivanje u voznji. Quote А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sa1Nt Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Tesko da ces stalno voziti 350+ km/h, pa tako potrositi rezervoar za pola h. Mada, sigurno bi bila popularna ideja - Bugatti Veyron TDI :) 350+ h moze da izdrzi 15 minuta, vozi 200 i izdrzace 45 minuta.... i shta onda? jedino ti ostaje da ga vozish kao ja moj punto 120km/h ili da non stop stajesh na pumpu... no sense :) mada, nije da bih ga odbio, da se razumemo :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 a polirani aluminijum? isto, svidja mi se... podseca me na apple. Quote It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted June 19, 2007 Author Report Share Posted June 19, 2007 350+ h moze da izdrzi 15 minuta, vozi 200 i izdrzace 45 minuta.... i shta onda? jedino ti ostaje da ga vozish kao ja moj punto 120km/h ili da non stop stajesh na pumpu... no sense :) mada, nije da bih ga odbio, da se razumemo :) 40.4/14.7/24.1 l/100km urban/auto put/kombinovano Rezervoar: 100 litara. Znaci, pri dvesta bi trebalo da trosi oko 25-30 litara. To omogucava barem sat i cetr'es pet minuta voznje :) S tim da mozda ima i fazon da se gase cilindri, ne mogu sada da se setim... Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 ne gase se cilindri :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weasel Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 hm? kao najveću prednost veyrona nad ostalim superautobombilima navode baš to da može da se vozi kao relativno normalan auto - udoban je, pregledan, komande su lagane... Ma jok pogresno si razumeo (ja sam lose napisao :) Ja sam iz zezanja reko da treba taj auto treba voziti u vecim poduhvatima a ne do prodavnice :)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted June 20, 2007 Report Share Posted June 20, 2007 Meni je najjachi supercar Porshe Carrera Turbo - nishta preterano, jednostavno uzivanje u voznji.realno,a jos je jeftiniji od konkurencije... tacnije mnogo dostupniji od ostalih.e sad,jeste da nije klasa sa veyronom ali moze opusteno da mu parira kroz kosutnjak :) i ne svidja mi se kod vejrona sto je mnogo tezak za sportksi auto,nekako mi se cini da bi ga porse prebio kroz krivine.mada opet to je samo misljenje coveka koji nikad nece voziti tako nesto :) Quote Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.